هتل پارساوا

امتیاز 3.8 از 5 | از 101 کاربر
هتل پارساوا
هتل پارساوا
هتل پارساوا
هتل پارساوا

امکانات هتل پارساوا

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

مشهد مقدس به دلیل موقعیت مذهبی که در کشور دارد همه ساله گردشگران و زائران زیادی را به خود جذب می کند و به عبارتی قطب گردشگری ایران محسوب می شود. لازمه ی هر قطب گردشگری فراهم نمودن امکانات خوب ولازم برای مسافران و افرادی است که به آنجا می روند. بنابراین این شهر دارای هتل ها و هتل آپارتمان های زیادی می باشد که به مسافرین خدمات رسانی می کنند. هتل پارساوا از جمله هتل آپارتمان هایی می باشد که همواره مورد اقبال مسافران و زائران در این شهر است. زمانیکه  به این هتل می روید می توانید چند صباحی در همسایگی امام هشتم قرار بگیرید.

سال 1392 سالی بود که این هتل در خیابان امام رضا (ع) مشهد به شروع فعالیت پرداخت و آماده خدمات دهی به مردم شد. خدمات  متنوع و خوب این هتل توانسته است که مسافران را به خود جذب نماید و کسانی که می خواهند هتل آن ها نزدیک به حرم مطهر امام رضا باشد این هتل را در ردیف گزینه های اول خود برای اقامت قرار می دهند. 

معماری و طراحی این هتل، خاطره سازه سفر شما به مشهد خواهد گشت. فضای مناسبی که این هتل فراهم نموده است باعث ایجاد حال و هوای خوب و آسودگی خیال از بابت وجود همه ی امکانات رفاهی در نزدیکی خود می باشد.

لابی زیبای این هتل با مبل های راحتی و تلویزیون می تواند مکان خوبی برای استراحت گردشگران باشد. یکی از دلایلی که مردم معمولا این هتل آپارتمان را برای اقامت خود برمی گزینند فاصله 6 دقیقه ای آن با حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد که خیلی راحت به صورت پیاده امکان رفت و آمد به آنجا فراهم شده است و این هتل را در لیست محبوب ترین هتل ها به خاطر این دسترسی قرار داده است. به همین دلیل هتل آپارتمان پارساوا همواره مسافران زیادی دارد که از امکانات آن بهره مند می شوند.

یکی از مسائلی که انسان همیشه در طول سفر خود به آن دقت می کند و آن را می سنجد مسئله هزینه کردن برای محل اقامت خود است. علاوه بر رفت و آمد آسان و نزدیک به حرم بودن، این هتل آپارتمان قیمت های مناسب و اقتصادی را برای  مسافران در نظر گرفته است و یک هتل فولبرد محسوب می شود و علاوه بر امکان اقامت، صبحانه، ناهار و شام نیز سرو می شود. می توان گفت یکی از هتل های با قیمت ارزان و به صرفه شهر مقدس مشهد این هتل  می باشد. این هتل با فراهم کردن امکانات در خور شان زائرین و گردشگران محترم تور مشهد و با هزینه ای اقتصادی گزینه بسیار مناسبی برای اقامت این عزیزان است.

این هتل 2 ستاره توانسته است امکانات مورد قبولی را برای مسافران و گردشگران فراهم نماید که با خیالی آسوده به زیارت و تفریح بپردازند و در اتاق های تمیزی که برای مسافران و گردشگران آماده شده  این افراد می توانند به راحتی مشغول استراحت شوند و از خدماتی که هتل به وجود آورده است استفاده نمایند.

امکانات و خدمات هتل پارساوا مشهد

هتل پارساوا با توجه به اینکه از هتل هایی می باشد که گردشگران زیادی به آن مراجعه می کنند امکانات خوبی را برای مهمانان خود فراهم نموده که این عزیزان سفر خوبی را داشته باشند. پرسنل و کادر خوب و آموزش دیده این هتل در طول 24 ساعت آماده پاسخ گویی به مسافران و راهنمایی آنان هستند تا شرایط آسایش در یک سفر را به راحتی کسب نمایند.

از جمله امکانات این هتل آپارتمان می توان به موارد ذیل اشاره کرد: 

لابی، پذیرش شبانه روزی، نمازخانه، تاکسی سرویس، کافی شاپ، اینترنت در لابی، آسانسور، گیم نت، روزنامه رایگان، رستوران، روم سرویس، آشپزخانه مرکزی، کافی نت، ترانسفر استقبال( با پرداخت هزینه)، سیستم بیدار باش، گشت های نیمروزی( با پرداخت هزینه)، ترانسفر بدرقه( با پرداخت هزینه)، لاندری، سیستم اطفای حریق و صندوق امانات

در رستوران این هتل از بهترین و مرغوب ترین مواد غذائی استفاده می شود و به همین دلیل کیفیت غذای بالایی را دارا می باشد و باعث شده است که مسافران از سرو غذا در این رستوران لذت برده و اعلام رضایت نمایند. این رستوران معمولا دارای 6 نوع غذا در وعده های خود می باشد و امکان انتخاب راحتی را به مشتریان داده است.

کافی شاپ دنج و دلنشینی که در هتل وجود دارد انواع نوشیدنی های سرد و گرم را سرو می کند و این نوشیدنی ها در کنار کیک های لذیذی که در کافی شاپ است بسیار لذت بخش است. لحظه های آرام و جذابی را  میتوان در این کافه گذراند. پارکینگ  سرپوشیده ای که به صورت رایگان هتل برای ماشین مسافرین عزیز در نظر گرفته است می تواند تامین کننده ی امنیت آن ها قرار گیرد و آرامش خاطر را به صاحبان این خودرو ها اعطا نماید.

این هتل می تواند پذیرای خوبی برای افراد دارای معلولیت و کم توان باشد زیرا امکانات هتل مناسب برای این افراد نیز می باشد. اگر نگران وسایل با ارزش و قیمتی می باشید می توانید آن را به صندوق امانات هتل بسپارید و آسوده به گشت و گذار بپردازید. یکی از بهترین امکاناتی که هتل در نظر گرفته است خدمات خانه داری  می باشد که مسافرین می توانند لباس های خود را برای شست و شو و اتو کشی  به کارکنان بسپارند که در این زمینه تجربه زیادی دارند.

این هتل با فراهم نمودن این خدمات و امکانات سعی در هرچه بهتر بودن اقامت و ثبت لحظه های خوب و به یادماندنی برای زائران و گردشگران عزیز را دارد.

اتاق های هتل آپارتمان پارساوا

هتل پارساوا با اتاق ها و سوئیت های مرتب و تمیز توانسته است نظر مسافران را به خود جلب نماید. در این سالها که از افتتاح این هتل می گذرد  در راستای خدمت رسانی به مردم هر روز بیشتر در تلاش هستند که امکانات آن را به بهترین نوع تبدیل کنند و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکرده اند. عملکرد خوب این هتل در جذب گردشگران و زائران گواه این مطلب می باشد. اتاق ها و سوئیت های مرتب و تمیز توانسته است نظر مسافران را به خود جلب کند.

دیوارهای اتاق به کاغذ دیواری های زیبا مزین شده است و فضایی تمیز را به وجود آورده است. تلفنی که در اتاق ها قرار داده شده است می تواند رابط شما با پرسنل هتل گردد. امکانات بهداشتی لازم در سرویس های بهداشتی و حمام برای استفاده مسافرین عزیز فراهم می باشد. در داخل سوئیت ها آشپزخانه و وسایل آشپزی مهیا است و مسافران می توانند به راحتی خودشان غذا بپزند و در این زمینه کمبودی را احساس نکنند.

 اتاق های این هتل 2 تا 4 تخته هستند و با توجه به درخواست شما در اختیارتان قرار خواهند گرفت. به عبارتی هرآنچه که لازمه ی هر سفر خوب و دلچسبی می باشد را این هتل برای عزیزان مسافر آماده کرده است که احساس کمبود امکانات رفاهی  در سفر خود نداشته باشند. البته با توجه به 2 ستاره بودن هتل نمی توان توقع لاکچری بودن زیادی از اتاق ها داشت اما یک اتاق 4 تخته در هتل وجود دارد که امکانات صبحانه، ناهار و شام را نیز علاوه بر امکانات عمومی باقی اتاق ها را دارا است که لازم به ذکر است هزینه اقامت در این اتاق نسبت به اتاق های دیگر متفاوت می باشد.

فاصله هتل پارساوا از اماکن مهم  شهر مشهد

  • فاصله تا حرم: 28 ثانیه با ماشین

  • فاصله تا حرم به صورت پیاده: 6 دقیقه

  • فاصله تا ورودی باب الجواد:7 دقیقه با ماشین

  • فاصله تا ورودی باب الجواد به صورت پیاده: 16 دقیقه

  • فاصله تا بازار رضا: 37 ثانیه با ماشین  

  • فاصله تا بازار رضا به صورت پیاده: 6 دقیقه

  • فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور با ماشین: 5 دقیقه

  • فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور به صورت پیاده: 32 دقیقه

  • فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق با ماشین: 11 دقیقه

  • فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق به صورت پیاده: 32 دقیقه

  • فاصله تا آرامگاه فردوسی با ماشین:  31 دقیقه 

  • فاصله تا نمایشگاه بین المللی مشهد با ماشین:41 دقیقه

  • فاصله تا امامزادگان یاسر و ناصر با ماشین: 1 ساعت و 19 دقیقه

  • فاصله تا پارک ملت مشهد با ماشین: 16 دقیقه

  • فاصله تا کوه سنگی با ماشین: 12 دقیقه

  • فاصله تا سرزمین موج های خروشان با ماشین: 1 ساعت و 22 دقیقه

  • فاصله تا سرزمین موج های آبی با ماشین: 16 دقیقه 

  • فاصله تا مجتمع تفریحی توریستی چالیدره با ماشین: 1 ساعت و 29 دقیقه

  • فاصله تا منطقه ییلاقی طرقبه با ماشین: 1 ساعت و 22 دقیقه

  • فاصله تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد با ماشین: 6 دقیقه

  • فاصله تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد به صورت پیاده: 51 دقیقه 

  • فاصله تا راه آهن با ماشین: 6 دقیقه

  • فاصله تا راه آهن به صورت پیاده: 43 دقیقه

  • فاصله تا پایانه مسافربری با ماشین: 4 دقیقه

  • فاصله تا پایانه مسافربری به صورت پیاده: 28 دقیقه 

آرامگاه نادر شاه افشار، خانه های تاریخی توکلی، ناظران، غفوری، کرمانی و داروغه از اماکن تاریخی مشهد حساب می شوند که فاصله ای 10 دقیقه ای با هتل دارند. با قرار دادن دقایقی از وقت خود می توانید به دیدن این آثار زیبای فرهنگی بروید. همچنین این هتل به بازار بلور، بازار ساعت و بازار قماش نزدیک می باشد.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است