Hotel Wish More

امتیاز 3.6 از 5 | از 81 کاربر
هتل ویش مور
هتل wish more
رستوران هتل ویش مور
استخر هتل ویش مور
اتاق هتل ویش مور
لابی هتل ویش مور
باشگاه هتل ویش مور تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Wish More

آسانسور
اتاق جلسه
اتاق ماساژ
استخر
امکانات ویژه معلولین
بدنسازی
پارکینگ
پذیرش
جکوزی
خدمات اتاق
خدمات اسپا
خدمات فکس
رستوران
سونا
فروشگاه
فضای سبز
کافی شاپ
لابی
لاندری
ماهواره
نت در اتاق
نت در لابی

هتل ویش مور (Hotel Wish More) یکی از بهترین هتل های استانبول در منطقه بایرام پاشا است که خدمات بسیاری به گردشگران تور ترکیه ارائه می‌کند. این هتل 5 ستاره تنها 350 متر با ایستگاه مترو فاصله داشته و همین مسئله باعث می‌شود دسترسی خوبی به تمام نقاط شهر داشته باشد. همچنین این هتل یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها برای کسانی است که عاشق خرید کردن هستند؛ چرا که در نزدیکی مرکز خرید بزرگ استانبول واقع شده است.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات و خدمات کلی Hotel Wish More

همانطور که از هر هتل 5 ستاره انتظار می‌رود، استخر، جکوزی، سونا یکی از مهم‌ترین امکانات این هتل است. علاوه بر این موارد، حمام ترکی، حمام بخار، آب درمانی و ماساژ درمانی را هم در نظر بگیرید. سالن‌های آفتاب هم برای دوستداران حمام آفتاب فراهم شده است. مسلما هتل رستوران هم دارد که بین 2 تا 3 وعده غذایی را به گردشگران تور ترکیه ارائه می‌کند. البته میان وعده را هم در نظر بگیرید.

پذیریش و سرویس امنیتی 24 ساعته، سرویس ترانسفر، صندوق امانات و نگهداری چمدان از خدمات این هتل محسوب می‌شود. اینترنت همیشه در لابی در فعال است و برای استفاده از آن فرقی نمی‌کند که جزو میهمانان باشید یا کسانی اتاقی رزرو کرده است. توجه داشته باشید که رزرو هتل به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است. پرنسل هتل نیز علاوه بر زبان ترکی استانبولی به زبان‌های انگلیسی و عربی نیز مسلط هستند.

انواع اتاق های هتل ویش مور و امکانات آن

این هتل چندین مدل اتاق مختلف دارد که شامل موارد اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل سوپرییر، سوئيت جونیور، سوئیت پریمییر، سوئيت کینگ، اتاق توئين استاندارد، اتاق توئين سوپرییر و سوئیت توئين اکسکیوتیو می‌شوند. تمام اتاق‌های این هتل 5 ستاره بسیار بزرگ بوده و دکورانسیونی مدرن دارند. از امکانات آنها می‌توان به ماهواره، اینترنت، یخچال، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز قوه ساز، کمد، میز، مبلمان، سرویس بهداشتی فرهنگی، حوله و سشوار اشاره کرد.

فاصله هتل تا مراکز مهم استانبول

فاصله تا برج گالاتا: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی ترکی: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۱۶.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۷.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۱۸.۸ کیلومتر

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

نظرات کاربران

  1. مریم مریم 1402/11/08
    0 نفر پسندیدند
    ویش مور؟ قیمتا رو میبینم ویش لس میشم من