Hotel Pineta Club

امتیاز 4.2 از 5 | از 102 کاربر
Hotel Pineta Club
Hotel Pineta Club
Hotel Pineta Club
Hotel Pineta Club
Hotel Pineta Club
Hotel Pineta Club
Hotel Pineta Club تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Pineta Club

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

شهر مارماریس در ترکیه، با داشتن جاذبه های فرهنگی، تاریخی و توریستی و برخورداری از مراکز تفریحی و تجاری متعدد، از جمله شهر های محبوب ترکیه است و همه ساله گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند. اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، با اقامت در هتل پینتا کلاب می توانید خاطرات بی نظیر و به یاد ماندنی را برای خود و همراهانتان بسازید. این هتل 3 ستاره در سال 1988 احداث شد و چند سال بعد، یعنی در سال 2008 مورد بازسازی قرار گرفت و امروزه با امکانات و خدمات کافی از میهمانان خود پذیرایی می کند. هتل 6 طبقه پینتا کلاب با 500 واحد اقامتی مجهز و شیک به یکی از  شناخته شده ترین هتل های مارماریس تبدیل شده است.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات و خدمات هتل pineta club مارماریس

در ابتدای ورود به هتل پینتا کلاب، میز پذیرش 24 ساعته هتل با کارکنانی خوش برخورد از شما استقبال می کند. در حین انجام امور پذیرش خود، می توانید در لابی استراحت کنید. لابی هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و اینترنت بی سیم رایگان می باشد. هتل pineta club خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز برای مسافران خود تدارک دیده است.

خدمات حمل چمدان ها و اتاق چمدان در هتل pineta club ترکیه ارائه می شود. همچنین این هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد لذا چنانچه با خودروی شخصی مسافرت کرده اید، می توانید با خیال راحت خودروی خود را در پارکینگ هتل پارک کنید و از امنیت آن مطمئن باشید. علاوه بر این خدمات تاکسی سرویس نیز در تمامی ساعات شبانه روز در اختیار شما قرار داده می شود.

هتل پینتا کلاب با سیستم اعلام حریق و اطفای حریق تجهیز شده است. همینطور هتل دارای آسانسور می باشد که رفت و آمد در طبقات را آسان ساخته است. خشکشویی هتل با خدمه مجرب و کاربلد لباس های شما را در سریع ترین زمان ممکن شسته و به شما تحویل می دهند؛ در صورت تمایل می توانید از خشکشویی بخواهید لباستان را اتو بزنند.

هتل پینتا کلاب دارای فروشگاه و سوپر مارکت نیز می باشد؛ هر چیزی که لازم داشته باشید می توانید سریعا از این فروشگاه خریداری کنید. اگر فرصت نکردید به بازارهای مرکز شهر بروید، فروشگاه سوغاتی داخل هتل بهترین مکان برای خرید هدایا و سوغاتی های مختلف با قیمت های مناسب است.

در صورتی که اشیای قیمتی و ارزشمند یا اسناد و مدارک مهمی را با خود حمل می کنید، می توانید آن ها را به صندوق امانات هتل بسپارید و با خاطری آسوده به تفریح و گردش بپردازید.

این هتل دارای باغ و فضای سبز وسیع مناسب برای برگزاری انواع جشن ها و عروسی و دورهمی ها می باشد و از امکانات برگزاری جلسه های کاری و رسمی نیز بهره مند است.

هتل پینتا کلاب امکانات تفریحی همچون مرکز اسپا، استخر سر پوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، جکوزی، سولاریوم، سونا و اتاق ماساژ را برای میهمانان تدارک دیده است. استراحت در این محل ها بی شک تجربه ای دل انگیز و به یاد ماندنی خواهد بود.

در ضمن زمین بازی کودکان در هتل پینتا کلاب برای فرزندان شما مهیا گردیده تا بچه ها بتوانند ساعاتی را با هم سن و سال های خود به بازی و جنب و جوش بپردازند و خاطرات خوشی را رقم بزنند. میز بیلیارد و زمین گلف نیز از جمله فعالیت های سرگرم کننده هتل هستند که طرفداران بسیاری دارند.

رستوران هتل pineta club با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ پذیرای مسافران می باشد. همه غذاها از مواد درجه یک و توسط سرآشپز های چیره دست و ماهر طبخ و سرو می شوند.علاوه بر این کافی شاپ هتل میان وعده های خوش طعم و انواع نوشیدنی های گرم و سرد را برای میهمانان تدارک دیده است. بعد از یک روز طولانی و گردش و تفریح در شهر زیبای مارماریس، با رفتن به کافی شاپ هتل پینتا کلاب می توانید لحظات خوشی را همراه با تماشای غروب آفتاب تجربه نمایید.

اتاق های هتل pineta club ترکیه 

هتل پینتا کلاب ترکیه در مجموع دارای 500 واحد اقامتی می باشد که از خدمات نظافت روزانه و روم سرویس 24 ساعته بهره مند هستند. تمامی این اتاق ها مجهز به سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی دارای دوش و سشوار، صندوق امانات، تلویزیون، ماهواره، اتو به همراه میز اتو، چای ساز، مینی بار، یخچال کوچک، گاوصندوق و تخت نوزاد هستند. همچنین امکان درخواست تخت اضافه برای یک نفر مهمان نیز وجود دارد. اتاق های هتل pineta club مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی می باشند و اقامت راحتی را در تمام فصول سال برای مشتریان فراهم می کنند.

علاوه بر این اتاق ها دارای تراس هستند و شما می توانید به منظره چشم نواز اطراف دسترسی داشته باشید و از هوای آزاد لذت ببرید. مبلمان نرم و شیک اتاق ها فضای دلپذیری را ایجاد کرده اند. به طور کلی هتل پینتا کلاب مارماریس در تلاش است تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برای مسافران به ارمغان آورده و رضایت آن ها را جلب کند.

لازم به ذکر است که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد. ساعت تحویل اتاق ها 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه، 12 ظهر است.

فاصله هتل pineta club ترکیه  از مکان های مارماریس

هتل پینتا کلاب در موقعیت جغرافیایی خاصی قرار گرفته است که در اطراف آن جاذبه های توریستی زیادی واقع شده اند. این ویژگی به عنوان یک امتیاز مثبت برای هتل pineta club محسوب می شود و برخی از گردشگران به دلیل دسترسی آسان به مرکز شهر تصمیم می گیرند در این هتل مستقر شوند. در زیر نام تعدادی از اماکن مهم شهر مارماریس به همراه فاصله دقیق آن ها تا هتل پینتا کلاب ذکر شده است:

  • فاصله هتل تا شهر باستانی آموس: 747 متر

  • فاصله هتل تا اینجکوم: 151 متر

  • فاصله هتل تا رستوران سامدان: 252 متر

  • فاصله هتل تا مسجد سیتلر شیرینیر: 144 متر

  • فاصله هتل تا پارک آبی آکوادریم: 637 متر

  • فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دالامان: 50,000 متر

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است