هتل آل یاسین

امتیاز 4.2 از 5 | از 103 کاربر
رزرو آنلاین هتل آل یاسین
اتاق های هتل آل یاسین
لابی هتل آل یاسین

امکانات هتل آل یاسین

نت در اتاق
ترانسفر
نت در لابی
دستگاه ATM
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
پذیرش
تهویه هوا

کربلا یکی از شهر های جنوبی کشور عراق می باشد که در فاصله صد کیلومتری بغداد، پایتخت این کشور واقع شده است. این شهر جمعیتی حدود 700 هزار نفر و مساحتی برابر 44 کیلومتر مربع دارد. به دلیل واقع شدن مرقد مطهر امام حسین (ع) و یاران ایشان در این شهر، همه ساله شیعیان زیادی از سراسر جهان به این مکان مقدس سفر می کنند. به علاوه در زمان های خاصی همچون عاشورا و تاسوعا و همچنین اعیاد مقدس، این شهر پذیرای زائران زیادی است. پس بهتر است برای سفر به این شهر و اقامت در آن، از پیش با مکان های مناسب اقامت زائران آشنا شده و اقدام به رزرو آن ها نمایید. یکی از این اماکن هتل آپارتمان آل یاسین کربلا است که در ادامه به اختصار به معرفی آن می پردازیم.

هتل پنج ستاره آل یاسین یکی از هتل های کربلا است، که دارای امکانات زیاد و مطلوبی هم چون استخر و سونا، سرویس دهی عالی به اتاق ها، امکان سرو غذا و نوشیدنی به صورت 24 ساعته در رستوران، پذیرش 24 ساعته، حمل بار، وجود رایانه و اینترنت در هر اتاق و اتاق مهمان می باشد.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان آل یاسین کربلا 

رستوران، پارکینگ، نت در فضای عمومی، ترانسفر، نت رایگان در لابی، دستگاه ATM، خدمات تاکسی سرویس، خدمات لاندری، ماهواره، سیستم اعلام حریق و لابی 

اتاق های هتل آل یاسین

اتاق های هتل آل یاسین دارای امکانات بسیار مناسبی است که درخور یک هتل پنچ ستاره می باشد. نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام می شود. برای رزرو هتل بهتر است با کمک آژانس های هواپیمایی اقدام کنید.

امکانات اتاق های هتل آپارتمان آل یاسین:

اعلام حریق، اینترنت، مینی بار و تهویه هوا

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است