هتل یاسمین

امتیاز 4.9 از 5 | از 108 کاربر
هتل الیاسمین کربلا
عکس هتل یاسمین کربلا
هتل یاسمین در کربلا

امکانات هتل یاسمین

نت در لابی
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
اعلام حریق
رستوران
لابی
پذیرش
حمل چمدان

کربلا جزو مهم ترین شهرهای زیارتی عراق و می توان گفت جهان است، مرقد مطهر امام حسین (ع) و حضرت عباس کربلا را به یکی از قطب های گردشگری مذهبی در جهان تبدیل کرده است. می توان گفت که درطول سال شعیان و محبان ائمه ی اطهار برای زیارت به این شهر می روند اما در ایام محرم و صفر به خصوص تاسوعا، عاشورای حسینی و اربعین تعداد زوار بسیار زیاد می شود.
گردشگران تور کربلا قبل از سفر می توانند هتل مورد نظر خود را رزرو کنند، شایان به ذکر است یکی از هتل های خوب و درجه الف کربلا هتل یاسمین می باشد که در این مقاله شما را با این هتل و امکاناتش آشنا خواهیم کرد.
همان طور که در بالا گفتیم هتل یاسمین کربلا جزو هتل های کربلا است که قدمت آن 5 ساله می باشد. یکی از ویژگی های هتل یاسمین کربلا این است که فاصله آن تا حرم 6 دقیقه می باشد از این رو باعث جذب زائرین بسیاری شده است.

امکانات و خدمات هتل یاسمین کربلا

هتل یاسمین برای رفاه و آسایش مسافران خود امکاناتی را فراهم کرده این امکانات شامل: اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی هتل، سیستم سرمایشی و گرمایشی، اسپیلت می باشد. صبحانه، ناهار، شام آشپز ایرانی سرو می شود، سرویس خانه داری هتل، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، پذیرش به صورت 24 ساعته در خدمت زائران است.

اتاق های هتل یاسمین کربلا

در هتل یاسمین کربلا مساحت اتاق ها به خوبی رعایت شده است و با طراحی جدید فضای آرامش بخشی را برای مسافران تور کربلا رعایت کرده است. این هتل دارای 320 اتاق است که تمامی اتاق های هتل یاسمین کربلا تمیز و مرتب می باشد. اتاق های هتل دارای امکاناتی مانند سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام و دوش، حوله و لوازم آرایشی بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، وای فای می باشد.

رستوران هتل یاسمین کربلا

این هتل دارای رستورانی با ظرفیت 200 نفر می باشد که در این رستوران انواع غذاهای محلی و ایرانی که همه تازه و خوشمزه می باشند برای زائران تور کربلا نیز سرو می شود.

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است