Hotel Berjaya Times Square

امتیاز 4.1 از 5 | از 103 کاربر

امکانات Hotel Berjaya Times Square

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

در این بخش از سایت لحظه آخر قصد داریم یکی از بهترین هتل های شهر زیبای کوالالامپور را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم. هتل Berjaya Times Square از هتل های لوکس و 5 ستاره این شهر است که در منطقه Golden Triangle واقع شده و چشم انداز فوق االعاده ای از شهر را به نمایش می گذارد. معماری این هتل بی نظیر بوده و یکی از ساختمان های مرتفع کوالالامپور به حساب می آید.

از امکانات خوبی که در هتل Berjaya Times Square وجود دارد می توان به: سالن ورزشی، استخر روباز، خدمات خانه داری، پذیرش شبانه روزی، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ، مرکز آبگرم، میز مخصوص سزو نوشیدنی های بین المللی، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، فروشگاه، صرافی، خشکشویی، سالن کنفرانس، زمین های اسکواش، مرکز تجاری، پارکینگ رایگان، زمین بازی، کافی شاپ، 3 رستوران و غیره می باشد که گردشگران تور کوالالامپور می توانند از آن ها بهره ببرند. در رستوران هتل انواع غذاهای آمریکایی و آسیایی سرو می شود که گردشگران تور مالزی می توانند در فضای زیبای آن با تماشای چشم اندازی زیبا از غذای خود لذت ببرند.

تمامی اتاق های هتل Berjaya Times Square دارای امکانات خوبی مانند: حمام خصوصی با دوش اختصاصی، سیستم صوتی و تصویری، صندوق امانات، قهوه ساز، چای ساز، یخچال، تهویه مطلوب، تخت های استاندارد و لوازم بهداشتی می باشد که میهمانان می توانند از آن ها استفاده کنند.

در اطراف هتل یک مرکز خرید وجود دارد که می توانید در آن به خرید و گشت و گذار بپردازید. همچنین یک پارک تفریحی هم در نزدیکی هتل واقع شده که می توانید کودکان خود را به آن جا برده تا سرگرم شوند. فرودگاه بین المللی کوالالامپور حدود 45 دقیقه با هتل فاصله دارد، همچنین گردشگران تور کوالالامپور می توانند از طریق ایستگاه قطار مونوریل که در نزدیکی هتل قرار دارد، به نقاط مختلف شهر بروند. 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است