هتل داریوش کیش

امتیاز 4.9 از 5 | از 119 کاربر
هتل داریوش کیش
هتل داریوش در کیش
عکس هتل داریوش کیش
رزرو هتل داریوش کیش
اتاق خواب
لابی هتل
بوفه ناهار تصاویر بیشتر

امکانات هتل داریوش کیش

نت در اتاق
ترانسفر
پارک آبی
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
دستگاه ATM
فروشگاه
اتاق ورزش
زمین تنیس
میز بیلیارد
فضای سبز
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
خدمات پزشکی
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
گاو صندوق
نمازخانه
اتاق جلسه
آمفی تأتر
میز تور
پذیرش
واکس کفش
خدمات فکس
تهویه هوا
آرایشگاه
اگر شما نیز قصد سفر به جزیره کیش را دارید، قطعاً با دنیای وسیعی از هتل‌ها مواجه هستید. در این زمان اکثر افراد سردرگم شده و توانایی انتخاب هتلی مناسب از آن‌ها سلب می‌شود. یکی از هتل‌های لوکس و در عین حال مقرون به صرفه، هتل داریوش کیش بوده که می‌توانید با حضور در این مجموعه خاطرات دلچسبی را برای خود به ارمغان‌آورید. به شما این اطمینان را خواهیم داد که این هتل کیش با امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی خود می‌تواند علاوه بر ساختن اوقات دل‌انگیز، شما را با دریچه‌ای نو از طبیعت آشنا سازد.

معرفی هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش که در سال 1382 هتلی ساخته شد، توانست به راحتی شکوه و عظمت ایران را به کل جهان نشان دهد. در جزیره کیش هتل داریوش به بهره برداری رسید و با ظرفیت 500 نفره خود می‌تواند به مسافران خدمت‌رسانی کند. یکی از هتل های ایران که در جزیره کیش بسیار مجلل با دیگر هتل ها است، یکی از چشم نواز ترین آنها، سبک معماری منحصربه‌فرد آن است. هتل داریوش کیش 190 اتاق را در 3 طبقه جای داده‌ است. برخی از اتاق‌های این مجموعه رو به دریا هستند تا شما بتوانید رویایی‌ترین صحنه‌ها را شاهد باشید. هتل کیش داریوش می‌تواند با ارائه خدماتی عالی اقامتی بی‌نظیر را به شما هدیه دهد. 

رزرو هتل داریوش کیش

با توجه به جذاب بودن هتل داریوش کیش، امکان اتمام موجودی و پر شدن اتاق‌ها وجود دارد. پس زررو اتاق‌های این مجموعه می‌تواند بهترین انتخاب باشد. برای رزرو اتاق می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری اقدام کنید. البته عاقلانه‌ترین انتخاب، رزرو آنلاین است؛ چراکه حین رزرو آنلاین می‌توانید به راحتی قیمت هتل داریوش کیش را مورد بررسی قرار دهید تا با توجه به بودجه خود، انتخابی مناسب داشته باشید. با توجه به این که در حین بررسی قیمت‌ها، با مبلغ بالایی روبه‌رو می‌شوید اما بی‌شک این هتل لوکس ارزش حضور و اقامت را دارد و می‌تواند بهترین سفر را به شما هدیه دهد.

رزرو تور هتل داریوش کیش - پیشنهاد طلایی لحظه آخر برای کم شدن هزینه رزرو جداگانه هتل و بلیط 

قیمت هتل داریوش کیش 1402

در زمان رزرو هتل داریوش کیش باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید. تعداد نفرات، نوع اتاق مورد نظر، تعطیلی، فصل، آب‌وهوا می‌تواند بر قیمت نهایی هتل داریوش کیش اثر بگذارد و آن را تغییر دهد. باید توجه داشت که با توجه به رویایی بودن این هتل و همچنین اتاق‌های کابانا که می‌توانند به شما امکاناتی نظیر حمام سانروف را ارائه دهند، این هتل ارزش هزینه کردن داشته و شما می‌توانید با حضور در این مجموعه عظیم یکی از بهترین سفرهای خود را تدارک ببینید.

رزرو آنلاین هتل داریوش کیش در  لحظه آخر به زودی...

یکی از راه‌های آگاهی از قیمت‌ها و همچنین موجود اتاق‌ها، رزرو آنلاین است. در روش آنلاین می‌توانید به وضوح تمامی امکانات هر اتاق را ببینید و قیمت نهایی را مورد بررسی قرار دهید. مجموعه لحظه آخر می‌تواند با سابقه‌ای که در ارائه هتل‌های مختلف برای رزرو دارد شما را یاری دهد و بهترین اتاق را در هتل داریوش کیش در اختیار شما قرار دهد تا سفری تکرار نشدنی را تجربه کنید. با رزرو آنلاین هتل مورد نظر می‌توانید بدون دغدغه و نگرانی راهی سفر مهیجی شوید که تکرارنشدنی است.

معماری هتل داریوش کیش

زمانی که بر هتل داریوش کیش پا می‌گذارید با معماری الهام گرفته شده از دوران هخامنشیان روبه‌رو می‌شوید. طراحی این مجموعه عظیم با درنظر گرفتن تخت جمشیده بوده تا بتواند شکوه و جلال ایران و ایرانی را به خوبی به نمایش بگذارد. در ساخت هتل داریوش کیش، دو کاخ که به دستور داریوش، پادشاه بزرگ ایران ساخته شوده مورد توجه قرار گرفت و به همین دلیل، نام داریوش برای این مجموعه انتخاب شد. دو کاخ مذکور کاخ آپادانا و تچر هستند که در معماری این مجموعه تاثیر بسزایی دارند.

اتاق های هتل داریوش کیش

تنوع بالا اتاق‌های موجود سبب شده تا قیمت هتل داریوش کیش متفاوت باشد. زمانی که بخواهیم رزرو اتاق خود را انجام دهیم اتاق‌های استاندارد رو به باغ و رو به دریا و همچنین سوئیت‌های رویال رو به باغ و رو به دریا را خواهیم دید. اتاق‌های کابانا از ساختمان اصلی هتل جدا هستند و فاصله‌ای با لابی هتل دارند. پس این اتاق‌ها برای خانم‌های مجرد نمی‌تواند مناسب باشد. زمانی که اتاق‌های با دید دریا را بر می‌گزینیم با زیبایی منحصربه‌فردی روبه‌رو می‌شویم.

  • اتاق استاندارد دو نفره رو به باغ
  • اتاق استاندارد دو نفره رو به دریا
  • اتاق دو نفره لوکس رو به باغ
  • اتاق دو نفره لوکس رو به دریا
  • سوییت استودیو لوکس دو نفر
  • سوییت آتوسا دو نفره رو به باغ
  • سوییت رویال چهار نفره رو به دریا
  • کابانا دو نفره

کافی شاپ و رستوران هتل داریوش کیش

وجود دو روستوران لوکس و سه کافی‌شاپ در هتل داریوش کیش می‌تواند شما را از هر خورد و خوراکی بی‌نیاز کند. زمانی که بر هر یک از این مکان‌ها پا می‌گذارید با تنوع بالایی از غذاها و خوراکی‌ها روبه‌رو می‌شوید که آماده ارائه به شما هستند. یکی از رستوران‌های شکیل این مجموعه، رستوران آپادانا نام دارد که در طبقه هم‌کف واقع شده است. در این رستوران نیز می‌توانید با معماری زیبا تخت جمشید روبه‌رو شوید. نام دیگر رستوران موجود در هتل داریوش کیش، رستوران پاسارگاد است که طراحی و دیزاین منحصربه‌فردی دارد و لذت خوردن صبحانه هتل داریوش کیش را چند برابر می کند.

  • رستوران آپادانا: این رستوران که در قسمت مرکزی طبقه همکف واقع شده است و می توان گفت که رستوران اصلی هتل به شمار می آید، طراحی و نحوه چینش میز های این مجموعه بسیار ظریف و زیبا می باشد و لازم به ذکر است که مهمانان هتل برای سرو صبحانه باید به این هتل مراجعه کنند.
  • رستوران پاسارگاد: این رستوران نیز در طبقه همکف هتل واقع شده است و همه روزه از ساعت 13 تا 24 آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران می باشد، در منوس این رستوران انواع غذاهای ایرانی، بین المللی و دریایی به چشم می خورد و شما می توانید با توجه به سلیقه خود از میان آن ها سفارش دهید.
  • کافی شاپ استخردرست در کنار استخر این مجموعه یک کافی شاپ قرار دارد که مهمانان می توانند با مراجعه به این کافی شاپ انواع نوشیدنی های خنک و لذیذ را سفارش داده و نوش جان کنند، لازم به ذکر است که این بخش از هتل داریوش خدمات خود را در فضای باز به گردشگران ارائه می کند.
  • کافه لانج: کافه لانج که در طبقه همکف هتل داریوش کیش واقع شده است یکی از بهترین کافه های جزیره کیش به شمار می آید، در این کافه انواع غذاهای فست فود، ایرانی و بین المللی سرو می شود و باید بدانید که استفاده از خدمات این کافه شیک از ساعت 18 الی 21 برای مهمانانی که سرویس لوکس رزرو کرده اند، رایگان می باشد.
  • کافی شاپ لابی: در قسمت لابی نیز یک کافی شاپ بسیار شیک و لوکس وجود دارد که مسافران می توانند در این کافی شاپ از دوستان، همکاران و یا آشنایان خود پذیرایی نمایند.

فاصله هتل داریوش تا جاذبه های گردشگری

هر چقدر که هتل مورد نظر برای اقامت لوکس و شکیل باشد، اما از مکان‌های تفریحی و گردشگری فاصله دوری داشته باشد، فایده و جذابیتی نخواهد داشت. در این راستا هتل دارویش کیش توانسته بسیار خوب عمل کند و با قرارگیری در موقعیتی عالی، شما را از هرچه تردد طولانی دور می‌کند. فاصله هتل کیش داریوش از مکان‌های گردشگری به شرح زیر است.

  • فاصله تا ميدان آبشار: 626 متر
  • فاصله تا فلای بورد: 1.9 کیلومتر
  • فاصله تا پلاژ آقایان: 1.2 کیلومتر
  • فاصله تا بازار كيش مال: 1.8 کیلومتر
  • فاصله تا پارک هنگام: 1.3 کیلومتر
  • فاصله تا بازار مرجان: 2.4 کیلومتر
  • فاصله تا بازار پردیس2: 1.6 کیلومتر
  • فاصله تا کیبل اسکی: 2.2 کیلومتر

قوانین هتل داریوش کیش

برای حضور در هتل داریوش کیش می‌بایست یک سری از قوانین وضع شده در این مجموعه را رعایت کنیم تا بتوانیم اقامتی عالی داشته باشیم. از سری قوانینی که می‌توان به آنها اشاره داشت به شرح زیر است.

  • پذیرش کودک زیر سه سال به صورت رایگان، به شرع عدم نیاز به سرویس اضافه
  • ارائه مدارک شناسایی
  • به همراه داشتن سند محومیت برای زوجین واجب است.
  • میهمانان غیر ایرانی باید مبلغی متفاوت برای هزینه هتل داریوش کیش بپردازند.

هتل داریوش کیش نظرات

بر اساس نظرات مسافران، هتل داریوش کیش از نظر زیبایی و تمیزی، رفتار پرسنل، سکوت اتاق‌ها، خدمات و امکانات، غذا و رستوران، مکان هتل و دسترسی، امتیازات بالایی کسب کرده است. در مجموع، هتل داریوش کیش یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در جزیره کیش محسوب می‌شود. این هتل با امکانات و خدمات رفاهی متنوع، محیطی آرام و دلنشین، و پرسنلی خوش‌برخورد و حرفه‌ای، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. شما چه تجربه ای دارید؟ حتما نظر ارزشمندتان را برایمان بنویسید و با دیگر مسافران لحظه آخر به اشتراک بگذارید.

تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. تارخ تارخ 1402/09/04
    0 نفر پسندیدند
    راضی بودم از هتل داریوش.
  2. داریوش داریوش 1402/09/04
    0 نفر پسندیدند
    عه! هتل من!
  3. آرزو جهانبخش آرزو جهانبخش 1402/09/04
    0 نفر پسندیدند
    من برای ماه عسل با همسرم به هتل داریوش کیش رفتم و واقعا بی نظیر بود و توصیه می کنم