هتل پارمیس کیش

امتیاز 4.8 از 5 | از 118 کاربر
تصاویر بیشتر

امکانات هتل پارمیس کیش

نت در اتاق
ترانسفر
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
فروشگاه
میز بیلیارد
فضای سبز
پارکینگ
لاندری
ماهواره
خدمات پزشکی
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
گاو صندوق
اتاق جلسه
آمفی تأتر
پذیرش
کرایه خودرو
تهویه هوا
اطفاء حریق

اگر در سفر به کیش قصد دارید در یکی از بزرگترین، لوکس ترین و متفاوت ترین هتل های کیش اقامت کنید، هتل پارمیس کیش بهترین انتخاب خواهد بود. هتل پارمیس کیش هتلی 5 ستاره است که علاوه بر ارائه تجربه اقامت متفاوت و لوکس، در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع شده و دسترسی مناسبی به اکثر نقاط کیش دارد. قدمت هتل پارمیس به آبان ماه 1385 باز میگردد.

معرفی هتل پارمیس کیش

از زمان افتتاح هتل پارمیس تا به امروز، در اکثر مواقع گردشگران هنگامی که در این هتل اقامت می کنند با توریست های خارجی هم روبرو می شوند چرا که این هتل از معدود هتل های بین المللی لوکس در کیش بوده و اولویت اول توریست های خارجی هم می باشد و تمام خدمه هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند. هنگام مشاهده نمای بیرونی هتل، با ساختمانی لوکس، بزرگ و مدرن روبرو می شوید اما هنگام وارد شدن با داخل هتل، متوجه خواهید شد که معماری هتل برگرفته از معماری دوران صفویه است. جالب است بدانید در میان صدها هتل در کیش، هتل پارمیس تنها هتل مجهزی است که معماری آن از دوران صفویه الهام گرفته شده است.

رزرو هتل پارمیس کیش

برای رزرو هتل پارمیس کیش می‌توانید از طریق وب‌سایت هتل، وب‌سایت‌های رزرو آنلاین، یا آژانس‌های مسافرتی اقدام کنید. برای رزرو از طریق وب‌سایت هتل، ابتدا به وب‌سایت هتل پارمیس کیش مراجعه کنید. سپس، در صفحه رزرو، تاریخ ورود و خروج، تعداد نفرات، و نوع اتاق یا سوئیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از آن، اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و مراحل رزرو را تکمیل کنید.

رزرو تور هتل پارمیس کیش - پیشنهاد طلایی لحظه آخر برای کم شدن هزینه رزرو جداگانه هتل و بلیط

رزرو آنلاین هتل پارمیس کیش در لحظه آخر به زودی...

برای رزرو از طریق این وب‌سایت‌ لحظه آخر، ابتدا به وب‌سایت مورد نظر مراجعه کنید. سپس، در صفحه رزرو، نام هتل پارمیس کیش را جستجو کنید. پس از آن، تاریخ ورود و خروج، تعداد نفرات، و نوع اتاق یا سوئیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس، اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و مراحل رزرو را تکمیل کنید.

خدمات هتل پارمیس کیش 

هتل پارمیس کیش یک هتل داخلی است که امکانات و خدمات بسیاری را برای مشتریان خود ارائه می دهد، هتل دارای استخری سرپوشیده بوده که در کنار آن، جکوزی، استخر آب سرد، سوناهای خشک و بخار قرار دارد و گردشگران علاوه بر استفاده رایگان از این امکانات، می توانند با پرداخت هزینه جداگانه، از خدمات ماساژ و حمام ترکی هتل هم برخوردار شوند. همچنین، سالن بدنسازی بزرگ و مجهز، میزهای بیلیارد، اتاق بازی برای کودکان و گیم نت از دیگر خدمات و سرگرمی های هتل هستند که به صورت رایگان ارائه می شوند. 

اتاق های هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش دارای 168 اتاق و سوئیت است که در 10 طبقه واقع شده‌اند. این اتاق‌ها در انواع مختلف از جمله اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های سه تخته، سوئیت‌های یک خوابه، سوئیت‌های دو خوابه، و سوئیت‌های رویال ارائه می‌شوند.

  • اتاق‌های استاندارد
  • اتاق‌های دو تخته
  • اتاق‌های سه تخته
  • سوئیت‌های یک خوابه
  • سوئیت‌های دو خوابه
  • سوئیت‌های رویال

امکانات اتاق‌های هتل پارمیس کیش

تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پارمیس کیش دارای امکانات رفاهی زیر هستند:

  • تختخواب‌های راحت
  • تهویه مطبوع
  • تلویزیون
  • مینی‌بار
  • حمام اختصاصی
  • اینترنت رایگان

علاوه بر این، برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پارمیس کیش دارای امکاناتی نظیر بالکن، چشم‌انداز دریا، یا استخر اختصاصی هستند.

رستوان هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش 4 رستوران دارد که در میان این 4 رستوران، دو رستوران سه وعده صبحانه، ناهار و شام را برای گردشگران تور کیش سرو می کنند بطوریکه از ساعت 7:30 الی9:30 جهت وعده صبحانه، از ساعت 11:30 الی 15:00 برای وعده ناهار و از ساعت 19:00 الی 23:00 جهت وعده شام آماده پذیرایی از گردشگران هستند. منوی صبحانه رستوران ها به صورت سلف سرویس بوده و رایگان نمی باشد لذا گردشگران می توانند هنگام رزرو هتل یا هنگام تسویه حساب، هزینه آن را پرداخت نمایند و همچنین می توان وعده صبحانه را در اتاق ها نیز سفارش داد. جهت وعده ناهار، دو رستوران هتل که ظاهری لوکس و شیک دارند انواع غذاهای ایرانی، خوراک ها، غذاهای دریایی و انواع پیش غذاها و نوشیدنی ها را برای گردشگران سرو می کنند و همچنین برای وعده شام هم انواع غذاهای ایرانی به صورت خوراک و انواع غذاهای دریایی و فرنگی قابل سفارش می باشد.
یکی دیگر از رستوران ها، "رستوران سنتی" نام دارد. رستوران سنتی هتل پارمیس کیش همانند نامش محیطی سنتی داشته و معماری آن برگرفته از معماری دوران صفویه است. گردشگران در رستوران سنتی هتل می توانند دو وعده ناهار و شام را در محیطی زیبا و دلنشین میل کنند. اما هتل پارمیس کیش علاقه مندان به انواع غذاهای ایتالیایی را نادیده نگرفته. یکی دیگر از رستوران های هتل پارمیس، "خانه اسپاگتی" نام دارد. همانطور که از نام رستوران مشخص است، خانه اسپاگتی انواع غذاهای ایتالیایی شامل انواع پیتزاها، پاستاها و سالادهای مختلف را برای گردشگران سرو کرده و در دو وعده ناهار و شام آماده پذیرایی از گردشگران می باشد.

فاصله هتل پارمیس کیش تا مکان های مهم شهر

  • مرکز تجاری کیش : 0.5 کیلومتر
  • پیست کارتینگ کیش : 0.5 کیلومتر
  • پلاژ آقایان کیش : 1.3 کیلومتر
  • مرکز خرید مروارید : 1.4 کیلومتر
  • بولینگ مریم و مرکز خرید ونوس : 1.5 کیلومتر
  • اسکله تفریحی کیش : 1.7 کیلومتر
  • ساحل مرجان و مرکز خرید مرجان کیش : 3.5 کیلومتر
  • پلاژ بانوان کیش : 3.7 کیلومتر
  • باغ پرندگان و پارک دلفین ها : 5.8 کیلومتر
  • تور سافاری پارس : 9.6 کیلومتر
  • کشتی یونانی : 14.9 کیلومتر

همچنین فاصله هتل پارمیس تا فرودگاه کیش هم 6.5 کیلومتر معادل 9 دقیقه با استفاده از خودرو بوده و گردشگران در صورت اقامت در هتل پارمیس کیش می توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی (فرودگاه تا هتل و هتل تا فرودگاه) به صورت رایگان برخوردار شوند.

نظرات در مورد هتل پارمیس کیش

یکی از مهم‌ترین نکاتی که مسافران در نظرات خود به آن اشاره کرده‌اند، زیبایی و تمیزی هتل پارمیس کیش است. طراحی و معماری این هتل مدرن و شیک است و اتاق‌ها و سایر بخش‌های آن به طور منظم و مرتب تمیز می‌شوند. پرسنل هتل پارمیس کیش نیز مورد تحسین مسافران قرار گرفته‌اند. این افراد با خوشرویی و صمیمیت با مهمانان برخورد می‌کنند و در ارائه خدمات به آنها نهایت تلاش خود را می‌کنند. نظر شما درباره این هتل چیست؟ برای مسافران لحظه آخر بنویسید.

تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. حامد حسینی حامد حسینی 1402/09/08
    0 نفر پسندیدند
    هتل پارمیس کیش دارای امکانات تفریحی متنوعی نیز هست که شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و غیره هستند. موقعیت هتل نیز بسیار عالی بود. هتل در نزدیکی مراکز خرید و تفریحات جزیره قرار داشت و دسترسی به آن بسیار آسان بود. در کل، من هتل پارمیس کیش را به همه کسانی که قصد سفر به کیش را دارند، توصیه می‌کنم.
  2. parham parham 1402/09/08
    0 نفر پسندیدند
    من به تازگی در هتل پارمیس کیش اقامت داشتم و تجربه‌ی بسیار خوبی داشتم. هتل بسیار تمیز و مرتب بود و کارکنان بسیار خوش‌برخورد و محترم بودند.
  3. فاطمه فاطمه 1402/09/06
    0 نفر پسندیدند
    از هر نظر اتاق تمیزی بود تازه هتل پارمیس خیلی به مرکز خریدا نزدیک بودش