Hotel Traders Singapore

امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Traders Singapore

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
یکی از هتل های خوب و مجهزی که در سال های فعالیتش توانسته توجه توریست های زیادی را به خود جلب کند هتل Traders Hotel Singapore نام دارد. این هتل به طور کلی 546 اتاق را در خود جای داده که این اتاق ها در انواع مختلف 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته، اتاق های خانوادگی و سوئیت می باشد و هر یک بر اساس امکانات و خدماتی که در اختیار میهمانان قرار می دهند، قیمت متفاوتی دارند. اما با این وجود تمامی آن ها در داشتن امکاناتی مانند: حمام اختصاصی با دوش مخصوص، کمد لباس، تهویه مناسب، تلویزیون صفحه تخت، تخت های راحت، چای ساز، قهوه ساز، صبحانه، خدمات خانه داری و تلفن مشترک هستند.
از جمله امکاناتی که در داخل هتل Traders Hotel Singapore برای میهمانان و گردشگران تور سنگاپور در نظرگرفته شده عبارت اند از: خشکشویی، سالن کنفرانس، استخر روباز، سونا و جکوزی، مهدکودک، آرایشگاه، پذیرش شبانه روزی، تجهیزاتی برای افراد ناتوان، سالن بدنسازی، کافی نت، لابی، مرکز تجارت، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، اتاق های غیر سیگاری، تهویه مناسب، رستوران، صرافی، واکس کفش، روزنامه، انبار چمدان، آسانسور و مرکز آبگرم.
از آن جایی کودکان به هنگام خرید کردن ممکن است خسته و کلافه شوند، گردشگران تور مالزی می توانند کودکان خود را به مهدکودک هتل سپرده و برای خرید کردن در مراکز خرید اطراف هتل Traders Hotel Singapore مانند: مرکز خرید ایون اورچارد یا بازار خیابانی بوگیس با خیالی آسوده اقدام کنند.
برخی از مکان هایی که گردشگران تور سنگاپور می توانند برای گشت و گذار و ثبت خاطرات فراموش نشدنی از این شهر، مورد بازدید قرار دهند عبارت اند از:
-کافه چهارراه سنگاپور
-جاده باغ سنگاپور
-باغ های خلیج سنگاپور
-رستوران آندره
-آکواریوم اس ای آ
-موزه هنر سنگاپور
-معبد دندان بودا
سفر به این شهر دوست داشتنی و زیبا برای هر جهانگردی لذتبخش می باشد. 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است