Hotel The Plaza Kuala Lumpur

امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel The Plaza Kuala Lumpur

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

برای اقامت مسافران در شهر کوالالامپور هتل The Plaza Kuala Lumpur یکی از بهترین انتخاب های ممکن می باشد. چرا که این هتل علاوه بر ارائه بهترین امکانات رفاهی، هزینه مناسبی برای هر شب اقامت مسافران در نظر گرفته و همچنین با قرارگیری در مرکز شهر کوالالامپور از موقعیت مکانی نسبتا خوبی برخوردار است. گردشگران عزیز خوب است بدانید این هتل تا مرکز خرید ماجو جانکشن حدود 300 متر، تا مرکز خرید سانوی پوترا حدود 600 متر و تا میدان پایتخت حدود 900 متر فاصله دارد. در بخش های بعدی مقاله اطلاعات کامل تری درباره مشخصات، امکانات و دیگر ویژگی های هتل The Plaza Kuala Lumpur در اختیارتان قرار خواهیم داد.
هتل The Plaza Kuala Lumpur یکی از هتل های سه ستاره، استاندارد و بین المللی شهر کوالالامپور است که از 158 اتاق و سوئیت مجزا تشکیل شده و همه روزه میزبان گردشگران داخلی و خارجی تور کوالالامپور می باشد. مدیریت این مجموعه واحد های اقامتی خود را در انواع مختلف به میهمانان خود ارائه داده تا توانایی پاسخگویی به هر نوع مسافری را دارا باشد. به همین ترتیب می توان هتل The Plaza Kuala Lumpur را اقامتگاهی مناسب هم برای زوج های جوان و هم برای گردشگرانی که به صورت گروهی یا خانوادگی سفر می کنند دانست. در ادامه اطلاعات اتاق های این هتل را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
اتاق های سوپریور: این واحد ها دارای متراژ 20 مترمربعی بوده و ظرفیت گنجایش پذیرایی از دو مسافر را دارا می باشد. اتاق های سوپریور مجهز به دو تخت یک نفره می باشند.
اتاق های لوکس پریمیر: این مدل از اتاق های نیز از متراژ 20 مترمربعی برخوردار بوده و مجهز به یک تخت دو نفره کوئیت و یا دو تخت یک نفره توئین می باشند. ظرفیت گنجایش واحد های پریمیر، دو نفر بزرگسال می باشد.
اتاق های لوکس سه نفره: این اتاق ها نیز دارای مساحت یکسان با اتاق های ذکر شده بوده ولی ظرفیت پذیرایی از سه مسافر را دارا می باشند. اتاق های لوکس مجهز به یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره توئین می باشند.
امکانات هتل The Plaza Kuala Lumpur
در این بخش قصد داریم امکانات موجود در این اقامتگاه سه ستاره را به تفکیک امکانات موجود در اتاق ها و اماکن عمومی هتل در اختیار گردشگران عزیز قرار دهیم.
امکانات مشترک موجود در اتاق های هتل شامل موارد زیادی می شود که حمام اختصاصی با وان، تلویزیون، ماهواره، تلفن، کتری برقی، میز مطالعه، سرویس بهداشتی، وسایل آرایشی و بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع هوا، صندلی، چشم انداز شهری از پنجره و غیره تعدادی از این امکانات می باشند.
در اماکن عمومی هتل نیز خدمات رفاهی متعددی در اختیار مسافران و اقامت کنندگان قرار می گیرد که از جمله بهترین خدمات آن می توان به اینترنت پر سرعت Wi-Fi اشاره کرد که در سراسر هتل در دسترس مسافران قرار دارد.
در فضای داخلی هتل یک رستوران بین المللی نیز همه روزه با سرو انواع غذا های با کیفیت، پذیرای گردشگران محترم می باشد.
از دیگر خدمات عمومی این اقامتگاه سه ستاره می توان به پارکینگ اختصاصی، خدمات اسپا، فکس، فتوکپی و پرینت، اتاق جلسه و ملاقات مجهز و بزرگ، روم سرویس روزانه رایگان، لاندری، صندوق امانات، آسانسور و غیره اشاره کرد.
گردشگران عزیز توجه داشته باشید که در این هتل امکان اتصال واحد ها به یکدیگر وجود داشته و به اصلاح اتاق های این اقامتگاه از نوع Interconnecting هستند و به همین دلیل است که برای اقامت خانواده ها گزینه مناسبی به شمار می آید.

  • زبان کارکنان هتل: مالایی و انگلیسی.
  • قوانین هتل The Plaza Kuala Lumpur
  • تحویل و تخلیه اتاق های رزرو شده: 14:00 و 12:00.
  • ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع می باشد.
  • سیگار کشیدن در اتاق های هتل ممنوع است.
  • فاصله هتل The Plaza Kuala Lumpur تا برخی از جاذبه های گردشگری شهر 
  • فاصله تا میدان مردکا کوالالامپور: حدود 2.6 کیلومتر
  • فاصله تا بازار مرکزی کوالالامپور: حدود 3.1 کیلومتر
  • فاصله تا خیابان پتالینگ کوالالامپور: حدود 3.9 کیلومتر
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور: حدود 57.6 کیلومتر
  • فاصله تا موزه هنر های اسلامی مالزی: حدود 2.4 کیلومتر
  • فاصله تا باغ گیاه شناسی پردانا: حدود 2.5 کیلومتر
  • فاصله تا برج های پتروناس: حدود 1.8 کیلومتر
  • فاصله تا مرکز خرید استار هیل گالری: حدود 2.5 کیلومتر
  • فاصله تا مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور: حدود 2.4 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است