هتل ترنج کیش

امتیاز 3.9 از 5 | از 125 کاربر
هتل ترنج کیش
عکس هتل ترنج کیش
رزرو هتل ترنج کیش
هتل ترنج در کیش

امکانات هتل ترنج کیش

نت در اتاق
ترانسفر
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
اتاق ورزش
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
خدمات پزشکی
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
چایخانه
کافی شاپ
گاو صندوق
نمازخانه
اتاق جلسه
آمفی تأتر
پذیرش
امکانات ویژه معلولین
خدمات فکس
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان
اطفاء حریق
تهیه بلیط

هتل ترنج کیش، اولین هتل آبی در خاورمیانه و ایران است که در سال ۱۳۹۴ در جزیره کیش افتتاح شد. این هتل با طراحی منحصر به فرد خود که برگرفته از نقوش بته جقه است، به یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش تبدیل شده است. هتل ترنج کیش در دو فاز ساخته شده است. فاز اول آن در روی آب قرار دارد و شامل ۲۰۰ اتاق و سوئیت است. این اتاق ها دارای کف شیشه ای هستند و میهمانان می توانند از منظره زیبای آب های خلیج فارس لذت ببرند. فاز دوم هتل نیز در ساحل جزیره قرار دارد و شامل ۱۵۰ اتاق و سوئیت است. تعدادی از اتاق‌ها به صورت طبقاتی هستند که این مجموعه در ساحل قرار دارد. تعدادی دیگر از اتاق‌ها بر روی آب بنا شده‌اند که طراحی آنها شبیه به بته‌جقه است. هتل کیش ترنج یکی از هتل‌های تازه ساخت به‌حساب می‌آید که در شمال غرب جزیره قرار دارد. همچنین با توجه به بنا شدن قسمتی از مجموعه بر روی آب، در زمان طراحی و اجرا مهندسان درصدد آن بودند که هیچگونه مشکل و آسیبی به محیط زیست و اکوسیستم دارد نشود.

اتاق های هتل ترنج کیش

زمانی که بخواهیم رزرو هتل ترنج کیش را انجام دهیم، با تعدادی از اتاق روبه‌رو می‌شویم که هر یک شرایط خاصی دارند. با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید اتاق‌ها را رزرو کنید که البته قیمت هال ترنج کیش می‌تواند با توجه به نوع اتاق متفاوت باشد. اتاق‌های موجود نظیر دو تخته رو به دریا، سه تخته رویال رو به ترنج، دو تخته رو به غروب، دو تخته رویال رو به ترنج، دو تخته تویین رو به ترنج و سوییت امپریال هستند. متراژ اتاق‌های موجود متفاوت بوده که ۴۰ متر، ۶۰ و ۱۲۰ متری را می‌تواند در اختیار شما قرار دهد.

  • سوئیت امپریال هتل ترنج کیش: مجلل‌ترین و زیباترین اتاق‌های هتل ترنج کیش را، سوئیت‌های امپریال تشکیل می‌دهند. سوئیت‌های خاص و لوکس که می‌توانند مهر تاییدی بر سفری تکرارنشدنی باشند. این اتاق‌ها متراژی ۱۲۰ متری داشته و دوخوابه هستند. در هر اتاق با تختی دو نفره رو‌به‌رو می‌شوید که می‌توانند شما را در داشتن شبی آرامش‌بخش کمک کنند. زمانی که بخواهید هر یک از این اتاق‌ها را رزرو کنید، متوجه می‌شوید که قیمت هتل ترنج کیش برای این اتاق‌ها بیشتر و گران‌تر است. لازم به ذکر است برای اقامت‌های خانوادگی، سوئیت‌های امپریال می‌توانند بهتر گزینه باشند. زیبایی‌های این سوئیت‌ها به همینجا ختم نشده و شما می‌توانید با یک جکوزی مهیج در بالکن سوئیت روبه‌رو شوید و حسی ناب را تجربه کنید. می‌توانید از کف اتاق جانوران دریایی و تلاطم آب‌های خروشان را نظاره کنید و در ذهن خود به ثبت برسانید. وجود امکاناتی نظیر حمام، تلویزیون، سرویس بهداشتی، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت، کاناپه، چای‌ساز و... می‌توانند شما را از هر اقدامی بی‌نیاز کنند.
  • سوئیت رویال رو به غروب هتل ترنج کیش: در سوئیت‌های رویال رو به غروب شما می‌توانید با غروبی دل‌انگیز و منحصربه‌فرد روبه‌رو شوید. سوئیت‌های رویال یک خوابه بوده و می‌توانند تا دو نفر اضافی را در خود جای دهند. پس یک تخت خواب و یک کاناپه تخت‌شو وجود دارد تا بتوانید اقامتی راحت را پشت سر بگذارید. صبحانه و ناهار در این سوئیت‌ها در هتل ترنج کیش به صورت رایگان ارائه می‌شود.
  • سوئیت رویال رو به دریا هتل ترنج کیش: اتاق‌های رویال رو به دریا می‌توانند زیباترین چشم‌انداز را به شما هدیه دهند. در این اتاق‌ها می‌توانید طلوع و غروب خورشید را ببینید و عکس‌هایی اعجاب‌انگیز بگیرید. متراژ اتاق‌های رویال رو به دریا ۶۰ متر است و شما می‌توانید از شیشه موجود در سطح اتاق، نظاره‌گر آب‌های زلال خلیج فارس باشید. همه اتاق‌ها نورپردازی بسیار آرامش‌بخشی دارند تا بتوانید به هنگام شب تجدید قوا کنید و برای روزی مهیج آماده شوید. وجود یک تخت دو نفره، تلویزیون، حمام، میز آرایش، سرویس بهداشتی، مینی بار، چای ساز، صبحانه و نهار رایگان در سوئیت‌ها باعث می‌شود تا شما بتوانید به راحتی نیازهای خود را رفع کنید.

رزرو تور کیش هتل ترنج - پیشنهاد طلایی لحظه آخر برای کم شدن هزینه رزرو جداگانه هتل و بلیط 

رستوران ها و کافی شاپ ها

شکم‌گردی همیشه جزو اقدامات تکرار نشدنی و جذاب است که می‌تواند سفر ما را مهیج‌تر و جذاب‌تر کند. در هتل کیش ترنج می‌توانید با تعدادی کافی‌شاپ و رستوران لوکس روبه‌رو شوید که خدماتی عالی و باکیفیت را به مسافران ارائه می‌دهند.

  • رستوران تاج ترنج: چشیدن چای یا قهوه‌ای با کیفیت در هوای آزاد و نشستن نسیمی آرامش‌بخش بر روی صورت می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش را به ارمغان آورد. رستوران تاج که بر روی آب قرار دارد هم وعده صبحانه و هم عصرانه را با کیفیتی عالی ارائه می‌دهد و شما می‌توانید حین میل کردن عصرانه خود با غروب دل‌انگیز آفتاب عکس‌هایی خاص بگیرید.
  • رستوران خورشید: رستوران خورشید می‌تواند شما را متحیر کند و با قرارگیری در در دریا می‌تواند اشتهای شما را دو برابر نماید. دیدن غروب آفتاب، تلاطم آب‌های زلال، شنا و بازی حیوانات دریایی و... تجربه خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورد. تنوع غذاهای موجود در رستوران خورشید بالا است و می‌توانید غذاهای دریایی و بین‌المللی را سفارش دهید.
  • رستوران ساحلی: برای میل کردن وعده شام می‌توانید رستوران ساحلی را انتخاب کنید. رستوران ساحلی هتل ترنج کیش می‌تواند تمامی سلایق را پاسخ گوید و با منو متنوع خود آنها را متحیر سازد. زمانی رزرو هتل ترنج کیش را نهایی می‌کنید و راهی رستوران ساحلی می‌شوید می‌توانید با طعم متفاوتی از غذاها روبه‌رو شوید.
  • کافه گلف: اگر می‌خواهید گلویی تازه کنید و خستگی روز خود را از تن خارج نمایید، بهترین گزینه کافه گلف موجود در هتل ترنج کیش است. کافه گلف شرایطی را فراهم کرده تا بتوانید بهترین خاطرات را در این مجموعه رقم بزنید. انواع نوشیدنی‌ها، دمنوش‌ها، آبمیوه‌های طبیعی، دسر، کیک و... وجود دارد که با کیفیت بالا ارائه می‌شوند.
  • لمکده ساحلی: کافی‌شاپ لمکده ساحلی در هتل ترنج کیش می‌تواند اوقاتی دل‌پذیر را به شما هدیه دهد. در این مجموعه ساحلی می‌توانید از آب‌های شفاف، نسیم ملایم و هوایی مطبوع لذت ببرید. علاوه‌بر این، شرایط برای کشیدن قلیان فراهم است تا بتوانید دورهمی تکرارنشدنی‌ای را تجربه کنید. تنوع قلیان در کافه لمکده ساحلی بالا بوده و شما می‌توانید در کنار آن از انواع نوشیدنی، بستنی، کیک و... بهره ببرید.
  • کافی‌ شاپ ساحلی: در قسمت ساحلی هتل کیش ترنج کافی‌شاپی وجود دارد که می‌تواند برای دورهمی و تولدها بهترین انتخاب باشد. وجود لوکیشنی خاص که به شما کمک می‌کند تا بتوانید خاص‌ترین عکس‌ها را بگیرید. منو جذاب کافی‌شاپ هتل ترنج کیش شما را با نوشیدنی خوش‌ طعمی روبه‌رو می‌کند.

پارکینگ هتل دریایی ترنج کیش

اگر بخواهیم برای سفر به کیش از ماشین شخصی استفاده کنیم تا از حضور در شهرهای دیگر نیز لذت ببریم، نیاز به پارکینگ در هتل از واجبات است. با رزرو هتل ترنج کیش خیالیان از وجود پارکینگی وسیع و ایمن آسوده می‌شود. ظرفیت پارکینگ هتل ترنج کیش 50 خودرو بوده که شما برای پارک کردن ماشین خود، نیازی به پرداخت وجه ندارید.

فاصله هتل ترنج کیش تا اماکن مهم کیش

با توجه به قرارگیری هتل ترنج در قسمت شمال غربی جزیره و نزدیکی آن به ساحل، می‌توانیم دریابیم که این مجموعه فاصله کمی با بسیاری از مکان‌های تفریحی و گردشگری دارد. از سری مکان‌هایی که در نزدیکی این مجموعه هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • فاصله تا کوه نور: 400 متر
  • فاصله تا بلوار ساحل: 436 متر
  • فاصله تا گذر هنرمندان: 1.4 کیلومتر
  • فاصله تا بولینگ مریم: 1.6 کیلومتر
  • فاصله تا کارتینگ: 786 متر
  • فاصله تا اسکله تفریحی: 1.5 کیلومتر
  • فاصله تا فلای بورد: 2 کیلومتر
  • فاصله تا باغ پرندگان: 5.8 کیلومتر
  • فاصله تا پارک هنگام: 2.4 کیلومتر
  • فاصله تا توتی فروتی: 1.7 کیلومتر

  فاصله هتل ترنج کیش تا دریا و ساحل

از میان هتل های ایران تنها هتل ترنج کیش است که روی آب قرار دارد. اتاق های فاز اول این هتل تماما روی آب قرار دارند و اتاق های فاز دوم این هتل در ساحل جزیره قرار دارد وتنها  فاصله آن تا دریا حدود 100 متر است. اتاق های فاز دوم هتل نیز دارای منظره دریا هستند، اما به اندازه اتاق های فاز اول نزدیک به دریا نیستند. در مجموع، می توان گفت که فاصله هتل ترنج کیش تا دریا و ساحل بسیار کم است و میهمانان می توانند به راحتی از زیبایی های خلیج فارس لذت ببرند.

فاصله هتل ترنج کیش تا مراکز خرید

خرید و پاساژگری امری جدا ناپذیر از هر سفری به‌حساب می‌ِآید. مخصوص در جزیره کیش که با تنوع بالایی از پاساژها و مراکز خرید مختلف روبه‌رو می‌شویم و می‌توانید محصولاتی بسیار باکیفیت و مرغوب را در آنجا مشاهده کنیم. سری مراکز خریدی که فاصله انداکی با هتل ترنج کیش دارند به شرح زیر است:

  • فاصله تا بازار زيتون: 706 متر
  • فاصله تا بازار مروارید: 690 متر
  • فاصله تا بازار بهكيش: 1.7 کیلومتر
  • فاصله تا بازار پانیذ: 1.7 کیلومتر
  • فاصله تا بازار كيش مال: 1.8 کیلومتر
  • فاصله تا رويال مال: 1.6 کیلومتر
  • فاصله تا بازار پردیس 1: 2 کیلومتر
  • فاصله تا بازار ونوس: 1.8 کیلومتر
  • فاصله تا بازار مرجان: 4.3 کیلومتر

قوانین رزرو هتل ترنج کیش

در جزیره کیش هتل ترنج نیز قوانین و مقرراتی دارد که همه مسافران ملزم به رعایت آن هستند. ساعت ورود به اتاق 14 و برای خروج و تحویل اتاق می‌بایست تا قبل از 12 اقدام کنید. کودکان زیر دو سال اقامتی رایگان خواهند داشت. همچنین برای کودکان بین دو تا شش سال می‌بایست طبق تعرفه هتل مبلغ مورد نظر را پرداخت کرد. با رزرو هتل ترنج کیش می‌توانید از  پدل برد رایگان برای یک نفر بهره ببرید. برای رزرو هتل ترنج کیش تنها برای یک شب، تنها می‌توانید از سوئیت‌های رویال سه نفره، دبل ترنج، رویال دو نفره بهره ببرید. و اگ دیگر اتاق‌ها را برای یک شب رزرو کنید، مبلغ پرداختی به حساب شما عودت داده می‌شود.

 قوانین کنسلی هتل ترنج کیش

برای رزرو هتل ترنج کیش باید از قوانین کنسلی این مجموعه مطلع باشید. اگر 72 ساعت قبل از ورود مهمان بخواهید اقامت خود را کنسل کنید، 50 درصد از مبلغ اقامت را باید بپردازید. اما اگر بین 24 تا 48 ساعت قبل از ورود اتاق خود را کنسل کنید، ملزم به پرداخت کل مبلغ اقامت خواهید بود.

قیمت هتل ترنج کیش

در زمان رزرو هتل ترنج کیش می‌بایست از قیمت هر اتاق مطلع شد تا با توجه به بودجه و نیاز خود، انتخابی مناسب داشت. قیمت هتل ترنج کیش نسبت به دیگر هتل‌ های کیش کمی بالا به‌حساب آمده و دلیل این امر نیز کاملا واضح و بدیهی است. هتل ترنج کیش با طراحی خاص و زیبای خود و همچنین امکانات متنوع و باکیفیت، لایق قیمتی بالا‌تر است. اما نوع اتاق انتخابی، امکانات مورد نیاز و همچنین زمان و فصل مراجعه به این هتل می‌تواند بر قیمت نهایی رزرو اتاق‌ها اثر بگذارد.

در اینجا چند نکته برای رزرو هتل ترنج کیش با قیمت مناسب آورده شده است:

  • برای رزرو هتل در فصل های کم تردد مانند پاییز و زمستان، می توانید از تخفیف های بیشتری برخوردار شوید.
  • برای رزرو هتل از طریق سایت های رزرو آنلاین، می توانید از کدهای تخفیف استفاده کنید.
  • برای رزرو هتل از طریق وب سایت رسمی هتل، می توانید از تخفیف های ویژه ای که به صورت دوره ای ارائه می شود، بهره مند شوید.

امکان رزرو آنلاین هتل ترنج کیش در سایت لحظه آخر به زودی...

برای رزرو از طریق سایت های رزرو آنلاین هتل، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • قیمت اتاق ها و سوئیت ها با توجه به نوع اتاق، تاریخ ورود و خروج، و فصل سال متفاوت است.
  • برای رزرو اتاق های و سوئیت های با منظره دریا، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.
  • برای رزرو اتاق های و سوئیت های خانوادگی، باید اتاقی با ظرفیت حداقل چهار نفر انتخاب کنید.
  • در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل، می توانید با شماره تلفن هتل ترنج کیش تماس بگیرید.

با توجه به اینکه با هتلی خاص و متفاوت روبه‌رو هستید، می‌بایست هرچه زودتر نسبت به رزرو هتل ترنج کیش اقدام کنید؛ چراکه در هر لحظه ممکن است با پر شدن ظرفیت هتل روبه‌رو شوید. در این راستا رزرو به صورت آنلاین می‌تواند بهترین انتخاب باشد تا در عرض چند دقیقه، اتاق‌های مورد نظر خود را با توجه به تعداد نفرات رزرو کنید. همچنین می‌توانید به راحتی تمام امکانات و شرایط هتل را مورد بررسی قرار دهید تا انتخابی مطمئن داشته باشید.

هتل ترنج کیش نظرات

نظرات مسافران هتل ترنج کیش در مجموع مثبت است. اکثر مسافران از امکانات و خدمات هتل، به ویژه طراحی منحصر به فرد آن، تمیزی و زیبایی اتاق ها، و رفتار خوب پرسنل راضی هستند. برخی هم نسبت به قیمت بالای این هتل کمی گله مند هستند. حالا نوبت شماست که از تجربه خاص خودتان برای مسافران لحظه آخر بنویسید. لطفا کامنت بگذارید و دیگران را از نظرات ارزشمندتان بهره مند نمایید. 

تورهای مرتبط

نظرات کاربران

  1. عارف رضایی عارف رضایی 1402/10/04
    0 نفر پسندیدند
    این هتل معمولا زمستونا تخفیف میخوره اگه دوست دارید حتما برید هتل ترنج به نظرم فصل زمستون برید کیش
  2. نیلوفر شیخی نیلوفر شیخی 1402/10/04
    0 نفر پسندیدند
    من چند وقت دیگه مراسم عروسیمه و تصمیم دارم برای ماه عسل بریم کیش و هتل ترنج بمونیم. خدمات خاصی برای ماه عسل داره؟
  3. هوشنگ هوشنگ 1402/09/08
    0 نفر پسندیدند
    من خانومم برای سالگرد ازداواجمون بردم هتل ترنج کیش واقعا خوش گذشت جای خیلی جذابی بود.