Hotel Fahrenheit Kuala Lumpur

امتیاز 3.8 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Fahrenheit Kuala Lumpur

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
سوئیت Fahrenheit Kuala Lumpur یکی از بزرگ ترین اقامتگاه های موجود در منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور است که به سبب موقعیت مکانی خوب و همچنین برخورداری از تعداد زیادی سوئیت بسیار مجهز توجه گردشگران و مسافران تور مالزی را به خود جلب کرده است. این اقامتگاه دارای یک ساختمان بزرگ 10 طبقه است که حدود 90 سوئیت مجزا را در خود جای داده و همه روزه با ارائه بهترین امکانات و خدمات رفاهی میزبان گردشگران داخلی و خارجی تور کوالالامپور می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سوئیت Fahrenheit Kuala Lumpur در ادامه این مطلب از سایت با ما همراه باشید.
سوئیت Fahrenheit Kuala Lumpur در مرکز شهر و در منطقه ای آرام واقع شده و تا مراکز خرید و فروشگاه هایی همچون سنترال مارکت کوالالامپور، مرکز خرید برجایا تایمز اسکویر کوالالامپور، مرکز خرید سوریا کی اِل سی سی، مرکز خرید لویات پلازا، استار هیل گالری و مرکز خرید لات تن کوالالامپور فاصله چندانی نداشته و مسافران می توانند با چند قدم پیاده روی به این مراکز دسترسی داشته باشند.
اطلاعات واحد های اقامتی سوئیت Fahrenheit Kuala Lumpur:
سوئیت های این اقامتگاه همگی دارای فضایی تمیز، نورگیر و مجهز بوده و در انواع مختلف به مسافران و مشتریان ارائه می شود. لازم به ذکر است که تمامی سوئیت ها از دکوراسیون مدرن امروزی برخوردار بوده و تجهیزات رفاهی بسیاری را در اختیار مسافران قرار می دهند. در ادامه به ذکر انواع واحد های سوئیت Fahrenheit Kuala Lumpur و امکانات موجود در آن پرداخته و در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.
انواع واحد های اقامتی این مجموعه به شرح زیر است:
سوئیت های اگزکیوتیو: این سوئیت ها دارای متراژ 165 متری هستند که از سه اتاق خواب به همراه یک اتاق نشیمن و آشپزخانه مجهز تشکیل می شوند. سوئیت های اگزکیوتیو مجموعا دارای 2 تخت دو نفره بزرگ و دو تخت یک نفره در اتاق خواب های می باشند. ظرفیت این نوع سوئیت ها 6 نفر بزرگسال می باشد.
سوئیت های جونیور: سوئیت های جونیور نیز واحد هایی با 132 مترمربع مساحت هستند که شامل دو اتاق خواب، یک اتاق نشیمن و یک آشپزخانه مجهز هستند. داخل اتاق خواب های این نوع سوئیت ها دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره تعبیه شده است. سوئیت های جونیور دارای ظرفیت گنجایش 4 نفر بزرگسال می باشند.
سوئیت های لوکس: سوئیت های لوکس شامل دو اتاق خواب هستند که توسط دو تخت خواب یک نفره و یک تخت دو نفره بزرگ، از 4 نفر مسافر میزبانی می کنند. این نوع واحد ها 108 مترمربع متراژ داشته و علاوه بر اتاق خواب ها دارای یک محوطه مخصوص نشستن نیز می باشند.
سوئیت های سوپریور: این گونه سوئیت ها دارای ظرفیت میزبانی از دو نفر بزرگسال را در واحدی 30 متری داشته و مجهز به یک اتاق خواب شامل یک تخت دو نفره بزرگ می باشند.
امکانات رفاهی مشترک در سوئیت ها: حمام اشتراکی، لوازم آرایشی و بهداشتی نظیر سشوار و حوله و غیره، سرویس بهداشتی، میز توالت، چای ساز یا قهوه ساز، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال، تلویزیون، تلفن، ماهواره، میز غذاخوری و غیره.
امکانات عمومی سوئیت Fahrenheit Kuala Lumpur
همان طور که گفتیم سوئیت Fahrenheit Kuala Lumpur اقامتگاهی بسیار مجهز در شهر کوالالامپور به حساب می آید. به طور مثال اقامت کنندگان این مجموعه می توانند در طول اقامت از خدمات اینترنت Wi-Fi پر سرعت رایگان در سراسر اقامتگاه بهره مند شوند. همچنین در ساختمان این مجموعه تعدادی رستوران بین المللی همه روزه با طبخ انواع غذا های لذیذ و خوشمزه، در سه وعده صبحانه، نهار و شام پذیرای مسافران تور کوالالامپور می باشند. علاوه بر رستوران تعدادی کافی شاپ نیز در فضای سوئیت Fahrenheit Kuala Lumpur آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشند.
از دیگر امکانات رفاهی این اقامتگاه می توان به آسانسور، خدمات مخصوص افراد ناتوان و معلولین (ویلچر و سرویس بهداشتی های مخصوص)، پارکینگ عمومی رایگان، استخر روباز و سر پوشیده، سونا، جکوزی، خدمات اسپا، خدمات ماساژ کل بدن، فروشگاه، سالن آرایش و زیبایی، گیفت شاپ مخصوص تهیه سوغاتی، مینی مارکت و غیره اشاره کرد.
در انتهای این بخش باید اشاره کنیم که سوئیت Fahrenheit Kuala Lumpur دارای یک لابی بزرگ و شیک است که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات پذیرش به مسافرین می باشد. از جمله خدماتی که در این بخش به مشتریان ارائه می شود می توان به رزرواسیون 24 ساعته، صندوق امانات، دستگاه خودپرداز، خدمات نگهداری و حمل بار و غیره اشاره کرد.
گفتنی است که مدیریت سوئیت Fahrenheit Kuala Lumpur برای ارائه سرویس و خدمات رفاهی خود از پرسنل مجرب و آموزش دیده بهره گرفته که علاوه بر زبان مالایی به زبان های چینی و انگلیسی نیز مسلط هستند.
قوانین سوئیت Fahrenheit Kuala Lumpur
در این مجموعه اقامتی ساعت تحویل و تخلیه اتاق های رزرو شده به ترتیب 15:00 و 12:00 می باشد.
ورود حیوانات خانگی به این اقامتگاه ممنوع می باشد.
سیگار کشیدن در سوئیت های این مجموعه اقامتی غیر مجاز بوده و محوطه ای مخصوص بدین منظور در ساختمان اقامتگاه تعبیه شده است.
ورود مسافران به این اقامتگاه دارای محدودیت سنی نبوده و اقامت کودکان زیر 6 سال نیز رایگان می باشد.
فاصله سوئیت Fahrenheit Kuala Lumpur تا جاذبه های گردشگری نزدیک آن
فاصله تا مرکز خرید فارنهایت 88 مالزی: حدود 9 متر
فاصله تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور: حدود 43.5 کیلومتر
فاصله تا برج های پتروناس: حدود 1.1 کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی مالزی: حدود 2.7 کیلومتر
فاصله تا موزه بانک نگارا مالزی و گالری هنری: حدود 2.7 کیلومتر
فاصله تا فرودگاه سلطان عبدالعزیز: حدود 18.3 کیلومتر
فاصله تا میدان تایمز اسکوئر: حدود 600 متر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است