Hotel Borj Alhares

امتیاز 1 از 5 | از 1 کاربر
هتل الحارث کربلا
اتاق های برج الحارث کربلا
اتاق های برج الحارث کربلا

امکانات Hotel Borj Alhares

نت در اتاق
نت در لابی
لاندری
خدمات اتاق
رستوران
چایخانه
کافی شاپ
پذیرش
تهویه هوا

آیا به‌دنبال یک هتل بسیار خوب و لاکچری در شهر کربلا هستید؟ آیا می‌خواهید علاوه‌بر زیارت حرم مطهر امام حسین اقامتی بی‌نظیر در یکی از هتل‌ های کربلا داشته باشید؟ هتل برج الحارث یکی از هتل‌ های بسیار لاکچری و بی‌نظیر در شهر کربلا است. گردشگران و زائران بسیار زیادی از سراسر دنیا جهت زیارت حرم‌های مذهبی شهر کربلا این هتل را انتخاب می‌کنند. اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید تا در سفر به شهر کربلا در هتل الحارث اقامت داشته باشید، می‌بایست در خصوص آن اطلاعاتی را به دست آورید. این اطلاعات شامل بخش‌های مختلفی از هتل و امکانات آن می‌شوند.

معرفی هتل برج الحارث

یکی از مواردی که گردشگران پیش از سفر به یک شهر یا کشور باید در نظر داشته باشند، محل اقامت آن‌ها است. محلی که علاوه‌ بر نزدیکی به مهم‌ترین مناطق گردشگری و تفریحی، می‌بایست از امکانات و ویژگی‌های مختلفی برخوردار باشد. هتل الحارث جزء هتل‌های بسیار قدیمی در شهر کربلا محسوب می‌شود که به‌دلیل وجود لامپ‌های رنگی در قسمت لابی، شبی فوق‌العاده و خاطره‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این هتل از ظاهری بسیار خاص برخوردار بوده که سبب گردیده تا نسبت به دیگر هتل‌ های این شهر متفاوت‌تر به نظر برسد. هتل حارث کربلا جزء هتل‌های بسیار لاکچری و فوق‌العاده در این شهر کربلا بوده که به‌دلیل ارائه خدمات بسیار به عنوان بهترین و لاکچری‌ترین هتل‌های این شهر شناخته می‌شود. این هتل ۴ ستاره در بهترین موقعیت جغرافیایی در شهر کربلا قرار داشته که امکان اقامتی ایده‌آل را برای شما فراهم کرده است. این هتل اتاق‌های مختلفی را در خود جای داده که هر کدام از امکانات مختلفی برخوردار هستند.

انواع اتاق در برج الحارث کربلا

تعداد اتاق‌هایی که در هتل الحارث وجود دارند از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند که امکان انتخابی آسان را در اختیار شما قرار می‌دهند. اتاق‌های این هتل شامل تخت‌های دو نفره و سه نفره و... می‌شوند که شما می‌توانید باتوجه به تعداد نفرات خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

خدمات رفاهی هتل الحارث کربلا

هتل الحارث کربلا خدمات مختلفی را جهت رفاه مشتریان خود در نظر گرفته است. بخشی از خدمات این هتل شامل خدمات رفاهی می‌شوند. خدمات رفاهی هتل، شامل رستورانی بی‌نظیر به همراه کافه‌ای بسیار خاص بوده که شما می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در رستوران مخصوص این هتل میل کنید.

رستوران هتل برج الحارث

هتل الحارث از بخش‌های مختلف و متنوعی تشکیل شده که یکی از این بخش‌ها، رستوران منحصربه‌فرد آن است. این رستوران به خود هتل اختصاص داشته که آشپزان مجرب و حرفه‌ای در ان مشغول به فعالیت هستند. شما می‌توانید در رستوران این هتل انواع غذاها را سفارش دهید و از طعم غذاها لذت ببرید. همچنین منوی این رستوران متنوع و کامل بوده و غذاهای مختلفی را در این منو مشاهده خواهید کرد.

موقعیت هتل برج الحارث کربلا

هتل برج الحارث کربلا به تازگی از دسته هتل‌های چهار ستاره در این شهر شناخته می‌شود. این هتل با برخورداری از موقعیت بسیار مناسب و نزدیک بودن به حرم مطهر امام حسین (ع) و قرارگیری در منطقه‌ای آرام، مقصد گردشگران بسیاری از دیگر کشورها است.

فاصله هتل تا اماکن معروف کربلا

هتل حارث کربلا به‌دلیل موقعیت جغرافیایی خود و همچنین قرارگیری در مرکز شهر کربلا به مراکز و اماکن مهمی دسرسی آسانی دارد. از جمله مهم‌ترین این مراکز می‌توان به حرم مطهر امام حسین (ع) اشاره کرد که شما می‌توانید با کمی پیاده‌روی خود را به این مکان برسانید.

از دیگر مراکز مذهبی نزدیک به این هتل می‌توان بین‌الحرمین، تله‌ زینبیه و حرم حضرت عباس را نام برد که شما می‌توانید به آن‌ها نیز مراجعه نمایید. همچنین از دیگر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نزدیک به این هتل می‌توان به قلعه هندی، قلعه اخیضر و عطشان اشاره کرد. شما می‌توانید برای مراجعه به برخی از این اماکن دیدنی از تاکسی استفاده کنید.

مقررات هتل برج الحارث كربلاء

هتل برج الحارث همانند دیگر هتل‌های شهر کربلا از مقررات مختلفی برخوردار است. از جمله این مقررات می‌توان به ساعت تحویل گرفتن اتاق‌ها و تحلیه آن‌ها جهت رسیدگی به نظافت اتاق‌ها، همچنین رعایت سکوت در تمامی قسمت‌های هتل اشاره کرد.

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است