هتل پارمیدا

امتیاز 4.1 از 5 | از 116 کاربر
هتل پارمیدا کیش
هتل پارمیدا کیش
هتل پارمیدا کیش
هتل پارمیدا کیش
هتل پارمیدا کیش
هتل پارمیدا کیش
هتل پارمیدا کیش تصاویر بیشتر

امکانات هتل پارمیدا

نت در اتاق
ترانسفر
بدنسازی
زمین تنیس
فضای سبز
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
ماهواره
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
گاو صندوق
نمازخانه
اتاق جلسه
آمفی تأتر
پذیرش
کرایه خودرو
تهویه هوا
اطفاء حریق
تهیه بلیط

هتل پارمیدا کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش است. این هتل 5 ستاره در مقایسه با خدمات ارائه شده نیز هزینه های پیشنهادی بسیار معقول و مناسب می باشد. در این هتل بسیاری از خدمات ارائه شده برای مهمانان رایگان است. هتل پارمیدا کیش از سال 1393 بهترین خدمات را برای مسافران تور کیش مهیا کرده است.

مشخصات عمومی هتل پارمیدا کیش

  • وضعیت دید هتل : دریا - محوطه هتل

  • تعداد اتاق ها : 81 اتاق

  • تعداد طبقات : 4 طبقه

  • تعداد تخت ها :  مشخص نیست

  • ظرفیت لابی : 75 نفر

  • وضعیت ترافیک : خارج از محدوده طرح ترافیک

لیست اتاق های هتل پارمیدا کیش

اتاق های هتل پارمیدا از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های 2 تخته، اتاق 3 تخته، سوئیت یک خوابه، اتاق 4 تخته، همراه با امکانات ویژه که هر کدام به ترتیب شامل: صبحانه رایگان و یک تخت دبل، بگ تخت دبل و یک تخت سیتگل و صبحانه رایگان، یک تخت دبل و یک تخت سینگل و صبحانه رایگان، یک تخت دبل و دو تخت سینگل و صبحانه رایگان می باشند.

امکانات اتاق های هتل پارمیدا کیش

کلیه اتاق های این مجموعه شامل: مینی کافه غیر رایگان، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، قفل درب کارتی، صندوق امانات، مبلمان، تلفن داخلی، یخچال، سرویس اتاق ها، شبکه داخلی پخش فیلم، شبکه های دیجیتال (استانی)، سیستم اعلان حریق، سیستم اطفاء حریق، فن کویل، دراور، آباژور، حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و امکانات دیگری شامل: صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، دمپایی حمام می باشند.

امکانات هتل پارمیدا کیش

این مجموعه امکانات رفاهی متنوعی را مانند: استخر سرپوشیده، آسانسور، لابی، فضای سبز، جکوزی، اینترنت در لابی همراه با هزینه، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، لاندری (خشکشویی)، تلویزیون LCD در لابی، شبکه پخش فیلم، سرویس ایرانی و فرنگی در لابی، دستگاه واکس کفش، تلفن داخلی، خدمات تهیه بلیط برای گردشگران تور کیش، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، گشت نیمروزی، ترانسفر رفت، نمازخانه، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، استخر بانوان، استخر آقایان، سونا بخار، زمین تنیس، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، خدمات باربری، کپسول آتشنشانی، سیستم تهویه مطبوع و پارکینگ روباز شامل می شود.

رستوران هتل پارمیدا کیش

این اقامتگاه دارای 3 مجموعه رستوران با نام های رستوران باغچه، رستوران پارمیدا و رستوران VIP می باشد که این مجموعه رستوران ها به ترتیب دارای 50 نفر ظرفیت همراه با آلاچیق در محوطه باز، 200 نفر ظرفیت در لابی و 350 نفر ظرفیت در طبقه منهای یک می باشند و در آنها انواع غذاهای ایرانی، سنتی، دریایی و فرنگی برای مهمانان و گردشگران تور کیش سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین پارکینگ آن نیز رایگان بوده و تنها دارای 30  تا ماشین طرفیت می باشد.

فاصله هتل تا مکانهای مهم شهر

  • شهر زیرزمینی کاریز 7.7 کیلومتر

  • شهر باستانی حریره 7.7 کیلومتر

  • کشتی یونانی 14 کیلومتر

  • پارک دلفین ها 5 کیلومتر

  • باغ پرندگان 6 کیلومتر

قوانین هتل پارمیدا کیش

  1. ساعت تحویل اتاق : ساعت 14

  2. ساعت تخلیه اتاق : ساعت 12

  3. نرخ میهمانان خارجی عرب زبان و غیر عرب زبان : متفاوت با نرخنامه

  4. بازه سنی اقامت رایگان کودکان : 

  5. کودکان زیر 5 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس)

 

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است