Hotel Cityhub

امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Cityhub

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
هتل Cityhub Hotel ساختمانی 7 طبقه بوده که در سال 2008 در مرکز شهر سنگاپور افتتاح شد. این اقامتگاه یکی از هتل های رده متوسط سنگاپور است که قیمت های مناسبی را در قبال ارائه خدمات خود دریافت می کند. در هتل Cityhub Hotel حدود 130 اتاق وجود دارد که تمامی آن ها دارای فضایی آرامش بخش بوده و مجهز به امکانات و خدماتی نظیر: تلویزیون صفحه تخت، تهویه مناسب، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، اتو، چای ساز و قهوه ساز، تلفن، صندوق امانات، سشوار، اینترنت و لوازم بهداشتی می باشند. اتاق های ویژه هتل 20 متری بوده و امکاناتی بیش از سایر اتاق ها را در خود جای داده است. اتاق های این هتل به زیبایی چیدمان شده اند و پنجره های سرتاسری آن ها نور خوبی را به اتاق ها می بخشد.
از امکاناتی که در داخل هتل Cityhub Hotel وجود دارد و گردشگران تور سنگاپور می توانند از آن ها بهره ببرند می توان به: پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، رستوران، خدمات خانه داری، اتاق های غیر سیگاری، شاتل فرودگاهی، میز تور، پارکینگ رایگان، خشکشویی، کافی شاپ، اینترنت پرسرعت، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی و کارکنان مجرب اشاره کرد. همچنین برای آسایش و آرامش مسافران و توریست های هتل، در کلیه طبقات و راهروها دوربین مداربسته تعبیه شده است.
موقعیت مکانی مناسب هتل Cityhub Hotel یکی از دلایل انتخاب آن توسط گردشگران تور سنگاپور می باشد. دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی در این مکان ساده بوده و مسافران به راحتی می توانند در سطح شهر جابجا شوند. برخی از مهم ترین مکان هایی که لازم است گردشگران تور مالزی بدانند در اطراف هتل Cityhub Hotel قرار دارند عبارت است از:
-مرکز خرید مصطفی
-موزه هنر سنگاپور
-فرودگاه بین المللی چانگی
-آکواریوم اس ای آ
-موزه و معبد دندان بودا
-کافه چهارراه
-رستوران آندره 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است