هتل لارسا

امتیاز 4.6 از 5 | از 0 کاربر
هتل لارسا کربلا
لابی هتل لارسا
اتاق خواب هتل لارسا کربلا
رستوران هتل لارسا کربلا

امکانات هتل لارسا

اطفاء حریق
اعلام حریق
امکانات ویژه معلولین
بدنسازی
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
چایخانه
حمل چمدان
خدمات اتاق
رستوران
کافی شاپ
لابی
لاندری
ماهواره
میز تور
نت در لابی
نظافت اتاق
نمازخانه
واکس کفش

هتل لارسا در کربلا جزو یکی از بهترین هتلهای 3 ستاره شهر بوده که فاصله آن تا حرم مطهر امام حسین (ع) فقط 8 دقیقه است. در این هتل امکانات خوب و ویژهای وجود دارد. بیشتر کارمندان و پرسنل این هتل فارسی زبان هستند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که زوار ایرانی هتل لارسا از بین هتل های کربلا انتخاب می‌کنند وجود سرآشپز ایرانی و غذاهای لذیذ این هتل است. همچنین این هتل تماما به وای فای رایگان متصل بوده و کافه و رستوران خوبی هم دارد.

خدمات هتل لارسا

هتل لارسا کربلا خدمات و امکانات خوبی در همه بخش‌های خود دارد. در هر قسمت هتل لارسا یک امکانات مخصوصی تعبیه شده است. در تمامی اتاق‌های این هتل امکانات خوبی مانند موارد زیر قرار دارند:

  • سشوار
  •  تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • تهویه مطبوع
  • اینترنت بی‌سیم رایگان در اتاق‌های

رستوران لارسا

رستوران هتل لارسا کربلا به علت داشتن سرآشپز ایرانی بسیار معروف و پرطرفدار است. این رستوران غذاهای متنوع ایرانی، عربی و حتی بین‌المللی را طبخ و آماده می‌کند.

قیمت هتل لارسا کربلا

قیمت رزرو هتل لارسا کربلا بسته به نوع اتاق انتخابی متفاوت خواهد بود. این هتل دارای اتاق‌های مختلفی است:

  • برای رزرو اتاق 2 نفره باید شبی 40 دلار پرداخت کنید.
  • برای رزرو اتاق 3 نفره هم باید 60 دلار به ازای هر شب پرداخت کنید.
  • برای رزرو اتاق 4 نفره هم 80 دلار باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید.

رزرو هتل لارسا کربلا

برای رزرو اتاق در هتل لارسا کربلا باید به فصل سفر خود توجه کنید. اگر در فصول شلوغ سال قصد سفر به کربلا را دارید، حتما از قبل در سایت مختص هتل اقدام به رزرو هتل نمایید. با انجام این کار دیگر در زمان سفر دچار مشکل نخواهید شد.

اتاق های هتل لارسای کربلا

در هتل لارسای کربلا تمامی اتاق‌ها مجهز به امکاناتی مانند سشوار، اینترنت رایگان، تلویزیون و... دارند. این هتل 3 ستاره اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته دارد که برای رزرو هرکدام باید مبلغی مشخص پرداخت کنید.

موقعیت  هتل لارسا در کربلا

هتل لارسا کربلا در منطقه المخیم واقع در خیابان القزوینیه یا شارع القزوینیه قرار دارد. این هتل تا حرم امام حسین (ع) تنها 600 متر یا 8 دقیقه است. همچنین هتل لارسا در فاصله 11 دقیقهای و 14 دقیقه‌ای از حرم حضرت عباس و بین‌الحرمین دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های مهم کربلا

هتل لارسا به مهم‌ترین مکان شهر کربلا یعنی، حرم مطهر امام حسین (ع) بسیار نزدیک است. همچنین این هتل به بین‌الحرمین هم نزدیک بوده و شما تنها با 8 دقیقه فاصله می‌توانید به حرم برسید.

قوانین هتل لارسا کربلا

هتل لارسا همانند دیگر هتل‌ها دارای قوانین و مقرراتی بوده که باید این قوانین توسط مهمانان رعایت شود. این قوانین عبارتند از:

  • زمان ورود به هتل ساعت ۲ بعدازظهر
  • زمان تحویل اتاق و خارج شدن از هتل ۱۲ بعدازظهر
  • قیمت‌های موجود به دلار بوده و طبق ارزش روز دلار آزاد هزینه‌های هتل محاسبه خواهند شد.
  • در زمان شلوغی شهر کربلا تمامی قیمت‌ها و رزروها را باید از سایت مخصوص هتل انجام دهید.

اطلاعات تماس هتل لارسا کربلا

شماره تماس: 009647826269999

 اگر در زمان سفر به شهر کربلا به دنبال هتلی مناسب و نزدیک به حرم امام حسین (ع)، بین الحرمین و حرم حضرت عباس هستید؛ پیشنهاد ما به شما هتل لارسا است. این هتل با هرکدام از این محل‌های مهم به ترتیب 8، 11 و 14 دقیقه فاصله دارد. هتل لارسا کربلا اتاق‌های 2، 3 و 4 نفره دارد که هر اتاق با توجه به ارزش روز دلار آزاد قیمت گذاری خواهند شد. همچنین قوانین ورود و خروج این هتل مانند اغلب هتل ها به این شکل است که باید ساعت 2 ظهر وارد شده و ساعت 12 ظهر هم باید اتاق را تخلیه کنید.

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است