هتل شایان کیش

امتیاز 3.5 از 5 | از 115 کاربر
هتل شایان کیش
رزرو هتل شایان کیش
اتاق های هتل شایان کیش
عکس هتل شایان کیش
سرویس بهداشتی هتل شایان
رستوران هتل شایان
سونا هتل شایان تصاویر بیشتر

امکانات هتل شایان کیش

نت در اتاق
ترانسفر
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
دستگاه ATM
فروشگاه
اتاق ورزش
میز بیلیارد
فضای سبز
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
چایخانه
کافی شاپ
گاو صندوق
نمازخانه
اتاق جلسه
آمفی تأتر
میز تور
پذیرش
امکانات ویژه معلولین
خدمات فکس
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

اگر قصد سفری رویایی به جزیره زیبای کیش را دارید هتل شایان کیش می‌تواند شما را در داشتن سفری خاطره‌انگیز یاری دهد و خواسته شما را تحقق بخشد. کیش همیشه در راس سفرهای ایرانیان قرار دارد و با حضور در این جزیره اعجاب‌انگیز می‌توانید به هتل شایان مراجعه کنید و زیبایی‌های سفر خود را تکمیل نمایید. راه‌های بسیاری برای رزرو هتل شایان کیش وجود دارد تا شما بتوانید بدون نگرانی به اقامتی لوکس دست یابید. چنانچه به کیش سفر کردید و به دنبال مکانی برای اسکان می‌گردید فراموش نکنید که این هتل شکیل می‌تواند مهر تاییدی بر سفری عالی و خاطره‌انگیز شما در جزیره کیش باشد.

معرفی هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی از هتل های کیش است امکانات و خدمات با کیفیتی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. هتل شایان کیش در سال 1354 تاسیس شد. این هتل در شرق جزیره، بلوار صناعی و نزدیک به بلوار ساحل واقع شده است که فاصله مناسبی هم تا دریا دارد بطوریکه فاصله هتل تا دریا کمتر از 500 متر بوده و اما گردشگران جهت رفتن به ساحل از درب هتل می بایست مسافتی بیش از 750 متر را طی کنند. در اطراف هتل به غیر از ساحل، مکان های دیگری هم وجود دارد که شامل مرکز غواصی کیش، کیسوک های اجاره دوچرخه، مرکز همایش های بین المللی کیش و اسکله بزرگ تفریحی می باشد. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت 55000 متر مربع ساخته شده و در 4 طبقه، 191 واحد دارد که به چند دسته تقسیم می شوند.

رزرو هتل شایان کیش

به جرات می‌توان گفت با رزرو هتل شایان کیش یکی از بهترین سفرهای عمر خود را تجربه خواهید کرد؛ چرا که امکانات و خدمات این هتل را در کمتر اقامتگاهی می‌توانید پیدا کنید. یکی از مزایای عالی هتل شایان کیش رزرو راحت، ساده و همچنین نزدیکی این هتل لوکس به ساحل و مراکز تفریحی و دیدنی جزیره است. از این رو شما می‌توانید تنها با صرف زمانی کوتاه به مقصد مورد نظر خود برسید. 

رزرو تور هتل شایان کیش - پیشنهاد طلایی لحظه آخر برای کاهش هزینه رزرو جداگانه بلیط و هتل 

قیمت هتل شایان کیش

یکی از نکات مهم در زمان رزرو هتل، قیمت هتل شایان کیش است. برای اطلاع از شرایط هر اتاق و همچنین قیمت آن‌ها، می‌توان به صورت آنلاین اقدام کرد یا با حضور در این مجموعه، سوالات خود را پرسید. اما در هر حالت برای رزرو هتل شایان کیش با قیمتی منصفانه روبه‌رو خواهید شد؛ چراکه قیمت ارائه شده نسبت به امکانات و خدمات موجود در آن بسیار مناسب است. از این رو با خیال راحت می‌توانید نسبت به رزرو هتل شایان کیش اقدام کنید و اقامتی استثنایی را تجربه نمایید.

رستوران های هتل شایان کیش

پس از لذت بردن از تفریحات آبی، خرید و گشت‌وگذار در جزیره کیش، میل کردن غذایی لذیذ می‌تواند تکمیل‌کننده همه‌چیز باشد. حضور در رستوران هتل شایان شما را از غذاهایی باکیفیت، خوش‌طعم، عطر و دل‌چسب بی‌نیاز می‌کند. رستوران های موجود در این هتل می‌تواند پاسخی مثبت به همه سلایق بدهد. دیزاین و دورچین تمامی غذاها به قدری جذاب است که شما با اشتهایی دو برابری روبه‌رو می‌شوید. هتل شایان دارای دو رستوران و یک کافه به شرح ذیل است:

  • رستوران شمبلیر: رستوران اصلی هتل شایان است که در طبقه همکف واقع شده است. این رستوران دارای ظرفیت 190 نفر است و صبحانه، ناهار و شام را با منوی متنوع سرو می کند. منوی رستوران شمبلیر شامل غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود است. این رستوران دارای چشم اندازی زیبا از خلیج فارس است. 
  • رستوران سنتی قارچک این رستوران در محوطه باز هتل واقع شده است و انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سرو می کند. این رستوران دارای ظرفیت 150 نفر است و فضای مناسبی برای صرف غذا در فضای باز دارد. 
  • کافه هتل شایان: این کافه در لابی هتل واقع شده است و انواع نوشیدنی های گرم و سرد، کیک و شیرینی را سرو می کند. کافه هتل شایان فضای مناسبی برای صرف صبحانه، میان وعده یا نوشیدنی در کنار دوستان و خانواده است. 

رستوران های هتل شایان کیش با کیفیت بالای غذا و خدمات، یکی از بهترین گزینه های برای صرف غذا در جزیره کیش هستند. لازم به ذکر است منوی صبحانه هتل شایان کیش رایگان نبوده و گردشگران می توانند وعده صبحانه را در اتاق ها نیز سفارش دهند. 

اتاق های هتل شایان کیش

گردشگران تور کیش می توانند جهت اقامت در هتل شایان کیش، اتاق هایی با چشم انداز به سمت جزیره را انتخاب کنند یا اتاق هایی با چشم انداز به سمت دریا که هزینه بیشتری هم برای هرشب اقامت می بایست پرداخت کرد. همچنین اتاق ها هم به دسته های 1 تا 3 نفره، اتاق کابانا هتل شایان، اتاق دوبلکس هتل شایان کیش و سوئیت های لوکس تقسیم می شوند. این اتاق ها در انواع مختلفی ارائه می شوند که عبارتند از:

  • اتاق دو تخته دبل: این اتاق ها دارای دو تخت دبل هستند و ظرفیت پذیرش حداکثر دو نفر را دارند.
  • اتاق دو تخته توئین: این اتاق ها دارای دو تخت تک نفره هستند و ظرفیت پذیرش حداکثر دو نفر را دارند.
  • اتاق سه تخته: این اتاق ها دارای یک تخت دبل و یک تخت تک نفره هستند و ظرفیت پذیرش حداکثر سه نفر را دارند.
  • سوئیت چهار تخته دوبلکس: این سوئیت ها دارای یک اتاق خواب با یک تخت دبل و یک اتاق نشیمن با دو تخت تک نفره هستند و ظرفیت پذیرش حداکثر چهار نفر را دارند.

همه اتاق ها و سوئیت های هتل شایان کیش دارای امکانات رفاهی کاملی از جمله تلویزیون، یخچال، مینی بار، حمام و سرویس بهداشتی، اینترنت رایگان، و تهویه مطبوع هستند. برخی از اتاق ها و سوئیت ها دارای امکانات رفاهی اضافی مانند بالکن، چشم انداز دریا، و یا استخر خصوصی هستند.اتاق های هتل شایان کیش با طراحی زیبا و مدرن، فضایی دنج و راحت را برای اقامت مهمانان فراهم می کنند.

رزرو آنلاین هتل شایان کیش در لحظه آخر به زودی...

جالب است بدانید همواره بسیاری از افراد معتقدند رزرو آنلاین می‌تواند بهترین انتخاب باشد؛ چراکه شما در کسری از ثانیه می‌توانید بهترین اتاق را انتخاب و رزرو نمایید. همچنین با رزرو آنلاین دیگر نگرانی از بابت پر شدن هتل نخواهید داشت و می‌توانید بدون استرس راهی جزیره کیش ‌شوید. در وبسایت  لحظه آخر می‌توانید بدون محدودیت زمانی تمام اطلاعات و امکانات هتل شایان کیش را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به بودجه خود، رزرو اتاق مورد نظر را نهایی کنید.

قوانین رزرو هتل شایان کیش

در لیست قوانین هتل شایان با قوانینی نسبتا ساده روبه‌رو می‌شوید، اما باید توجه داشته باشید که همه قوانین موبه‌مو اجرا می‌شوند. همراه داشتن مدارک شناسایی و همچنین صیغه‌نامه محضری از واجبات است و اگر شما این مدارک را به همراه نداشته باشید، هتل نمی‌تواند پذیرش شما را انجام دهد. اگر کودک زیر 2 سال دارید می‌توانید از پذیرش رایگان بهره ببرید، به شرط آن که سرویس مورد نیاز نباشد. همچنین کودکانی که سنی بین 2 تا 6 سال دارند، در صورت عدم نیاز به سرویس می‌توانند اقامتی نیم‌بها داشته باشند. اگر بخواهید اتاق خود را کنسل کنید، با نرخ‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که باید این موضوع را از هتل استعلام بگیرید.

فاصله هتل از مکان های تفریحی

یکی از امتیازات هتل شایان کیش، نزدیکی آن به بسیاری از مراکز تفریحی و تجاری است. زمانی که رزرو هتل شایان کیش را نهایی می‌کنید و در اتاق‌های لوکس این مجموعه ساکن می‌شوید می‌توانید در ظرف چند دقیقه به دیگر مکان‌های دیدنی و گردشگری جزیره بروید. فاصله این مجموعه تا دیگر مراکز تفریحی و گردشگری مهم کیش به شرح زیر است.

  • بولینگ مریم و بازار ونوس کیش : 400 متر معادل 5 دقیقه
  • اسکله تفریحی : 500 متر معادل 7 دقیقه 
  • هایپرمارکت و مرکز تجاری کیش : 750 متر معادل 10 دقیقه
  • بازار مروارید : 1.2 کیلومتر معادل  14 دقیقه
  •  مراکز خرید پانیذ، پردیس 1 و 2 و پلاژ آقایان کیش : 1.3 کیلومتر معادل 17 دقیقه
  • پلاژ بانوان کیش : 3.1 کیلومتر معادل 15 دقیقه
  • ساحل و بازار مرجان : 4.8 کیلومتر معادل 9 دقیقه
  • پارک دلفین ها، باغ پرندگان و شهر زیرزمینی کاریز : 7.2 کیلومتر معادل 11 دقیقه
  • رستوران پایاب کیش : 7.1 کیلومتر معادل 12 دقیقه
  • درخت سبز : 8.5 کیلومتر معادل 14 دقیقه
  • کشتی یونانی : 14.7 کیلومتر معادل 18 دقیقه
  • رستوران و مرکز خرید پدیده کیش : 16 کیلومتر معادل 20 دقیقه
  • سافاری پارس : 9.5 کیلومتر معادل 24 دقیقه
  • فرودگاه کیش : 6 کیلومتر معادل 8 دقیقه

نظرات در مورد هتل شایان کیش

این نظرات در مجموع مثبت هستند. بیشتر مسافران از کیفیت بالای اتاق ها، امکانات رفاهی، خدمات هتل و موقعیت مکانی آن رضایت دارند. برخی از نظرات مثبت در مورد هتل شایان کیش مربوط به دسترسی راحت به مراکز خرید، تمیزی اتاق ها و کیفیت غذاها است و از نظرات منفی مسافران می توان به قیمت بالای رزرو هر شب اقامت در بعضی ایام سال اشاره کرد. نظر شما درباره اقامت در این هتل 5 ستاره زیبا چیست؟

تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. مهدیه مهدیه 1398/10/12
    16 نفر پسندیدند
    بهترین قسمت این هتل رستوراناش بود یعنی کیفیت غذاهاش عالی بود، تزئینشون بی نظیر بود ظروفی که غذاهارو توش سرو می کردن خیلی شیک بود. مشخصه که آشپزایی که توی این هتل کار می کنن خیلی خوب کارشونو بلدن و حرفه ای هستن. خود هتلم که جزء هتلای برتر کیش هست البته به اندازه هتلای معروفی مثل داریوش و ترنج شهرت نداره ولی به اندازه خودش خوبه و در حدِ یه هتل 5 ستاره باکیفیت هست.
  2. علیرضا علیرضا 1398/04/12
    9 نفر پسندیدند
    یکی از بزرگترین مزیت هایی که این هتل داره اینه که فاصلش از جاهای دیدنی جزیره خیلی خوبه حتی ما خودمون توی اون 4 روزی که این هتل بودیم، 3 روزشو پیاده می رفتیم تا برسیم جاهای دیدنی. تو راهم کلی از فضای جزیره لذت بردیم. فقط اگه این هتلو انتخاب می کنید حواستون باشه که سر وقت برید برای ناهار یا شام علی الخصوص اگ توی ایام عید یا تعطیلات میرید؛ چون که خیلی شلوغه و ممکنه اصلا میز خالی بهتون نرسه.