هتل سفیران

امتیاز 4.7 از 5 | از 101 کاربر
اتاق های هتل سفیران مشهد
اتاق های سه تخته هتل سفیران
لابی هتل سفیران مشهد
اتاق دو تخته هتل سفیران در مشهد

امکانات هتل سفیران

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

شهر مشهد دومین شهر بزرگ ایران است که به دلیل دارا بودن جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی، بسیار مورد توجه تمام افراد در داخل و خارج قرار گرفته است، به طوری که هر ساله گردشگران بسیاری برای دیدن این آثار و زیارت بارگاه مطهر امام رضا به مشهد سفر می کنند. 

اگر تصمیم سفر به شهر زیارتی، سیاحتی مشهد را گرفتید و قصد دارید اقامتی مقرون به صرفه در نزدیکترین هتل به حرم داشته تا راحت تر به زیارت امام رضا بروید و همچنین اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما هتل سفیران مشهد می باشد که از مزایای آن نزدیکی به حرم است. به طوری که فاصله زمانی آن تا حرم کمتر از 7 دقیقه می باشد.

 این هتل 1 ستاره در خیابان 17 شهریور احداث گردیده و دارای 7 طبقه و 20  واحد متنوع و مجهز می باشد که با پرسنلی بسیار مجرب و آموزش دیده امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی را برای گردشگران و زائران در نظر گرفته اند.

از طرفی چون حرم مطهر در مرکز شهر قرار داشته و هتل سفیران نیز در نزدیکی آن است، بنابراین از مرکز شهر دسترسی به تمام نقاط دیگر از جمله بازارهای معروف شهر مشهد و مکان های تفریحی آن، از جمله مجتمع تجاری آسمان، مجتمع تجاری اکسون، رستوران سنتی بابا قدرت و ... بسیار راحت می باشد.

امکانات و خدمات هتل سفیران مشهد 

همانطور که گفتیم، هتل سفیران یکی از هتل های 1 ستاره بسیار خوب در مشهد می باشد که خدمات بسیار خوبی را به مسافران ارائه می دهد تا بتوانند اقامتی به یاد ماندنی را در محیطی زیبا و با صفا در شهر مشهد تجربه کنند. 

برخی از این خدمات و امکانات عبارت است از: یخچال، تلویزیون، رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، نمازخانه، لابی، تلفن، اینترنت، خدمات خانه داری، لاندری و... 

همچنین برای اقامت در این هتل نگران جای پارک نباشید، زیرا هتل سفیران پارکینگی اختصاصی کوچکی را برای مسافران در نظر گرفته است.

رستوران هتل نیز تمام وعده های غذایی را ارائه داده و برای ناهار و شام نیز منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. همچنین در کافی شاپ هتل نیز می توانید انواع نوشیدنی های مورد علاقه خود را سفارش دهید و یک عصری فوق العاده را در کنار خانواده در این هتل تجربه کنید. 

 اگر می خواهید یادگاری از شهر مشهد و هتل برای خود و یا عزیزانتان تهیه کنید به شما پیشنهاد می کنیم به چندین پاساژ و مجتمع تجاری مثل اکسون و آسمان که در نزدیکی هتل سفیران قرار دارند سری بزنید.

اتاق های هتل سفیران مشهد

هتل سفیران مشهد دارای 20 واحد اقامتی است که  با ارائه امکانات رفاهی بی نظیر پذیرای مسافران هستند. ظرفیت این واحدهای اقامتی از دو نفر تا 4 نفر متغیر است و شما می توانید بسته به تعداد افراد و نوع محیطی که می خواهید، هر یک از آن ها را رزرو کنید. اتاق ها و ظرفیت های این هتل به شرح زیر می باشد.

  • اتاق‌های دو تخته که شامل یک تخت دبل است.
  •  اتاق سه تخته  که در آن یک تخت دبل و یک تخت سینگل قرار دارد.
  •  اتاق دو تخته دارای دو تخت سینگل.
  •  اتاق چهار تخته که دارای یک تخت دبل و دو تخت سینگل می باشد. 

برخی از امکانات این اتاق ها عبارتند از: مبلمان، آباژور، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، کمد لباس، رخت آویز،یخچال، سیستم سرمایش و گرمایش، تلفن، اینترنت، سیستم اطفاء حریق، روم سرویس، سیستم اعلام حریق و...

قوانین هتل سفیران مشهد

هتل سفیران مشهد نیز مانند تمامی هتل ها قوانین خاص خود را دارد که باید برای اقامت در آن جا قوانین را رعایت کنید. این قوانین عبارتند از: 

  • ساعت تحویل ساعت 14 بوده و ساعت تخلیه 12 ظهر می باشد.
  • پذیرش خانم ها در این هتل تنها با ارائه کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار امکان پذیر می باشد.
  • هتل از پذیرش صیغه نامه معذور بوده و پذیرش زوجین تنها با ارائه سند ازدواج محضری ، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین صورت می پذیرد.
  • برای کودکان زیر 5 سال، هزینه اقامت در صورت استفاده نکردن از سرویس اضافه که به صورت مبل تخت خواب شو و یا تخت تاشو می باشد به صورت رایگان است و برای کودکان بالای 5  سال نفر اضافه محاسبه می شود.
  • قانون کنسلی هتل نیز بدین صورت است که تا 48 ساعت قبل از تاریخ ورود، جریمه بسته به نظر هتل و بعد از 48 ساعت با حداقل یک شب جریمه  اعمال خواهد شد.

فاصله هتل سفیران مشهد از مکان های مهم شهر

همانطور که در بالا نیز گفتیم یکی از امکانات بسیار خوب این هتل نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا  است. همچنین برخی بازارها نیز در فاصله کمی از این هتل قرار دارند. از دیگر اماکن نزدیک به این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

می توان گفت که فاصله زمانی هتل سفیران تا حرم 7 دقیقه، تا پایانه مسافربری 17 دقیقه، تا ایستگاه راه آهن  10 دقیقه، تا فرودگاه شهر 20 دقیقه، تا نمایشگاه بین المللی شهر مشهد 40 دقیقه، تا مرکز خرید و پاساژ الماس شرق 30 دقیقه و تا بازار رضا 4 دقیقه می باشد که به راحتی می توانید با وسیله نقلیه عمومی و یا شخصی به آنجا بروید. 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است