Hotel Ponz

امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Ponz

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

در شهر کوش آداسی ترکیه که یکی از مقاصد گردشگری مهم نزد گردشگران می باشد، هتل های فراوانی برای پذیرایی از جهانگردان در نظر گرفته شده است تا آن ها به هنگام سفر به این شهر برای اقامتی راحت ودلپذیر دلنگرانی نداشته باشند. یکی از این هتل های باکیفیت Ponz hotel نام دارد. Ponz hotel دارای حدود 40 اتاق می باشد که تمامی آن ها مجهز به امکانات خوبی نظیر: تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطلوب، سیستم گرمایش مناسب، یخچال، چای ساز، قهوه ساز، تخت های استاندارد با ملحفه و بالشت های تمیز و پاکیزه، حمام اختصاصی با دوش مخصوص و لوازم بهداشتی می باشد که گردشگران تور کوش آداسی امکان بهره بردن از آن ها را دارند.

Ponz hotel مجهز به خدمات و امکاناتی است که اقامت را برای گردشگران تور کوش آداسی دلپذیر تر کرده است. این امکانات عبارت اند از: پذیرش شبانه روزی، پارکینگ رایگان، استخر روباز، سالن بیلیارد، رستوران، خدمات تبدیل ارز، اینترنت رایگان و پرسرعت، خدمات ماساژ و اسپا، کتابخانه، حمام آبگرم، حمام ترکی وغیره. در رستوران هتل Ponz hotel انواع غذاهای محلی و اروپایی سرو می شود که گردشگران تور ترکیه می توانند از آن ها میل کنند. میهمانان هتل برای داشتن اوقات فراغت لذت بخش میتوانند از امکانات ورزشی هتل بهره ببرند و یا اگر به مطالعه علاقه دارند از مطالعه کردن در محیطی آرام بهره ببرند.

لازم به ذکر است که بگوییم Ponz hotel نسبت به خدماتی که در اختیار میهمانان خود می گذارد، قیمتی خوب و مقرون به صرفه دارد که این ویژگی سبب محبوبیت آن نزد گردشگران شده است. Ponz hotel دسترسی نسبتا مناسبی به مکان های مهم شهر وجاذبه های گردشگری آن دارد، برای مثال: فاصله تقریبی آن تا مرکز شهر 2 کیلومتر، تا فرودگاه عدنان مندرس 80 کیلومتر، تا ایستگاه اتوبوس 10 متر و تا نزدیک ترین ساحل حدود 100 متر است.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است