Hotel Alhadil

امتیاز 4 از 5 | از 0 کاربر
هتل الهدیل کربلا
رزرو هتل الهدیل کربلا
هتل الهدیل در کربلا
عکس هتل الهدیل کربلا

امکانات Hotel Alhadil

نت در اتاق
نت در لابی
پارکینگ
خدمات اتاق
ماهواره
اعلام حریق
رستوران
لابی
چایخانه
کافی شاپ
نمازخانه
امکانات ویژه معلولین
تهویه هوا

از بین هتل‌ های کربلا، هتل الهدیل کربلا بهترین گزینه برای داشتن اقامتی بدون دغدغه و آرام است. این هتل با ارائه دادن بهترین خدمات به زوار توانسته به راحتی رضایت مثبت آن‌ها را جلب کند. هتل الهدیل به دلیل داشتن تعداد اتاق‌های زیاد، توانسته میزبان مسافران متعددی باشد. در نتیجه اگر شما می‌خواهید در هتلی با موقعیت مکانی مطلوب، خدمات رفاهی و تفریحی مناسب ساکن شوید توصیه ما حضور در این هتل خواهد بود.

درباره هتل الهدیل کربلا

هتل هدیل کربلا جزو هتل‌های 4 ستاره بوده که در شهر کربلا واقع شده است. هتل الهدیل توانسته تمامی استانداردهای بین‌المللی را رعایت کند. همچنین با داشتن امکانات رفاهی عالی رضایت مهمانان خود را جلب کرده است. مهم‌ترین ویژگی مثبت این هتل فاصله 5 دقیقه‌ای آن با حرم مطهر امام حسین (ع) است.

انواع اتاق هتل الهدیل کربلا

این هتل 5 طبقه با داشتن 120 اتاق توانسته 100 تخت را در اتاق‌های تک نفره، 2 نفره، 3 نفره، 4 نفره و 5 نفره جا دهد. در همه اتاق‌ها به یک اندازه از امکانات هتل استفاده شده است.

خدمات اتاق

تمامی اتاق‌های هتل الهدیل در کربلا دارای امکاناتی مانند سرویس فرهنگی در هر اتاق، سرویس ایرانی و حمام، سیستم تهویه مطبوع، کولر گازی، تلویزیون ال‌سی‌دی با کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای رایگان، مبلمان، میز و صندلی، یخچال، چای‌ساز، کمد لباس، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان دارد.  همین‌طور شما می‌توانید وعده‌های غذایی را در اتاق خود میل کنید. البته لازم است بدانید یکی از بهترین گزینه‌های خدماتی هتل تسلط کارکنان به زبان عربی و انگلیسی است.

رستوران هتل الهدیل کربلا

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های هتل الهدیل، رستوران آن است. در این رستوران می‌توانید منویی سرشار از غذاهای لذیذ را ببینید. صبحانه در بوفه هتل سرو می‌شود. وعده ناهار و شام نیز در کنار انواع مختلف پیش غذا مانند سالاد، سوپ، سس و نوشیدنی و میوه سلف سرویس می‌شوند. نمای روبه‌روی رستوران به سمت حرم مشرف بوده که این موضوع سبب دلنشین شدن فضا خواهد شد.

فاصله هتل الهدیل کربلا تا جاذبه های معروف کربلا

مهم‌ترین مکان گردشگری و معروف در کربلا که به هتل الهدیل هم نزدیک است، حرم مطهر امام حسین (ع) و بین الحرمین بوده که تنها 5 دقیقه با این هتل فاصله دارند.

مقررات هتل الهدیل کربلا

تمامی هتل‌های درجه الف کربلا، قوانین خاص و مربوط به خود را دارند. هتل اهدیل هم در رده همین هتل‌ها بوده و قوانین خود را دارد. این قوانین عبارتند از:

  • زمان ورود به هتل ساعت 14 و زمان خروج و تحویل اتاق هم 12 ظهر است.
  • کودکان با هر سنی در هتل پذیرفته خواهند شد.
  • اگر کودک زیر 2 سال دارید و نمی‌خواهید برای او تخت اضافه بگیرید هزینه کودک شما رایگان خواهد بود.
  • هزینه اقامت کودکان 2 الی 6 سال نصف و بالای 6 سال هم کامل حساب می‌شود.
  • در صورت کنسلی رزرو اتاق تا 20 ساعت قبل از زمان تعیین شده باید 20% از مبلغ کم شود و مابقی به حساب شما واریز شود.
  • در صورت رزرو اتاق و عدم مراجعه هزینه یک شب کسر و مابقی به حساب شما واریز می‌شود.
  • ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است