هتل بین المللی کیش

امتیاز 4 از 5 | از 250 کاربر
هتل بین المللی کیش
رزرو هتل بین المللی کیش
عکس هتل بین المللی کیش
اتاق های هتل بین المللی کیش
لابی هتل بین المللی کیش
اتاق خواب 2 نفره مجزا
سالن ناهارخوری تصاویر بیشتر

امکانات هتل بین المللی کیش

آسانسور
اتاق چمدان
اتاق ماساژ
اتاق ورزش
استخر
اعلام حریق
بدنسازی
پذیرش
تاکسی سرویس
جکوزی
حمل چمدان
خدمات اتاق
رستوران
زمین بازی
سونا
فروشگاه
فضای سبز
کافی شاپ
کرایه خودرو
لابی
میز بیلیارد
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق

تورهای کیش می‌توانند شما را در داشتن سفری عالی یاری دهند، اما رزرو اقامتگاهی مناسب می‌تواند تاثیر مستقیمی بر کیفیت سفر بگذارد. هتل بین‌المللی کیش با ارائه خدماتی عالی می‌تواند شما را در داشتن سفری منحصربه‌فرد یاری دهد. انتخاب یکی از اتاق‌های این هتل سبب می‌شود تا شما پس از گذراندن روزی پرشور، استراحت کنید و روحیه خود را تقویت نمایید. رزرو هتل بین‌المللی کیش انتخابی مطمئن است که شما را در این مسیر پشیمان نخواهد کرد.

معرفی هتل بین المللی کیش

در میان هتل‌ های کیش، هتل بین‌المللی توانسته با ارائه خدمات مناسب و قیمتی منصفانه قد علم کند. این هتل با کیفیت در سال ۱۳۹۶ ساخته و در ۱۳ طبقه آماده خدمت‌رسانی به مسافران است. کیفیت و اصالت در هتل ۵ ستاره بین‌المللی حرف اول را می‌زند و می‌توانید اقامتی منحصربه‌فرد را تجربه کنید. موقعیت مناسب این هتل می‌تواند مزیتی عالی باشد تا در مدت زمانی کوتاه به مقصد خود برسید. پس برای رزرو هتل بین‌المللی کیش جای شک و تردید باقی نمی‌ماند و می‌توانید هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

رزرو هتل بین المللی کیش در لحظه آخر به زودی...

با رزرو هتل بین‌المللی کیش می‌توانید سفری اقتصادی داشته باشید. این هتل توانسته خدماتی عالی را با قیمتی مناسب و منصفانه ارائه دهد. جای تعجب است که در هتلی لوکس  به سر ببرید اما قیمت دریافتی مناسب باشد. شرایط برای رزرو این هتل فراهم است و شما می‌توانید در هر روز از سال، هتل ۵ ستاره بین‌المللی کیش را رزرو کنید. شرایط برای رزرو آنلاین و حضوری فراهم است و می‌توانید به دلخواه هر یک را انتخاب کنید.

رزرو تور هتل بین المللی کیش - پیشنهاد طلایی لحظه اخر برای کاهش هزینه های رزرو جداگانه هتل و بلیط

قیمت هتل بین المللی کیش

بسیاری از مسافران به دنبال سفری اقتصادی و کم هزینه هستند، در این شرایط بهترین راهکار انتخاب هتل بین‌المللی کیش است. قیمت اتاق‌های این هتل مناسب بوده و با توجه به ۵ ستاره بودن آن هزینه‌ای کمتر از مسافران درخواست می‌کند. رزرو هتل بین‌المللی کیش می‌توان بهترین انتخاب برای مسافرت‌های دوستانه باشد. برای رزرو آنلاین می‌توانید به سایت‌های مختلف نظیر سایت لحظه آخر مراجعه کنید و بی معطلی اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

اتاق های هتل بین المللی کیش

رزرو هتل بین‌‌المللی کیش می‌تواند شما را به رویاهایتان نزدیک کند. برخی از اتاق‌های این هتل رو به دریا هستند و می‌توانید می‌توان به آباژور، لوازم بهداشتی، روم سرویس، کمد لباس، سیستم تهویه، مبلمان، چای ساز، مینی بار، حمام، اینترنت، یخچال، تلفن، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق و... اشاره داشت. امکانات موجود می‌توانند به شما یاری دهند تا در کسری از ثانیه نیاز خود را برطرف کنید.

کافی شاپ و رستوران هتل بین المللی کیش

در هتل بین‌المللی کیش با دو رستوران و کافی‌شاپ روبه‌رو هستید. تعدادی از آنها در محوطه هستد تا شما بتوانید از هوا و آفتاب و محیط زیبا لذت ببرید. تعدادی دیگر از کافی شاپ و رستوران ها داخل هتل قرار دارند. کافی‌شاپ در لابی و رستوران در طبقه اول هتل تعبیه شده و آماده خدمت‌رسانی به مسافران است. زمانی که منو رستوران را به دست می‌گیرید، می‌توانید تنوع بالایی از غذاها را شاهد باشید. غذاهای ایرانی، دریایی و جنوبی، فرنگی از غذاهایی هستند که بی‌شک با طعم منحصربه‌فرد خود شما را مجذوب می‌کنند. رستوران هتل 5 ستاره بین‌المللی کیش در دو وعده صبحانه و ناهار ارائه خدمت می‌کند.

قوانین رزرو هتل بین المللی کیش

قوانین هتل بین‌المللی کیش سخت‌گیرانه نیست اما باید همه مسافران آن را رعایت کنند. نرخ دریافتی برای همه ایرانیان یکسان است اما اگر جزو میهمانان خارجی باشید، می‌بایست مبلغ متفاوتی را ارائه دهید. به همراه داشتن مدارک شناسایی و صیغه نامه از واجبات پذیرش است و می‌بایست در زمان تحویل اتاق آنها را ارائه دهید. کودکان زیر سه سال که به سرویس اضافه نیاز ندارند می‌توانند پذیرش رایگان داشته باشند.

فاصله هتل بین المللی کیش تا جاذبه های گردشگری کیش

موقعیت مکانی عالی هتل بین‌المللی کیش یکی از مزایای مهم این هتل به‌شمار می‌آید. نزدیک بودن هتل به جاذبه‌های دیدنی و تفریحی سبب می‌شود تا از روز و ساعات خود به نحو احسنت استفاده کنید.

  • فاصله تا بلوار ساحل کیش: ۵۵۸ متر
  • فاصله تا گذر هنرمندان: ۸۷۹ متر
  • فاصله تا اسکله تفریحی کیش: ۱.۴ کیلومتر
  • فاصله تا کوه نور: ۱ کیلومتر
  • فاصله تا بولینگ مریم: ۱ کیلومتر
  • فاصله تا فلای بورد: ۱.۳ کیلومتر
  • فاصله تا بازار ونوس: ۱.۳ کیلومتر
  • فاصله تا بازار مروارید: ۱.۵ کیلومتر
  • فاصله تا پارک هنگام: ۱.۸ کیلومتر

نظرات درباره هتل بین المللی کیش

نظرات درباره هتل بین المللی کیش در مجموع مثبت است. این هتل یکی از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش است و به دلیل موقعیت مکانی مناسب، امکانات و خدمات عالی، و کارکنان خوش‌برخورد و صمیمی، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. نقد و نظر شما چیست؟ این بار شما برایمان بنویسید.

تورهای مرتبط

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است