Hotel the baron hotel

امتیاز 4.4 از 5 | از 0 کاربر
هتل بارون کربلا
هتل باران کربلا
بارون کربلا
رزرو هتل بارون کربلا
تور هتل بارون کربلا
هتل بارون کربلا رزرو
هتل بارون در کربلا تصاویر بیشتر

امکانات Hotel the baron hotel

اتاق چمدان
اتاق ورزش
آسانسور
استخر
اعلام حریق
امکانات ویژه معلولین
بدنسازی
پارکینگ
پذیرش
ترانسفر
تهویه هوا
خدمات اتاق
خدمات اسپا
رستوران
سالن زیبایی
سونا
صرافی
فضای سبز
کافی شاپ
کرایه خودرو
گاو صندوق
لابی
لاندری
میز تور
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق

اگر به منظور زیارت، کار و... قصد سفر به شهر کربلا را دارید و می‌خواهید در هتلی باکیفیت اقامت داشته باشید، هتل بارون کربلا بهترین گزینه در میان هتل های کربلا برای شما خواهد بود. این هتل که تنها هتل ۵ ستاره این شهر به‌حساب می‌آید، دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی برای مسافران است که افراد می‌توانند با استفاده از این امکانات سفر بسیار خوب و راحتی را تجربه نمایند‌. اتاق‌های این هتل به صورت بسیار لوکس و مدرن طراحی شده‌اند و امکانات لازم و کافی در آنها برای میهمانان وجود دارند. 

درباره هتل بارون کربلا

هتل باران کربلا تنها هتل ۵ ستاره شهر کربلا به‌حساب می‌آید که بسیار لوکس و مدرن است. این ساختمان مدرن سبب شده تناقض بسیار زیبایی بین آن و بافت سنتی نخلستان‌ها در شهر کربلا به‌وجود آید.  خدمه این هتل بسیار مهمان نواز هستند و سفر و اقامت در این هتل سبب می‌شود تا مسافران تجربه‌ای بسیار خوب از سفر زیارتی خود کسب کنند. ساختمان هتل بارون بلندترین ساختمان در شهر کربلا به‌حساب می‌آید. میزبانی در این هتل مطابق با استانداردهای جهانی صورت گرفته است، بنابراین اگر قصد دارید در سفر به شهر کربلا تجربه‌ای بسیار خوشایند و با آرامش داشته باشید، این هتل گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل زیبا در مرکز شهر کربلا و خیابان شهر الحسین واقع شده و فاصله بسیار کمی با حرم‌های امام حسین و حضرت عباس دارد و مسافران می‌توانند با استفاده از یک سرویس شاتل از هتل به حرم که هر نیم ساعت حرکت می‌کنند، خود را به حرم‌ها رسانده و به زیارت بپردازند.

انواع اتاق در هتل بارون کربلا

اتاق‌های متنوعی در هتل ۲۰ طبقه بارون وجود دارد که افراد می‌توانند بسته به علایق و شرایط خود هر یک از آنها را انتخاب کنند. از جمله این اتاق‌ها می‌توان به سوئیت‌های رویال و دیپلماتیک، سوئیت‌های اگزکیوتیو، اتاق‌های جونیور، اتاق‌های دلوکس و اتاق‌های استاندارد اشاره کرد.

 خدمات اتاق

اتاق‌های هتل بارون در کربلا دارای امکانات بسیار زیادی بوده که مسافران و میهمانان می‌توانند در مدت اقامت خود از این امکانات استفاده کنند. از جمله مهم‌ترین امکانات این اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، مینی یخچال، گاو صندوق، چای ساز، میز کار، میز غذا خوری، حمام و حوله اشاره نمود. 

امکانات اتاق

این اتاق خواب‌ها به گونه بسیار لوکس و مدرن طراحی شده‌اند و دارای فضای بسیار دلنشینی هستند. بنابراین با اقامت در اتاق‌های هتل بارون می‌توانید از این فضاهای دلنشین نهایت لذت را ببرید.

خدمات رفاهی بارون

به‌طور کلی هتل بارون دارای خدمات رفاهی بسیار زیادی برای میهمانان است. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به امکان برگزاری مراسم‌های خصوصی، جلسات مجلس، کنفرانس‌ها و حتی مراسم ازدواج نیز اشاره کرد. این هتل دارای سالن‌های مجهز و وسیعی بوده که قابلیت پارتیشن‌بندی را دارند و ظرفیت آنها در حدود ۵۰۰ نفر است. همان طور که پیش از این ذکر کردیم در این هتل سالن اسپا وجود دارد که به ارائه خدمات مختلفی همچون ماساژ، اتاق بخار، تجهیزات اسپا، تراپی‌های مختلف، خدمات آرایشی، ماسک صورت، حمام ترکی، سونا و مربی خصوصی ورزشی می‌پردازد. 
به‌علاوه، از آن جایی که پرسنل و تیم فوق‌العاده حرفه‌ای هتل بارون قادر به صحبت کردن به زبان‌های انگلیسی و فارسی هستند، شما می‌توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را بپرسید. در این هتل فوق‌العاده امکانات بسیار زیادی برای کودکان نیز وجود دارد که از جمله این امکانات می‌توان به خدمات نگهداری از کودک، کانال تلویزیون کودکان و زمین بازی مجهز برای کودکان اشاره نمود.

 رستوران های هتل بارون

رستوران‌ها و کافه‌های بسیار متعدد و گسترده‌ای در هتل بارون کربلا وجود دارد که شما می‌توانید با هر ذائقه و سلیقه‌ غذایی هر یک از این رستوران‌ها را انتخاب کرده و به صرف غذا در آنها بپردازید. به‌طور کلی تعداد ۹ رستوران و کافه در این هتل وجود دارد که به سرو انواع غذاها و نوشیدنی‌ها با استفاده از محصولات تازه و ارگانیک می‌پردازند. 
از جمله انواع غذاهایی که در این رستوران‌ها سرو می‌شوند، می‌توان به غذاهای عربی، غذاهای پاکستانی، لبنانی، فست فود و غذاهای کبابی اشاره کرد در این هتل یک رستوران ایرانی نیز وجود داشته که غذاهای پرطرفدار و خوش طعم ایرانی را طبخ و سرو می‌کند. در رستوران‌ها و کافه‌های این هتل سرو غذا به دو صورت منوی انتخابی و به صورت بوفه صورت می‌گیرد. این امکان برای مهمانان هتل بارون وجود دارد که با استفاده از خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته غذای موردنظر خود را در اتاق و در خلوت میل کنند. 

موقعیت هتل بارون کربلا

هتل پنج ستاره بارون کربلا در مرکز این شهر و در خیابان شهر الحسین واقع شده است. خوشبختانه هتل بارون فاصله بسیار کمی با حرم‌های حضرت امام حسین و حرم حضرت عباس دارد و شما می‌توانید به راحتی به مقصد برسید و مشغول زیارت شوید.

آدرس

آدرس هتل بارون کربلا: کربلاء، باب بغداد، شارع الحسینیه

فاصله هتل تا مکان های مهم کربلا

هتل بارون کربلا فاصله چندانی تا مکان‌های مهم شهر نداشته و مسافران می‌توانند به راحتی از این هتل به مکان‌های مهم و دیدنی دسترسی داشته باشند.
•    فاصله هتل بارون کربلا تا موزه اسلام: ۰.۸ کیلومتر
•    فاصله هتل بارون کربلا تا مسجد العباس: ۱.۵ کیلومتر
•    فاصله هتل بارون کربلا تا حرم امام حسین: ۱.۹ کیلومتر
•    فاصله هتل بارون کربلا تا حرم حضرت عباس: ۱.۹ کیلومتر
•    فاصله هتل بارون کربلا تا فرودگاه بین المللی بغداد: ۷۳ کیلومتر

مقررات هتل بارون

هتل بارون کربلا نیز همچون سایر هتل‌ها دارای قوانین و مقررات به خصوصی است که میهمانان و مسافران ملزم به رعایت آنها هستند. از جمله مهم‌ترین قوانین این هتل می‌توان به ممنوع بودن ورود حیوانات خانگی به آن اشاره کرد. زمان ورود به این هتل ۲ بعدازظهر بوده و افراد فرصت دارند تا ساعت ۱۲ بعدازظهر اتاق‌های خود را برای خروج تحویل دهند. لازم است بدانید بر اساس قوانین این هتل، قیمت‌های ارائه شده بر حسب دلار بوده و بر اساس نرخ روز محاسبه می‌شوند.

اطلاعات تماس هتل بارون در کربلا

شما می‌توانید از طریق شماره تماس هتل بارون کربلا در خصوص اطلاعات این هتل همچون قیمت هتل بارون در کربلا و موارد دیگر اطلاعات کافی را به دست آورید.
شماره تلفن هتل بارون کربلا:
+964 783 440 3740

رزرو هتل بارون کربلا

به منظور رزرو هتل بارون کربلا لازم است به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی اقامتی عالی و منحصربه‌فرد داشته باشید. امکان رزرو این هتل به صورت اینترنتی و از طریق سایت‌های مختلفی امکان‌ پذیر است اما باید در این خصوص دقت کنید که قیمت‌های درج شده بر اساس دلار بوده و هزینه دریافت شده از شما برای اقامت در این هتل است. معمولا رزرو هتل بارون کربلا قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. لازم به ذکر است هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سال بدون تخت رایگان بوده و لازم نیست هزینه‌ای را از این بابت بپردازید. این امکان برای مهمانان وجود دارد که هزینه اقامت در هتل را بدون هزینه رستوران بپردازند؛ یعنی هتل را بدون رستوران رزرو کنند که در این صورت هزینه ناهار و شام از هزینه پرداختی شما کسر خواهد شد اما هزینه صبحانه با اقامت بوده و قابل کسب نیست. در صورتی که افراد قصد داشته باشند برای یک نفر در این هتل اتاق رزرو کنند، اتاق دو تخته‌ای برای آنها در نظر گرفته می‌شود اما هزینه یک تخت آن از غذاها کسر خواهد شد.

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است