هتل پانوراما کیش

امتیاز 4.6 از 5 | از 106 کاربر
هتل پانوراما کیش
هتل پانوراما کیش
هتل پانوراما کیش
هتل پانوراما کیش
هتل پانوراما کیش
هتل پانوراما کیش
هتل پانوراما کیش تصاویر بیشتر

امکانات هتل پانوراما کیش

نت در اتاق
ترانسفر
بدنسازی
نت در لابی
پارکینگ
خدمات اتاق
ماهواره
استخر
سونا
اعلام حریق
لابی
آسانسور
کافی شاپ
گاو صندوق
نمازخانه
پذیرش
کرایه خودرو
تهویه هوا
اتاق چمدان
اطفاء حریق

هتل پانوراما یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره جزیره کیش می باشد، این هتل علاوه بر معماری خاصی که دارد در بهترین نقطه از مرکز شهر قرار گرفته و موقعیت دسترسی به مراکز تجاری، بازارهای متمرکز و جاذبه های ساحلی موجب شده که مسافران بسیاری هتل پانوراما کیش را برای اقامت انتخاب کنند. هتل پانوراما در فروردین ماه 1398 به بهره برداری رسیده است، ساختمان این هتل نوساز در 15 طبقه بنا گردیده و دارای 267 باب اقامتی می باشد که برای رفاه و آسایش مسافران تور کیش امکانات خوبی را ارائه داده است.

معرفی هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش یکی از هتل های کیش است که طرفداران خاص خودش را دارد. این هتل از خدمات و امکانات بسیار متنوعی مانند رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، آسانسور، گاو صدوق، تلویزیون کابلی ماهواره ای، مینی بار رایگان، پارکینگ، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، اینترنت بی سیم رایگان در لابی، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها بهره مند است. از دیگر امکانات این هتل صبحانه اعیانی و مفصل، اینترنت پر سرعت و بدون محدودیت در لابی و اتاق ها، مینی بار اسپشیال، سیستم تلویزیون هوشمند هتلی، ترانسفر فرودگاهی، اجاره به لوکس ترین خودرو های روز دنیا و نیز پکیج های ویژه گردشگری، تفریحی و دریایی، خدمات پارک خودرو می باشد.

اتاق های هتل پانوراما کیش

اتاق های هتل پانوراما به صورت دو و سه تخته با مساحت تقریبی 45 متر مربع و سوئیت های رویال کانکت با با ابعادی نزدیک به 70 متر مربع و نیز آپارتمان های پرزیدنتال و امپریال با مساحت 350 متر است و مجهز به: مبلمان، دراور، آباژور، میز تحریر، چا ی ساز، دمپایی، حوله ، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی سرمایشی،امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه می باشد. لازم به ذکر است که هتل پانوراما دارای معماری منحصر به فرد است که نور گیر بودن کامل و در عین حال برخورداری از منظره ای بسیار زیبا و رویایی می باشد.

امکان رزرو آنلاین هتل پانوراما کیش به زودی در لحظه آخر...

در حال حاضر برای رزرو آنلاین هتل پانوراما کیش می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های مختلف یا اپلیکیشن‌های رزرو هتل اقدام کنید. برای رزرو هتل پانوراما کیش از طریق وب‌سایت‌ لحظه آخر کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در قسمت جستجو، مقصد خود را «کیش» و نام هتل را «پانوراما» وارد کنید.
  • تاریخ ورود و خروج خود را انتخاب کنید.
  • تعداد اتاق و ظرفیت اتاق را مشخص کنید.
  • نوع اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • روی دکمه «جستجو» کلیک کنید.

پس از انجام این مراحل، فهرستی از اتاق‌های موجود در هتل پانوراما کیش در تاریخ مورد نظر شما نمایش داده می‌شود. در این فهرست، اطلاعات مربوط به هر اتاق، از جمله قیمت، امکانات، و ظرفیت، نمایش داده می‌شود.

تور کیش هتل پانوراما - پیشنهاد طلایی لحظه آخر برای کم شدن هزینه رزرو جداگانه هتل و بلیط 

رستوران و کافی شاپ هتل پانوراما

رستوران و کافی شاپ های هتل پانوراما در لابی و طبقه اول هتل می باشد که جهت استفاده سلیقه های متفاوت در نظر گرفته شده است، همچنین این هتل منحصر به فرد برای برگزاری برنامه های ویژه و یونیک، سالن همایشی که ظرفیت 600 نفر را دارد می باشد.

فاصله هتل پانوراما تا مکان های مهم کیش

گردشگران تور کیش با چند قدم پیاده روی می توانند به مراکز خرید پانیذ، بازار زیتون، پردیس 1 و 2، رویامال برسند و همچنین اسکله قدیم پارک ساحلی ماهیگیر، پارک شهر کیش، تالار بزرگ شهر، کلوپ های تفریحی، مرکز غواصی، کیبل اسکی در نزدیکی هتل پانوراما قرار گرفته است. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه 9 کیلومتر است که می توانید از خدمات ترانسفر هتل استفاده نمایید.

قوانین هتل پانوراما کیش

  • ساعت تحویل اتاق: 14
  • ساعت تخلیه اتاق:12
  • اقامت کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.
تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. پرستو ناظمی پرستو ناظمی 1398/10/14
    15 نفر پسندیدند
    سال پیش که به این هتل رفتم واقعا معماری هتل خیلی نظرم رو جلب کرد و خوشم اومد وقتی که اتاقمون رو تحویل گرفتیم همه چیز خوب و مرتب بود و از همه مهم تر پنجره های هتل نمایی بسیار زیبا ازمنظره شهر داشت. صبحانه های هتل هم بسیار خوب و مفصل بود هر چیزی که فکرشو میکردین وجود داشت. فقط هتل خیلی شلوغ بود و پر از مسافر! فکر میکنم چون ما تعطیلات نوروز رو رفته بودیم این طور بود و هم از ماه های دیگه گرون تر بود ولی در کل بهمون خوش گذشت