Hotel Blue Star kusadasi

امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Blue Star kusadasi

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر

شهر کوش آداسی یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ترکیه می باشد که هرساله میزبان تعداد بی شماری از جهانگردان می باشد. این شهر هتل های متنوعی را در دل خود جای داده است که یکی از آن ها Blue star hotel می باشد.

Blue star hotel هتلی 2 ستاره بوده که دارای امکانات بی نظیری از قبیل: اتاق های غیر سیگاری، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، صندوق امانات، پذیرش شبانه روزی، رستوران و کافی شاپ، تراس، اتاق های خانوادگی، استخر روباز، خشکشویی، فکس و کپی، حمام آفتاب و اینترنت می باشد که گردشگران تور کوش آداسی امکان بهره بردن از آن ها را دارند.

در رستوران هتل منوی رژیمی نیز موجود است و آن دسته از میهمانان که به رژیم غذایی خود اهمیت می دهند را همواره راضی نگه داشته است. Blue star hotel دارای انواع اقسام اتاق های 2 تخته، اتاق های 3 تخته، اتاق های خانوادگی و اتاق های غیر سیگاری است که گردشگران تور ترکیه بنابر شرایط و سلیقه خود آن ها را انتخاب و رزرو می کنند. همچنین لازم به ذکر است که بگوییم کافی شاپ هتل با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد دلچسب، به صورت شبانه روزی آمادگی پذیرایی از میهمانان را دارد.

اتاق های Blue star hotel مجهز به امکانات و خدماتی مانند: سیستم تهویه مطلوب، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، سیستم گرمایشی مناسب، تخت های استاندارد با ملحفه و بالشت های تمیز، تراس و یخچال می باشد که گردشگران تور کوش آداسی می توانند از آن ها بهره برده و از اقامت خود در این هتل لذت ببرند. این هتل زیبا دسترسی بسیار خوبی به مکان های مختلف شهر دارد که گردشگران تور کوش آداسی به راحتی می توانند از نقاط مختلف شهر بازدید کنند. اقامت در این هتل برای شما بسیار لذت بخش و خاطره انگیز می شود.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است