هتل ایران کیش

امتیاز 3.7 از 5 | از 108 کاربر
هتل ایران کیش
هتل ایران کیش
هتل ایران کیش
هتل ایران کیش
هتل ایران کیش
هتل ایران کیش
هتل ایران کیش تصاویر بیشتر

امکانات هتل ایران کیش

نت در اتاق
ترانسفر
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
دستگاه ATM
فروشگاه
فضای سبز
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
ماهواره
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
چایخانه
کافی شاپ
گاو صندوق
نمازخانه
اتاق جلسه
آمفی تأتر
پذیرش
کرایه خودرو
تهویه هوا
اتاق چمدان

هتل 5 ستاره ایران یکی دیگر از هتل های جزیره کیش به همراه معماری خاص می باشد، این هتل که در کنار پارک شهر جزیره کیش واقع شده است، هر ساله گردشگران و مسافران بسیاری را به خود جلب می کند. معماری منحصر به فرد و چشمگیر هتل ایران کیش در نمای خارجی و داخلی در نگاه اول چشم  همه را به خود جلب می کند. جالب است بدانید  هتل ایران کیش دارای دو برج مجزا می باشد که در طبقات اول و هفتم با هم مرتبط هستند.

معرفی هتل بین المللی کیش 5 ستاره تاپ

هتل ایران کیش در سال 1375 فعالیت خودش را آغاز کرد و از سال 1384 روند  بنای جدید و بازسازی اش شروع شد و تقریبا 8 سال طول کشید، این هتل دارای 128 واحد اقامتی می باشد که دو نوع هستند، تعدادی از اتاق ها رو به دریای زیبای خلیج فارس و تعدادی دیگر رو به پارک بزرگ شهر می باشد، این هتل جوی بسیار آرام و راحت دارد که با دکوراسیون هنرمندانه، نورگیر بسیار مناسب مبلمان و تخت خواب هایی راحت رفاه مسافران تور کیش را تامین می کند.

امکانات و خدمات هتل ایران کیش

امکانات هتل ایران کیش بسیار تکمیل می باشد مانند لاندری، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس و غیره می باشد. این هتل شامل استخر، سونای خشک، سونا بخار و جکوزی می باشد که نور پردازی نظیربی دارد که تفریحات جالبی را در اختیار مسافران قرار می دهد. علاوه بر مجموعه آبی سالن بدنسازی هتل ایران کیش موقعیت مناسبی  برای ورزش کردن و انجام فعالیت جسمی در ایام سفر میباشد، مجموعه ای به نام اکسیژن در هتل ایران کیش که از برترین دستگاه های بدنسازی برخوردار می باشد، دستگاه هایی استاندارد و سالم که به راحتی می توان زمینه را برای انجام فعالیت های جسمی انجام داد.

امکانات هتل ایران کیش شامل موارد زیر است:

  • رستوران بوفه‌ای
  • کافه
  • باشگاه ورزشی
  • استخر
  • سونا
  • جکوزی
  • پارکینگ
  • اینترنت رایگان

اتاق ها و سوئیت های هتل ایران کیش

اتاق های دو تخته هتل با 1 تخت 2 نفره یا دو تخت تک نفره برای کسانی که دو نفره به کیش سفر می کنند پیشنهاد خوبی میباشد، هتل های 3 تخته هتل با 3 تخت تک نفره مناسب برای خانواده یا دوستان می باشد. سوئیت های 4 نفره هتل با امکاناتی عالی در نظر گرفته شده است که انتخابی لاکچری برای خانواده ها می باشد.

رستوران و کافی شاپ هتل ایران کیش

رستوران هتل ایران کیش بسیار دلباز و زیباست که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با چیدمانی چشم گیر در این رستوران سرو می شود، همچنین در این بوفه غذا را به صورت بوفه ی آزاد و معمولی آماده می کنند که علاوه بر مسافران و مهمانان هتل افراد خارج از هتل هم به دلیل کیفیت بالا و محیط گرم رستوران از این رستوران استفاده می کنند. علاوه بر رستوران کافی شاپ این هتل هم فضایی خاص و منحصر به فرد دارد و مسافران تور کیش می توانند در فضایی دلنشین انواع خوراکی و نوشیدنی های مختلف را نوش جان کنند. 

رزرو هتل ایران کیش 

برای رزرو هتل ایران کیش، می‌توانید از طریق یکی از سایت‌های رزرواسیون آنلاین اقدام کنید. در اینجا نحوه رزرو هتل ایران کیش از طریق پلتفرم لحظه آخررا که به زودی امکان رزرو آنلاین را فراهم می آورد، توضیح می‌دهیم:

  • وارد سایت لحظه آخر شوید.
  • در بخش «جستجوی هتل»، شهر «کیش» و تاریخ‌های ورود و خروج خود را وارد کنید.
  • در نتایج جستجو، هتل ایران کیش را انتخاب کنید.
  • در صفحه اطلاعات هتل، تعداد اتاق‌ها و نوع اتاق‌ها را انتخاب کنید.
  • در صفحه «اطلاعات مسافر»، اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.
  • در صفحه «پرداخت»، اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید.
  • پس از پرداخت، رسید رزرو خود را دریافت کنید.

در حال حاضر، قیمت رزرو اتاق‌های هتل ایران کیش از شبی 200 تا 600 هزار تومان متغیر است. این قیمت‌ها بسته به نوع اتاق، تعداد نفرات و تاریخ‌های رزرو متفاوت هستند.

رزرو تور هتل ایران کیش - پیشنهاد طلایی لحظه آخر برای کاهش هزینه های رزرو جداگانه هتل و بلیط

موقعیت مکانی هتل ایران کیش

موقعیت مکانی هتل ایران کیش بسیار عالی می باشد چرا که به مکان های تفریحی و مراکز خرید بسیار نزدیک است، بنابراین تمامی نیازهای مسافر از نظر خرید و تفریحات تکمیل می باشد.

  • فاصله تا فرودگاه 6/5 کیلومتر معادل 2 دقیقه با اتومبیل یا 7 دقیقه پیاده
  • فاصله تا دریا 2/9 کیلومتر معادل 4 دقیقه با اتومبیل یا 13 دقیقه پیاده روی
  • فاصله تا مراکز خرید 7/1 کیلومتر معادل 3 دقیقه با اتومبیل یا 14 دقیقه پیاده

گردشگران داخلی و تور کیش میتوانند در سفر به جزیره کیش هتل ایران را برای اقامت خود انتخاب کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. سمانه دلگشا سمانه دلگشا 1398/10/14
    19 نفر پسندیدند
    برخورد کارکنان و رسیدگیشون عالی بود، بهمون پیشنهاد دادن که از استخر هتل استفاده کنیم که بسیار تمیز بود و دمای آب خیلی خوب بود اما هتل و خدماتی که ارائه می دادن در حد هتل 4 ستاره بود نه 5 ستاره! تنوع صبحانه خیای محدود بود و امکانات داخل اتاق خوب نبود. روشنایی اتاق ها و لابی هتل خیلی کم بود و سیستم خنک کننده داخل اتاق صدای آزار دهنده ای میداد و سرویس بهداشتی اتاق ها خیلی قدیمی و فرسوده شده بودن که اصلا خوشایند نبود.