Hotel Grand Millennium

امتیاز 3.5 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Grand Millennium

رستوران
پارکینگ
آسانسور
نت در اتاق
ترانسفر
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
دستگاه ATM
فروشگاه
اتاق ورزش
لاندری
خدمات اتاق
استخر
سونا
لابی
گاو صندوق
آمفی تأتر
Grand Millennium نام هتلی در شهر کوالالامپور می باشد که در این نوشته به بررسی امکانات و اتاق های آن خواهیم پرداخت، اگر قصد سفر با تور کوالالامپور و اقامت در هتل  Grand Millennium را دارید تا پایان این مقاله تیم لحظه آخر را همراهی کنید.
هتل  Grand Millennium در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است و دسترسی بسیار مناسبی به اغلب مکان های مهم این شهر نظیر مرکز خرید پاویون دارد.
اتاق های متعددی در هتل  Grand Millennium وجود دارد که در ادامه برخی از آن ها را معرفی می کنیم:
1. اتاق های کلوب دبل با ظرفیت 2 نفر
2. اتاق های لوکس دبل با ظرفیت 3 نفر (دو بزرگسال و یک کودک)
3. اتاق های پلاس دبل با ظرفیت 2 نفر
4. اتاق های لوکس گرند با ظرفیت 3 نفر (دو بزرگسال و یک کودک)
5. سوییت های پریزیدنت با ظرفیت 4 نفر
از امکاناتی که در تمامی اتاق های هتل Grand Millennium به گردشگران و مسافران ارائه می شود می توان به تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی، یخچال، وای فای رایگان، سرویس بیدار باش، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، سشوار، رادیو و غیره اشاره کرد
همچنین گردشگران تور کوالالامپور باید توجه داشته باشند که این مجموعه امکانات رفاهی دیگری نیز برای راحتی مسافران در نطر گرفته است که برخی از آن ها عبارتند از استخر شنا، اسپا، اتاق بخار، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، اتاق کنفرانس، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه مطبوع، لابی، نگهبان، انواع رستوران ها و کافه ها، لاندری، خشکشویی، مرکز بازی کودکان و غیره.
گردشگران تور کوالالامپور باید توجه داشته باشند که حیوانات خانگی اجازه ورود و اقامت در این هتل را ندارند.
به طور کلی هتل Grand Millennium یکی از بهترین هتل های شهر کوالالامپور به شمار می آید و یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت گردشگران به شمار می آید.
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است