هتل زاینده رود

امتیاز 3.6 از 5 | از 108 کاربر
هتل زاینده رود مشهد 1
هتل زاینده رود مشهد 2
هتل زاینده رود مشهد 3
هتل زاینده رود مشهد 4

امکانات هتل زاینده رود

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

سفر به شهر مشهد، با وجود اهمیت مذهبی و تاریخی خود، همواره یک تجربه پرمعنا و خاطره ساز برای مسافران تور مشهد است. یکی از اجزاء اساسی این سفر، انتخاب اقامتگاهی مناسب و دلنشین است که می‌تواند تجربه زیارت و تفریح شما را به یک لحظه‌ی خاص و خاطره‌ساز تبدیل کند. در هر گوشۀ این شهر مقدس، می‌توان هتل هایی با امکانات مختلف را دید که برای اقامت گردشگران در تمام طول سال آماده ی خدمات رسانی هستند. هتل‌ زاینده رود مشهد که یکی از هتل های شناخته ی شده ی این شهر به حساب می‌آید، با ارائه خدمات با کیفیت و محیطی دلنشین، به مسافران فرصت می‌دهد تا هر لحظه از سفر خود را با آرامش خیال و راحتی سپری کنند. اگر شما قصد دارید تا مشهد را به عنوان سفر بعدی خود انتخاب کنید؛ حتما تا پایان این مقاله با ما در لحظه آخر همراه باشید تا بیشتر با هتل نیما به عنوان یکی از گزینه های اقامتی مناسب در مشهد، آشنا شوید.

معرفی هتل زاینده رود مشهد

اهمیت هتل ها و اقامتگاه هایی با قیمتی مناسب بر هیچ مسافری پوشیده نیست و به همین خاطر است که هتل زاینده رود سال ها قبل در ساختمانی در خیابان امام رضا مشهد تاسیس شده است و با سابقه درخشان در ارائه خدمات، مورد توجه بسیاری از مسافران مشهد قرار گرفته است. این هتل آپارتمان یک ستاره، دارای 30 اتاق است که در تمام طول سال برای اقامت مسافران مشهد در دسترس هستند. اتاق های این هتل شامل اتاق های دو تخته تا پنج تخته هستند و مسافران می‌تواند با توجه به شرایط خود هریک از آن‌ها را انتخاب کنند. هتل زاینده رود با طراحی‌های لوکس و مدرن، اقامتی را برای مسافران خود فراهم می‌آورد که در کنار معنویت زیارت، لذت سفر را هم دوچندان می‌کند. این هتل هم چنین دارای رستوران و کافی شاپی زیبا است که به مسافران امکان میل کردن وعده های غذایی شان را می دهد. شما با اقامت در هتل Zayanderood می توانید با صرف هزینه ی کم، اقامتی آرامش بخش را تجربه کنید.

امکانات هتل زاینده رود مشهد

وجود امکانات در هتل برای مسافران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا این موضوع می‌تواند از جوانب مختلف روی تجربه سفر آن‌ها تاثیرگذار باشد. هتل زاینده رود که از زمان تاسیس ، نهایت تلاشش را در کسب رضایت مهمانان خود به کار بسته است،همواره سعی نموده تا بهترین امکانات را با کمترین هزینه ممکن در اختیار افراد قرار دهد. در ادامه به برخی از مهم ترین امکانات هتل Zayanderood اشاره می کنیم.

  • روزنامه رایگان
  • پذیرش 24 ساعته
  • لاندری (خشکشویی)
  • تاکسی سرویس
  • گشت نیم‌روزی
  • نمازخانه
  • خدمات بیدار باش
  • خدمات خانه داری
  • سیستم اعلام حریق
  • پارکینگ
  • خودپرداز
  • رستوران
  • خدمات تهیه بلیط
  • دستگاه واکس کفش
  • ترانسفر رفت و برگشت با هزینه
  • سرویس بهداشتی در لابی

قوانین و مقررات هتل زاینده رود مشهد

یکی از اصلی ترین مواردی که باعث حفظ نظم در هتل و و ایجاد آرامش برای اقامت کنندگان یک هتل می‌گردد، وجود قوانین مشخص برای آنها است. هتل زاینده با سابقه ی درخشان خود، تمام سعی خود را کرده است تا با وضع مقررات، آرامش و امنیت مسافران خود را به بهترین نحو تامین کند. در ادامه مطلب چند مورد از مهم‌ترین قوانین هتل را نام می‌بریم تا شما با آگاهی از این موارد، تجربه ی خوبی از اقامتتان داشته باشید.

  1. پذیرش  در این هتل همراه با ارائه صیغه نامه امکان‌پذیراست.
  2. ساعت تحویل اتاق هنگام خروج از هتل ساعت 12 ظهر و ساعت ورود به اتاق هنگام استقرار در هتل ساعت 14ظهر می باشد.
  3. خانم‌های مجرد و تنها اجازه اقامت در هتل هخامنش را با ارائه مدارک معتبر دارند.
  4. بهای اقامت کودک زیر 3 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) رایگان می‌باشد و بازه سنی برای اقامت کودک بین 3 الی 7 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) نیم بها محاسبه می‌گردد.لازم به ذکر است : اقامت رایگان و نیم بها تنها برای یک کودک محاسبه می‌گردد.
  5. قوانینی که برای کنسلی اتاق در نظر گرفته شده است به شرح زیر است:
  6. بیشتر از 72 ساعت به زمان ورود: 80% کل مبلغ بازگشت داده می‌شود.
  7. کمتر از 72 ساعت به زمان ورود: 0%شب اول + 80% باقی شب ها بازگشت داده می‌شود.
  8.  پس از ورود به اقامتگاه هزینه ای به مهمانان بازگشت داده نمی‌شود.

موقعیت مکانی هتل زاینده رود

هتل زاینده رود در مرکز شهر مشهد، در خیابان امام رضا و خیابان دانش واقع است. شما پس از ورود به خیابان امام رضا 12، باید وارد چهارراه دانش شرقی شوید و پس از آن می توانید در خیابان شهید حنایی 13،ساختمان هتل را ببینید. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو بسیج و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس چهارراه دانش می‌باشد که دسترسی به هتل Zayanderood را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی بسیار ساده تر می‌سازد. شما هم چنین می توانید از تاکسی های اینترنتی یا ماشین شخصی نیز برای دسترسی به ای هت استفاده کنید.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا 12، چهارراه دانش شرقی، خیابان شهید حنایی 13

شماره تماس: 05133037

فاصله هتل تا حرم امام رضا (ع)

بسیاری از مسافران مشهد، این شهر را به نیت زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) انتخاب می کنند. همین امر موجب شده تا نزدیکی محل اقامت مسافران به حرم، به یکی از فاکتورهای اصلی برای انتخاب هتل مورد نظرشان تبدیل شود. هتل زاینده رود که یکی از هتل های واقع شده در خیابان امام رضا است، در فاصله مناسبی از حرم قرار دارد و زائران می‌توانند هر زمان که بخواهند در کمتر از 20 دقیقه به تمام ورودی های حرم دسترسی یابند.

  1. فاصله تا ورودی باب الجواد: 1.6 کیلومتر(14 دقیقه با ماشین یا 22 دقیقه پیاده روی)
  2. فاصله تا ورودی باب الرضا: 1.3 کیلومتر( 6 دقیقه با ماشین یا 19 دقیقه پیاده روی)
  3. فاصله تا ورودی نواب صفوی: 2 کیلومتر ( 9 دقیقه با ماشین یا 28 دقیقه پیاده روی)
  4. فاصله تا ورودی شیرازی: 2.1 کیلومتر( 8 دقیقه با ماشین یا 30 دقیقه پیاده روی)

فاصله هتل تا مراکز دیدنی مشهد

شهر مشهد علاوه بر اینکه محل بارگاه مقدس امام رضا(ع) است، دارای مراکز دیدنی دیگری است که بازدید از آن‌ها می تواند تجربه ی سفر مسافران تور مشهد را بسیار لذت بخش تر کند. هتل آپارتمان زاینده رود که در مرکز شهر و در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است، در فاصله مناسبی از دیگر مراکز دیدنی شهر قرار دارد و به همین خاطر دسترسی اقامت کنندگان هتل را بسیار ساده تر کرده است.

  • فاصله تا بازار رضا: 1 دقیقه پیاده (141 متر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور: 6 دقیقه با ماشین (3.31 کیلومتر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق: 8 دقیقه با ماشین (6.33 کیلومتر)
  • فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد: 52 دقیقه با ماشین (29.27 کیلومتر)
  • فاصله تا پارک ملت: 20 دقیقه با ماشین (10 کیلومتر)
  • فاصله تا موزه بزرگ خراسان: 20 دقیقه ا ماشین ( 6 کیلومتر)
  • فاصله تا سرزمین عجایب: 30 دقیقه با ماشین (10 کیلومتر)
  • فاصله تا مشهد مال: 24 دقیقه با ماشین (7 کیلومتر)

رزرو اتاق در هتل زاینده رود مشهد

باتوجه‌به اینکه این هتل شیک و مجهز امکانات مختلفی را به اقامت‌کنندگان خود ارائه می‌دهد و انواع اتاق‌ها با امکانات ویژه ای را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهد، قیمت رزرو اتاق برای مسافرین تور مشهد متفاوت است. شما می‌توانید در سایت لحظه آخر با ارائه سرویس هتل Zayanderood، اتاق مورد نظر خود را با بهترین قیمت هتل رزرو کنید. هم چنین می‌توانید با بررسی تور داخلی در سایت، مقاصد سفر دیگری  را که برای سفرهای بعدی‌تان در نظر دارید را بیشتر بررسی کنید.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است