هتل آریان

امتیاز 4.4 از 5 | از 101 کاربر
هتل آریان
لابی هتل آریان کیش
اتاق خواب دبل هتل آریان کیش
اتاق خواب تویین هتل آریان کیش
اتاق خواب سه تخته هتل آریان کیش
امکانات اتاق هتل آریان کیش
اتاق چهار تخته هتل آریان کیش تصاویر بیشتر

امکانات هتل آریان

نت در اتاق
ترانسفر
نت در لابی
پارکینگ
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
گاو صندوق
نمازخانه
اتاق جلسه
پذیرش
کرایه خودرو
خدمات فکس
نظافت اتاق
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان
اطفاء حریق

هتل 4 ستاره آریان یکی از باسابقه ترین و پر قدمت ترین هتل های کیش است که محیط آرام و دلپذیر هتل آریان، گردشگران را از هر گونه فکری فارغ ساخته و برای آنها تعطیلات عالی و خوشی را به ارمغان می آورد. هتل آریان کیش با وجود داشتن اماکن عمومی شیک و زیبا، خدمات و امکانات رفاهی لوکس و همچنین داشتن پرسنل آموزش دیده و کادری مجرب، آماده خدمات رسانی و پذیرایی از گردشگران و مسافران گرامی تور کیش است. همچنین به دلیل نزدیک بودن هتل آریان کیش به مراکز خرید جزو هتل های پر طرفدار در کیش می باشد.

معرفی و مشخصات عمومی هتل آریان کیش

هتل آریان کیش یکی از هتل‌های چهار ستاره جزیره کیش است که در سال 1378 افتتاح شده است. این هتل در خیابان خلیج فارس، کنار میدان امیر کبیر و روبه‌روی پارک شهر قرار گرفته است. هتل آریان کیش دارای 2 طبقه و 73 باب اتاق و سوئیت است. اتاق‌های این هتل مجهز به امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، مبلمان، حمام اختصاصی و اینترنت رایگان هستند.

  • وضیعت دید هتل: خیابان
  • تعداد اتاق ها : 68 اتاق
  • تعداد طبقات: 3 طبقه
  • تعداد تخت ها: 235 تخت
  • ظرفیت لابی: 25 نفر
  • وضیعت ترافیک: خارج از محدوده طرح ترافیک

امکان رزرو آنلاین هتل آریان کیش به زودی در لحظه آخر...

 به زودی در لحظه آخر امکان رزرو آنلاین هتل آریان کیش فراهم خواهد شد. این امکان برای مسافرانی که قصد سفر به کیش را دارند و در آخرین لحظات تصمیم می‌گیرند که در هتل آریان اقامت کنند، بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر هتل آریان کیش، سایر هتل‌های جزیره کیش نیز در حال فراهم کردن امکان رزرو آنلاین در لحظه آخر هستند. این امکان به تدریج در تمامی هتل‌های کیش فراهم خواهد شد.

تور کیش هتل آریان - پیشنهاد طلایی لحظه آخر برای کم شدن هزینه رزرو جداگانه هتل و بلیط 

اتاق های هتل آریان کیش

هتل آریان کیش دارای 73 باب اتاق و سوئیت است که در دو طبقه قرار گرفته‌اند. اتاق‌های این هتل به شرح زیر هستند:

  • اتاق دو تخته استاندارد: این اتاق‌ها دارای مساحت 25 متر مربع هستند و ظرفیت پذیرش دو نفر را دارند. اتاق‌های دو تخته استاندارد مجهز به امکاناتی از جمله تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، مبلمان، حمام اختصاصی و اینترنت رایگان هستند.

  • اتاق دو تخته لوکس: این اتاق‌ها دارای مساحت 30 متر مربع هستند و ظرفیت پذیرش دو نفر را دارند. اتاق‌های دو تخته لوکس علاوه بر امکانات اتاق‌های دو تخته استاندارد، دارای امکاناتی از جمله بالکن، میز کار و مبل راحتی هستند.
  • اتاق سه تخته استاندارد: این اتاق‌ها دارای مساحت 35 متر مربع هستند و ظرفیت پذیرش سه نفر را دارند. اتاق‌های سه تخته استاندارد مجهز به امکاناتی از جمله تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، مبلمان، حمام اختصاصی و اینترنت رایگان هستند.
  • اتاق سه تخته لوکس: این اتاق‌ها دارای مساحت 40 متر مربع هستند و ظرفیت پذیرش سه نفر را دارند. اتاق‌های سه تخته لوکس علاوه بر امکانات اتاق‌های سه تخته استاندارد، دارای امکاناتی از جمله بالکن، میز کار و مبل راحتی هستند.
  • سوئیت پنج نفره: این سوئیت‌ها دارای مساحت 50 متر مربع هستند و ظرفیت پذیرش پنج نفر را دارند. سوئیت‌های پنج نفره مجهز به امکاناتی از جمله تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، مبلمان، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، آشپزخانه و اتاق نشیمن هستند.

تمامی اتاق‌های هتل آریان کیش به طور منظم تمیز و مرتب می‌شوند و پرسنل هتل همواره در تلاش هستند تا رضایت مسافران را جلب کنند.

امکانات اتاق های هتل آریان کیش

کلیه اتاق های این مجموعه شامل: مینی کافه غیر رایگان، سرویس فرنگی، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، قفل درب کارتی، صندوق امانات، مبلمان، تلفن داخلی و آزاد، یخچال، سرویس اتاق ها، شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلان حریق، سیستم اطفاء حریق، اسپیلت، رخت آویز، قفل درب کلیدی، دراور، آباژور، کمد لباس، حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و امکانات دیگری شامل: صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، دمپایی حمام می باشند.

خدمات و امکانات هتل آریان کیش

هتل آریان امکانات رفاهی متنوعی را مانند: آسانسور، لابی، اینترنت بی سیم رایگان در لابی (محدود)، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، لاندری (خشکشویی)، تلویزیون LED در لابی، سرویس ایرانی و فرنگی در لابی، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، تلفن داخلی، دستگاه فتوکپی و فکس، چایخانه سنتی، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت، نمازخانه، اتاق چمدان، روزنامه، سالن بیلیارد، خدمات خانه داری، سیستم اعلان حریق، کپسول آتشنشانی و  پارکینگ روباز برای گردشگران تور هتل آریان کیش شامل می شود.

رستوران و کافی شاپ هتل آریان کیش

هتل آریان دارای 1 مجموعه رستوران با نام رستوران آریان می باشد که این مجموعه دارای 50  نفر ظرفیت می باشد و در آن انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود برای میهمانان و گردشگران تور کیش سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین پارکینگ آن نیز رایگان بوده و تنها دارای 10 تا ماشین طرفیت می باشد.

فاصله هتل آریان تا مقاصد گردشگری شهر کیش

  • فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 12 دقیقه
  • شهر باستانی حریره 12 دقیقه
  • کشتی یونانی 21 دقیقه
  •  پارک دلفین ها 11 دقیقه
  • باغ پرندگان 10 دقیقه با ماشین می باشد.

نظرات مسافران هتل آریان کیش

"هتل آریان کیش هتلی با امکانات خوب و قیمت مناسب است. اتاق‌ها تمیز و مرتب هستند و پرسنل هتل خوش برخورد و محترم هستند."
"موقعیت مکانی هتل آریان کیش عالی است. این هتل نزدیک به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری کیش قرار دارد."
"از اقامت در هتل آریان کیش راضی بودم. این هتل گزینه مناسبی برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی باکیفیت و مقرون به صرفه در جزیره کیش هستند."

تورهای مرتبط

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است