Hotel Grand Copthorne Waterfront

امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Grand Copthorne Waterfront

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
نت در اتاق
نت در لابی
ماهواره
لابی
یکی از اقامتگاه های لوکس در کشور مالزی هتل پنج ستاره grand Copthorne WaterfronT در شهر سنگاپور است که در امتداد رودخانه سنگاپور واقع شده است.
این هتل با بیش از540 باب و 8 نوع اتاق متنوع ممکن است انتخاب را کمی برایتان سخت کند. به طور خلاصه انواع اتاق های هتل grand Copthorne WaterfronT به شکل ذیل می باشد.
اتاق دو نفره لوکس، اتاق دو نفره Superior، دوبل باشگاه، اتاق باشگاه با امکان نمایش خلیج فارس و سوئیت اجرایی که امکانات مشترک همه آن ها شامل تخت دو نفره، یخچال، تلفن، حمام خصوصی، چایی ساز، میز کار و تهویه مطبوع می باشد. اتاق های دونفره برتر، اتاق های دو نفره معمولی و دوبل باشگاه از دیگر انواع اتاق های این هتل است که از امکانات مشترک آن ها می توان به دو تخت یک نفره، تلفن، یخچال، تهویه مطبوع، لپ تاپ، چایی ساز، تلویزیون و صندوق امانات اشاره کرد.
تمامی امکانات و خدماتی که هتل grand Copthorne WaterfronT برای مسافران تور سنگاپور ارائه می دهد شامل: اینترنت رایگان در سرتا سر هتل، پارکینگ رایگان، شاتل(رایگان)، منطقه مخصوص سیگار، سالن آرایشگاه، رستوران و کافی شاپ با امکان سرو انواع غذا و نوشیدنی های بین المللی، استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، امکانات مخصوص مهمان های معلول، نگهداری از کودکان( غیر رایگان)، اتاق کنفرانس، امکانات خشکشویی( هزینه اضافی)، خدمات تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته و ذخیره سازی چمدان می شود.
جاذبه های نزدیک به هتل: یون ارچارد در فاصله حدودا 2 کیلومتری، موزه سنگاپور در فاصله حدودا 1.5 کیلومتری و استودیوهای جهانی سنگاپور نزدیک به 5 کیلومتری از این هتل قرار دارد.
فرودگاه چانگی Hang Nadeem Airport و فرودگاه سلطان اسماعیل، فرودگاه به ترتیب در فاصله های 18 کیلومتری، 37 کیلومتری و 43 کیلومتری تا هتل از نزدیک ترین فرودگاه ها به هتل محسوب می شود.
نزدیکترین ایستگاه های مترو و قطار به مسافران تور سنگاپور که این هتل را جهت اقامت انتخاب کرده اند: ایستگاه راه آهن باغ در حدود 2 کیلومتری وایستگاه مترو شهری در حدود 2 کیلومتری از این هتل قرار دارد می باشد.
آدرس: 392 Havelock Rd, Singapore 169663
شماره تماس: +65 6733 0880

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است