هتل صابر

امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر

امکانات هتل صابر

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
شهر مذهبی و مقدس مشهد به سبب میزبانی از حرم مطهر امام رضا (ع)، همواره مورد توجه زائران و همچنین مسافران داخلی و خارجی تور مشهد بوده است. این شهر برای اسکان سیل عظیم مسافران اقامتگاه های متعددی تاسیس کرده که ما در ادامه این بخش از سایت لحظه آخر، به معرفی یکی از هتل های یک ستاره این شهر یعنی هتل صابر مشهد پرداخته ایم، بدین منظور و برای آشنایی با مشخصات، امکانات و موقعیت مکانی هتل صابر با ما همراه باشید.
ویژگی های هتل صابر
هتل صابر اقامتگاهی یک ستاره در خیابان خسروی نو مشهد است که در سال 1389 شمسی تاسیس شده و ساختمان آن یک بار در سال 1395 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. این اقامتگاه هم اکنون، همه روزه با ارائه امکانات و خدمات رفاهی لوکس و پیشرفته از مسافرین و زائران محترم میزبانی به عمل می آورد. ساختمان هتل صابر از سه طبقه مجزا تشکیل شده که حدود 19 اتاق واحد اقامتی مجهز را در خود جای داده است. اتاق های هتل در سه نوع دو تخته، سه تخته و چهار تخته به مسافران ارائه می شود که همگی آن ها مجهز به یخچال، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلفن، تلویزیون، مبلمان، روم سرویس، سرویس بهداشتی و غیره می باشند.
امکانات عمومی هتل صابر
مسئولین هتل صابر برای رفاه و رضایت هر چه بیشتر مسافران و اقامت کنندگان، علاوه بر امکانات اتاق ها هتل را به یک سری امکانات عمومی مجهز کردند که در ادامه به ذکر برخی از آن ها می پردازیم: آسانسور، نمازخانه، خدمات تهیه بلیط، جعبه کمک های اولیه، لابی لوکس، تلویزین در لابی، اینترنت رایگان پر سرعت در لابی، خدمات اطفاء حریق، صندوق امانات، خدمات نگهداری و حمل بار، رستوران و غیره.
امکانات یک هتل از فاکتور های اصلی برای انتخاب اقامتگاه در شهر مشهد به حساب می آید، اما موقعیت مکانی و فاصله هتل تا حرم و دیگر جاذبه های گردشگری مشهد مهم ترین نکته ای است که مسافران قبل از انتخاب اقامتگاه در مشهد به آن توجه می کنند. به همین خاطر ما در ادامه فاصله هتل صابر مشهد را تا اماکن مهم این شهر بررسی کرده و به اطلاع مسافران تور مشهد می رسانیم:
فاصله تا حرم امام رضا: حدود 2 کیلومتر
فاصله تا بازار رضا مشهد: حدود 2.1 کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی مشهد: حدود 6.8 کیلومتر
فاصله تا سرزمین عجایب: حدود 9.6 کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: حدود 8.9 کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: حدود 1.9 کیلومتر
فاصله تا سرزمین موج های آبی مشهد: حدود 20.5 کیلومتر
فاصله تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد: حدود 9.6 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است