Hotel Pacific Regency Suites

امتیاز 4.1 از 5 | از 106 کاربر

امکانات Hotel Pacific Regency Suites

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
ترانسفر
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
فروشگاه
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
استخر
سونا
لابی
گاو صندوق
وجود هتل های متنوع و باکیفیتی که در شهر کوالالامپور وجود دارد سبب گشته تا توریست هایی که قصد سفر به این شهر را دارند، در انتخاب هتل کمی دچار تردید شوند. یکی از بهترین هتل هایی که در این شهر وجود دارد هتل Pacific Regency Hotel Suites نامیده می شود.
برای اطلاع گردشگران تور کوالالامپور باید بگوییم که این هتل دارای امکاناتی نظیر: پارکینگ رایگان، خشکشویی، پذیرش شبانه روزی، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، آسانسور، رستوران، فروشگاه، باشگاه بدنسازی، استخر روباز، کافی شاپ، خدمات ماساژ و اسپا، لابی و اینترنت لابی می باشد. استخر روبازی که در هتل قرار گرفته، در پشت بام واقع شده و چشم انداز بی نظیری از شهر را به نمایش می گذارد. در رستوران هتل انواع غذاهای تایلندی، غربی، محلی و برخی غذاهای ایتالیایی سرو می شود که طعم و عطر بی نظیری دارند. خوب است بدانید که یکی از بهترین کافه های کوالالامپور در این هتل قرار دارد، این کافه معروف دارای فضای داخلی چشم نواز و زیبایی می باشد که می توانید در آن نوشیدنی های گرم و سرد دلچسبی را میل کنید.
تمامی اتاق های هتل Pacific Regency Hotel Suites مجهز به: تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه، تخت هایی زیبا، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، تلفن، کمد لباس، لوازم بهداشتی، سشوار و تهویه مطلوب می باشد که گردشگران تور مالزی امکان بهره بردن از آن ها را دارند. این هتل دارای اتاق هایی با متراژ بزرگ نیز می باشد که میهمانان در صورت تمایل می توانند آن را رزرو کنند.
فرودگاه بین المللی کوالالامپور در فاصله 45 دقیقه ای و برج های پتروناس در فاصله 10 دقیقه ای از هتل واقع شده است. وسایل حمل و نقل عمومی هم در نزدیکی هتل قرار دارد که گردشگران تور کوالالامپور می توانند برای جابجایی در سطح شهر از آن ها بهره ببرند. 
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است