Hotel InterContinental

امتیاز 4.1 از 5 | از 101 کاربر

امکانات Hotel InterContinental

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
نت در اتاق
ترانسفر
مراقبت کودک
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
دستگاه ATM
اتاق ورزش
زمین تنیس
میز بیلیارد
فضای سبز
تاکسی سرویس
لاندری
ماهواره
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
اتاق جلسه
آمفی تأتر
آرایشگاه
هتل پنج ستاره InterContinental کوالالامپور از نظر گردشگران یکی از هتل های برتر این شهر انتخاب شده است.
امکانات انواع اتاق های هتل InterContinental بسته به سلیقه شما متفاوت خواهد بود اما به صورت کلی ویژگی مشترک تمامی اتاق ها: چایی ساز، بالکن روبه شهر، تلفن، فاکس، منطقه ساحلی، حمام خصوصی، وان حمام، میز کار، ساعت زنگ دار دیجیتال، یخچال، لپ تاپ، منطقه غذا خوری، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، صندوق امانات، تخت خواب دو نفره، لوازم آرایشی و بهداشتی مانند حوله، ملحفهه، دمپایی و سشوار می باشد.
خدمات لابی هتل: خدمات کابینت، میز تور، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، تسلط به زبان های آلمانی، ژاپنی، مالزی، چینی و انگلیسی و ذخیره سازی چمدان ها است.
از دیگر خدمات هتل می توان به: نگهداری از کودکان(با دریافت هزینه)، خدمات شاتل(رایگان)، خدمات خشکشویی(با دریافت هزینه) و خدمات اتو(غیر رایگان) اشاره کرد.
امکانات کلی که هتل InterContinental در اختیار مسافران تور کوالالامپور خواهد گذاشت: اینترنت رایگان در اتاق های هتل، کافی نت( با دریافت هزینه)، آرایشگاه زنانه و مردانه، مرکز تجاری، اتاق کنفرانس( با هزینه اضافی)، تهویه مطبوع در تمامی فضا های هتل، پارکینگ خصوصی(با دریافت هزینه)، اتاق برای افراد سیگاری، امکانات مخصوص معلولین و اجاره اتومبیل می باشد. اوقات فراغت خود را در این هتل می توانید با انتخاب یکی از گزینه های ذیل بگذرانید: شنا در استخر سر پوشیده و فضای باز هتل، استفاده از خدمات آب گرم، رفتن به مرکز ماساژ، فعالیت ورزشی در مرکز تناسب اندام هتل، استفاده از سونا و هم چنین زمین گلف در سه کیلومتری هتل از دیگر امکانات تفریحی این اقامتگاه به حساب می آید.
جاذبه های گردشگری نزدیک به آن دسته از مسافران تور کوالالامپور که این هتل را جهت اقامت در این شهر برگزیده اند شامل: گالری استاریل در حدود دو کیلومتری هتل، میدان بریجای تایمز در دو کیلومتری هتل و موزه هنر اسلامی مالزی در فاصله حدود 4 کیلومتری هتل می باشد.
فرودگاه بین المللی کوالالامپور با فاصله حدود 46 کیلومتر یکی از نزدیک ترین فرودگاه ها به این هتل می باشد.
شمار تماس: +60 3-2782 6000
آدرس 165, Jalan Ampang, Kuala Lumpur, 50450 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است