هتل امیرکبیر کیش

امتیاز 3.7 از 5 | از 82 کاربر
هتل امیرکبیر کیش
رزرو هتل امیرکبیر کیش
عکس هتل امیرکبیر کیش
هتل امیرکبیر در کیش

امکانات هتل امیرکبیر کیش

استخر
اعلام حریق
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
چایخانه
خدمات فکس
رستوران
سونا
کافی شاپ
لابی

از آنجایی که تعداد بالایی از مسافران، جزیره کیش را مقصد خود انتخاب می‌کنند، هتل‌های لوکس و شکیل بسیاری نظیر هتل امیرکبیر تاسیس شده است. این هتل تازه تاسیس و زیبا می‌تواند تایید کننده سفری رویایی و منحصربه‌فرد باشد. با رزرو هتل امیرکبیر کیش می‌توانید از امکانات بسیاری برخوردار شوید و لحظاتی ناب را در این مجموعه سپری کنید. دسترسی راحت و سریع به مکان‌های تفریحی و گردشگری سبب شده تا این هتل کیش مورد توجه قرار بگیرد.

معرفی هتل امیرکبیر کیش

هتل امیرکبیر کیش، هتلی ۵ ستاره است که در جزیره توانسته به نحو احسنت خودنمایی کند. این هتل زیبا در بلوار میرمهنا واقع شده که نزدیکی به امکانات تفریحی و گردشگری از مزایای عالی این مجموعه به‌حساب می‌آید. با حضور در جزیره کیش هتل امیرکبیر می‌تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد و نیازات مختلف را پاسخ گوید. این مجموعه لوکس در 5 طبقه طراحی شده که 154 اتاق دارد و می‌تواند در اختیار مسافران خود قرار دهد.

رزرو هتل امیرکبیر کیش

زمانی که بخواهیم راهی جزیره کیش شویم، تنها جمع کردن وسایل ضروری نیست. رزرو هتل نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا شما بدون نگرانی وارد هتلی مجلل نظیر هتل امیرکبیر کیش شده و از فضای سنتی این مجموعه نهایت لذت را ببرید. محیط خاص و شرایط متفاوت، شما را متحیر می‌کند و باعث می‌شود تا تجربه‌ای متفاوت داشته باشید.

رزرو تور هتل امیرکبیر کیش - پیشنهاد طلایی لحظه آخر برای کاهش هزینه های رزرو جداگانه هتل و بلیط

قیمت هتل امیرکبیر کیش

اگر بخواهیم رزرو هتل امیرکبیر کیش را نهایی کنیم، باید به شرایط و امکانات مورد نیار توجه داشته باشیم. در حالت کلی، تعطیلی، فصل، شرایط آب‌وهوایی و... بر قیمت اتاق‌ها اثر می‌گذارند. همچنین تعداد نفرات همراه شما نیز بی‌تاثیر نیست. با توجه به امکانات و همچنین لوکس بود مجموعه، امکان بالا بودن هزینه اقامت وجود دارد. از آنجایی که محیط اقامت و گذراندن شب در هتلی آرامش‌بخش و مناسب حائز اهمیت است، حضور در هتل امیرکبیر کیش ارزش پرداخت این هزینه را دارد.

اتاق های هتل امیرکبیر کیش

اتاق‌های هتل امیرکبیر کیش می‌توانند به راحتی شما را به آرامش دعوت کنند. با حضور در هتل امیرکبیر کیش، این مجموعه می‌تواند به شما این اطمینان را بدهد که اتاق‌های ارائه شده از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات برخوردار هستند تا شما در اتاق‌های مربوطه تجدید قوا کنید. اما از سری خدماتی که اتاق‌های این مجموعه دارا هستند می‌توان به مبلمان، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، میز آرایش، حمام، خدمات بیدار باش، سشوار، نمازخانه و... اشاره کرد.

کافی شاپ و رستوران هتل امیرکبیر کیش

اگر می‌خواهید یک تجربه تکرار نشدنی داشته باشید، بهترین اقدام سرو غذا یا نوشیدن یک نوشیدنی عالی در رستوران و کافی‌شاپ هتل امیرکبیر کیش است. زمانی که وارد کافی‌شاپ یا رستوران این مجموعه می‌شویم گویی وارد تونل زمان شده و پا به دوران صفویه گذاشته‌ایم. علاوه‌بر این کیفیت غذاها و نوشیدنی‌ها به قدری بالا بوده که مزه همه آنها زیر زبان شما باقی می‌ماند.

رزرو آنلاین هتل امیرکبیر کیش در لحظه آخر

یکی از راه‌های مطلع شدن از قیمت برای رزرو هتل امیرکبیر کیش، بهره بردن از شرایط آنلاین است. در این شرایط می‌توانید هم از قیمت اتاق‌ها و هم از امکانات و شرایط مجموعه مطلع شوید. بی‌شک مراجعه به سایت مجموعه لحظه آخر می‌تواند شما را در این زمینه یاری دهد تا بدون استرس بتوانید شرایط را بررسی کنید. همچنین زمانی که بخواهید به جزیره کیش سفر کنید، با انبوهی از گردشگر روبه‌رو می‌شوید که همگی درصدد اقامتی عالی هستند. در این راستا با رزرو آنلاین بدون نگرانی و استرس راهی کیش و هتل امیرکبیر خواهید شد.

قوانین رزرو هتل امیرکبیر

در جزیره کیش هتل امیرکبیر نیز قوانین مخصوص به خود را دارد. رعایت تمامی این نکات و قوانین باعث بالا رفتن کیفیت اقامت می‌شود. اگر با خود کودک زیر ۵ سال دارید، می‌توانید از خدمات رایگان بهره ببرید. برای پذیرش خانم‌های مجرد، در صورتی که سن ایشان بالاتر از ۱۸ سال باشد، امکان پذیر است. وجود مدارک شناسایی و همچنین صیغه نامه معتبر از موارد الزامی و مهم به‌شمار می‌آید. اگر جزو میهمانان خارجی هستید، باید طبق نرخ‌نامه موجود و تصویب شده هزینه رزرو هتل امیرکبیر کیش را بپردازید.

فاصله هتل امیرکبیر تا جاذبه های گردشگری کیش

نزدیکی هتل امیرکبیر کیش به بسیاری از جذابه‌های گردشگری و تفریحی سبب شده تا مورد توجه قرار بگرید. اما از سری فواصل و مکان‌هایی که می‌توان به آنها اشاره کرد به شرح زیر هستند.

  • فاصله تا بازار پارس خلیج: 366 متر
  • فاصله تا بازار عرب‌ها: 927 متر
  • فاصله تا پارك درخت سبز: 5 کیلومتر
  • فاصله تا مسير ويژه دوچرخه سواري: 2 کیلومتر
  • فاصله تا شهر باستانی حریره: 3 کیلومتر
  • فاصله تا بازار مروارید: 9 کیلومتر
  • فاصله تا کشتی یونانی: 9 کیلومتر
  • فاصله تا فرودگاه بین‌المللی کیش: 8 کیلومتر
  • فاصله تا بازار ونوس: 9 کیلومتر
تورهای مرتبط

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است