Hotel Apart Yuvam

امتیاز 3.8 از 5 | از 141 کاربر
هتل آپارتمان یووام استانبول
هتل آپارتمان یووام استانبول نمای لابی
هتل آپارتمان یووام استانبول نمای اتاق ها
هتل آپارتمان یووام استانبول نمای اتاق ها
هتل آپارتمان یووام استانبول نمای اتاق ها
هتل آپارتمان یووام استانبول نمای اتاق ها

امکانات Hotel Apart Yuvam

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

هتل یووام استانبول
استانبول توریستی ترین شهر ترکیه و از برترین مقاصد گردشگری دنیا می باشد که به لطف جاذبه های توریستی و تاریخی، تفریحات بی نظیر، مراکز خرید منحصر به فرد و غیره سالانه میزبان بیش از 40 میلیون گردشگر از سراسر دنیا می باشد. در این شهر هتل های گوناگونی وجود دارد که اقشار مختلف امکان اقامت در آن ها را دارند. اگر قصد سفر به این شهر را در برنامه های خود دارید ولی بودجه ای در حد هتل های لوکس و باشکوه ندارید، می توانید  هتل Apart Yuvam را انتخاب نمایید. هتل یووام استانبول مهمانسرایی 3 ستاره و معقول است که در محله Kadlkoy واقع شده است. هزینه اقامت در این هتل بسیار به صرفه می باشد.

امکانات apart yuvam
همانطور که می دانید، هتل های استانبول امکانات زیادی ندارند و در حد هتل های آنتالیا مجهز نیستند؛ برای مثال امکانات و خدمات موجود در این هتل که هتلی 3 ستاره می باشد در حد معمولی است و به شرح زیر می باشند:

اینترنت رایگان، لابی، کارکنان با تجربه، خشکشویی، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، اتوشویی، لباسشویی، پذیرش شبانه روزی، خدمات ماساژ، پارکینگ، صندوق امانات، بالکن، نمازخانه، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، اتاق های غیر سیگاری، تاکسی سرویس، برق اضطراری، ناهارخوری و ترانسفر فرودگاهی. از آن جایی که هتل رستورانی ندارد، شما گردشگران تور استانبول در صورت تمایل می توانید به رستوران های اطراف هتل بروید تا از غذاهای محلی و ترکی میل کنید. البته در هتل آشپزخانه ای وجود دارد که امکان پخت و پز برای تمامی میهمانان در آن فراهم می باشد و آن ها می توانند غذای طبخ شده را در اتاق یا سالن ناهارخوری میل کنند. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط دارند و از این طریق با مسافران ارتباط برقرار می کنند.

اتاق های هتل آپارت یووام استانبول
این هتل به طور کلی 8 واحد اقامتی دارد. تمامی اتاق های موجود در هتل yuvam استانبول 3 ستاره مجهز به تلویزیون، تخت های راحت، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، کمد لباس، تهویه مناسب، لوازم آرایشی و بهداشتی، چای ساز، میز، اجاق گاز، هود و فرش هستند و میهمانان با استفاده از آن ها می توانند سفر لذتبخش تری داشته باشند. میهمانان با توجه به تعدادشان و شرایطی که دارند می توانند هر یک از اتاق ها را برای اقامت رزرو نمایند.

فاصله هتل apart yuvam استانبول از مکان های مهم شهر
- فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن 16 دقیقه

- فرودگاه آتاتورک 24 دقیقه

- متروی استانبول 15 دقیقه

- مرکز شهر استانبول 7 کیلومتر

قوانین هتل apart yuvam

1. ورود حیوانات خانگی غیر مجاز است.

2. ساعات ورود به اتاق ها 14 و ساعت خروج از آن ها 12 می باشد.

وب سایت هتل آپارتمان یووام استانبول
ندارد.

تلفن هتل یووام در استانبول
902125237764

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

سوالات متداول

نظرات کاربران

  • خشایار سامانی خشایار سامانی 1398/09/24
    12 نفر پسندیدند
    واقعا هتل آپارات یووام در حد یه هتل اپارتمان در شهر استانبول نیست درسته که این هتل ارزون و مقرون به صرفه است اما جزیی ترین امکانات رو هم نداشت و یکسره باید برید به پرسنل درخواست بدید تا فراهم کنند اونام از هر 10 تا چیزی که مسافرا می خواننند 2 تا رو فراهم میکنند. من اولین بار بود که به استانبول میرفتم چون آشنایی با هتل های استانبول نداشتم و نمی خواستم هزینه ی زیادی برای اقامتم داشته باشم یکی از اتاق های هتل آپارات یووام رو گرفتم ولی اصلا راضی نبودم.
  • فرزانه پور نعمت فرزانه پور نعمت 1398/09/11
    16 نفر پسندیدند
    الان داشتم کامنتای مربوط به هتل آپارات یووام استانبول رو می خوندم اونقدرا هم که نظر داده بودن هتل بدی نیست ولی در مقایسه با هتلای لاکچریه استانبول هتل فوقه معمولیه که امکانات جزیی داره، و در حد هتل 3 ستاره نیست بیشتر هتل آپارتمان یووام مناسبه مسافرانی هست که به دنبال جای ارزان قیمت هستند . امکانات این هتل خیلی زیاد نیست و رستوران هم نداره و در داخل هتل آشپزخانه ای هست که مسافرا می توانند پخت و پز کنند و این که کارکنان هتل فقط مسلط به زبان ترکی هستند و خیلی کم انگلیسی متوجه هستند