هتل ویدا کیش

امتیاز 4.4 از 5 | از 112 کاربر
هتل ویدا کیش
رزرو هتل ویدا کیش
اتاق های هتل ویدا کیش
عکس هتل ویدا کیش
رستوران هتل ویدا
نمای ساختمان هتل ویدا کیش
لابی هتل ویدا کیش تصاویر بیشتر

امکانات هتل ویدا کیش

آرایشگاه
آسانسور
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اتاق ورزش
استخر
اطفاء حریق
اعلام حریق
بدنسازی
پارکینگ
پذیرش
ترانسفر
تهویه هوا
جکوزی
چایخانه
حمل چمدان
رستوران
زمین تنیس
سونا
کافی شاپ
کرایه خودرو
گاو صندوق
لابی
لاندری
ماهواره
نت در اتاق
نت در لابی
نمازخانه

با رزرو هتل  کیش می‌توانید از حضور خاطره انگیز خود در جزیره لذت ببرید. در این میان هتل ویدا کیش، هتلی لوکس و شکیل بوده که می‌تواند مهر تاییدی بر آرامش و اوقاتی خوش در زمان سفر باشد. وجود امکانات درخور و استاندار که می‌تواند نیازهای هر مسافری را برطرف کند، می تواند تضمین‌کننده سفری دلچسب باشد. این هتل کیش با داشتن اتاق‌هایی با چیدمانی چشم‌نواز می‌تواند فضای مناسبی را برای تجدید قوای شما فراهم سازد. با انتخاب هتل ویدا کیش به عنوان محل اقامت، می‌توانید خاطراتی خوش و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه و در ذهن خود ثبت کنید. برخی از اتاق‌های این مجموعه چشم‌انداز اقیانوس را به شما هدیه می‌دهند تا هیچ وقت نتوانید جایگزینی برای سفر خود بیابید.

معرفی هتل ویدا کیش

اگر به دنبال هتلی معروف و باکلاس هستید، قطعا هتل ویدا کیش می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این هتل رویایی در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسید و از همان زمان، تامین آرامش و آسایش یرای مسافران را در دستور کار خود قرار داد. در واقع وجود امکاناتی عالی و استثنایی می‌تواند بیانگر همه امکانات مطلوب این هتل باشند. این هتل مجلل در ۱۰ طبقه بنا شده که ۱۴۴ اتاق دارد و شما می‌توانید به راحتی اتاقی مناسب رزرو کنید.

مشخصات عمومی هتل ویدا کیش:

  • وضیعت دید هتل : خیابان - دریا
  • تعداد اتاق ها : 144 اتاق
  • تعداد طبقات : 9 طبقه
  • تعداد تخت ها : 250 تخت
  • ظرفیت لابی : 100 نفر
  • وضیعت ترافیک : خارج از محدوده طرح ترافیک

رزرو هتل ویدا کیش

زمانی که بلیط تور کیش را تهیه کنید، باید سریعا به فکر محلی مناسب برای اقامت خود باشید. بهترین راه‌حل بهره بردن از سایت‌های مختلف رزرو آنلاین است تا بتوانید بدون معطلی و دردسر اتاقی مناسب و مطابق نیاز خود انتخاب کنید. برای رزرو هتل ویدا کیش می‌توانید تمامی امکانات، خدمات، ویژگی‌ها و... را مورد بررسی قرار داده و سپس انتخابی مطمئن و ایده‌آل داشته باشید. همچنین شرایط برای بررسی قیمت اتاق‌ها وجود دارد تا تداخلی با بودجه موردنظر نداشته باشد.

رزرو تور هتل ویدا کیش - پیشنهاد طلایی لحظه آخر برای کم شدن هزینه رزرو جداگانه هتل و بلیط

قیمت هتل ویدا کیش

قیمت هر واحد اقامتی با دیگری متفاوت است. اگر شما اتاقی سه تخته بخواهید قطعا با اتاق یک تخته، قیمتی متفاوت دارد. همچنین اگر شما بخواهید در اتاق‌های رویال اقامت داشته باشید و شاهد دریای نیلگون خلیج فارس باشید، می‌بایست مبلغی بیشتر را پرداخت کنید. با توجه به متفاوت بودن هر اتاق و همچنین تاثیر مدت زمان اقامت بر روی قیمت نهایی می‌بایست از طریق سایت‌های مختلف نظیر لحظه آخر، بررسی جامع و مفیدی داشته باشید.

    اتاق های هتل ویدا کیش

    اتاق های این مجموعه از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های 2 تخته دبل شامل: (1 تخت دبل)، اتاق دو تخته توئین شامل: (2 تخت سینگل)، اتاق سه تخته شامل: 1 تخت سینگل + 1 تخت دبل)، سوئیت رویال دو نفره شامل : (1 تخت دبل)، سوئیت یک خوابه ویدا سه نفره شامل : (1 تخت سینگل + 1 تخت دبل) همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: اینترنت رایگان می باشند.
     
    از آنجاکه اتاق‌های مورد نظر برای رزرو متنوع هستند، شمامی‌توانید بنا بر تعداد نفرات اتاق‌های دو الی سه تخته یا اتاق یک تخته را انتخاب کنید. برای رزرو هتل ویدا کیش و اتاق‌های آن می‌توانید اتاق رویال را برگزینید. این اتاق‌ها می‌توانند چشم‌انداز دریا را برای شما داشته باشند و بتوانید طلوع و غروب خورشید را ببینید و لذتی وصف نشدنی را تجربه کنید.
     

    امکانات داخل اتاق های هتل ویدا کیش

    کلیه اتاق های این مجموعه شامل: روم سرویس، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق، IPTV، دمپایی، یخچال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم گرمایش و سرمایش، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق، نوع قفل درب اتاق، حمام می باشند.

    رستوران و کافی شاپ هتل ویدا کیش

    زمانی که به مراکز خرید مختلف سر بزنید یا از جاذبه‌های دیدنی کیش لذت ببرید، نوشیدن چای، قهوه یا آبمیوه می‌تواند شما را سرحال کند. کافی شاپ هتل ویدا کیش در طبقه همکف قرار داد و با ظرفیت 200 نفری توانسته شرایط را برای حضور همه مسافرین فراهم کند. تنوع مواد غذایی موجود در کافی‌شاپ بالا بوده و می‌توانید گلوی خود را پس از گشت‌گذاری جانانه، تر کنید. برای رفتن به رستوران هتل ویدا می‌بایست به طبقه اول بروید. وجود انواع متفاوتی از غذاهای داخلی و خارجی با کیفیتی بالا و دورچینی جذاب، روزی عالی داشته باشید. با دیدن غذاهای لذیذ موجود در این مجموعه اشتهای شما باز می‌شود و می‌توانید از تنوع بالا غذاهای موجود بهره ببرید.

    قوانین رزرو هتل ویدا کیش

    هتل ویدا کیش نیز همانند دیگر هتل‌ها یک‌سری قوانین و مقرراتی دارد که باید همه مسافران آن را رعایت کنند. میهمانان خارجی و عرب زبان باید طبق نرخ‌نامه موجود هزینه هتل را پرداخت کنند. کودکان زیر سه سال می‌توانند اقامتی رایگاه داشته باشند. شرایط برای پذیرش خانم‌های مجرد فراهم است اما باید این افراد مدارک شناسایی خود را ارائه دهند. اگر با همسر خود به جزیره زیبا کیش سفر می‌کنید باید صیغه نامه معتبر با خود داشته باشید.

    رزرو آنلاین هتل ویدا  کیش در لحظه آخر به زودی...

    رزرو آنلاین هتل ویدا کیش می‌تواند شما را از نگرانی و استرس خارج کند. همچنین بررسی قیمت‌های هر اتاق، تعیین مدت زمان اقامت، بررسی شرایط و امکانات هتل ویدا و... همگی در سایت لحظه آخر امکان پذیر است. شما می‌توانید بدون نگرانی تمامی امکانات را در نظر بگیرید و با درنظر گرفتن قیمت هتل ویدا کیش، اقامتی رویایی و استثنایی داشته باشید.

    فاصله هتل ویدا  تا جاذبه های گردشگری کیش

    قبل از رزرو هتل ویدای کیش باید بدانید که فاصله این هتل تا جاهای دیدنی و مراکز تفریحی کیش چقدر است. با دانستن این موضوع می‌توانید برنامه‌ریزی مناسبی برای سفر خود داشته باشید.

    • فاصله تا مجتمع توریستی پنگوئن: 158 متر
    • فاصله تا بازار ونوس: 347 متر
    • فاصله تا شهر زیر زمینی کاریز: 4.8 کیلومتر
    • فاصله تا مرکز خرید مریم: 361 متر
    • فاصله تا اسکله تفریحی: 719 متر
    • فاصله تا گذر هنرمندان کیش: 374 متر
    • فاصله تا فرودگاه بین‌المللی کیش: 4.5 کیلومتر

    هتل ویدا کیش نظرات

    هتل ویدا کیش یکی از هتل‌های خوب جزیره کیش محسوب می‌شود که امکانات و خدمات رفاهی متنوعی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. با این حال، مسافران باید قبل از رزرو هتل، قیمت آن را با سایر هتل‌های جزیره کیش مقایسه کنند و از کیفیت غذاهای رستوران‌های هتل نیز اطلاع داشته باشند. آیا شما هتل ویدا کیش را با دیگر هتل ها مقایسه کرده اید؟ می توانید آن را به مسافران لحظه آخر پیشنهاد دهید؟

    تورهای مرتبط

    سوالات متداول

    نظرات کاربران

    1. پریسا یزدی پریسا یزدی 1402/09/01
      3 نفر پسندیدند
      خوبه، به تفریحات آبی نزدیکه و صبحونه خوبیم داره. کارکناش هم خوش اخلاقن ولی ی کم اتاقا نظافتش میتونه بهتر باشه کلا میشه گفت متوسط رو به خوبه