Hotel melas

امتیاز 4.5 از 5 | از 81 کاربر
هتل ملاس
لابی هتل ملاس
hotel melas
رستوران هتل ملاس
محوطه هتل ملاس
هتل ملاس اتاق ماساژ
اتاق خواب هتل ملاس تصاویر بیشتر

امکانات Hotel melas

آسانسور
اتاق بازی
اتاق ماساژ
اتاق ورزش
استخر
اطفاء حریق
اعلام حریق
بدنسازی
پارک آبی
پارکینگ
پذیرش
ترانسفر
تهیه بلیط
جکوزی
حمل چمدان
خدمات اسپا
رستوران
زمین بازی
زمین تنیس
سونا
فضای سبز
کافی شاپ
لابی
لاندری
ماهواره
میز بیلیارد
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق

هتل ملاس استانبول (Melas Hotel Istanbul) یکی از هتل های استانبول ترکیه است که در یکی از مشهورترین مناطق ترکیه به نام بشیکتاش واقع شده است. این هتل 5 ستاره با نزدیکی به ایستگاه مترو، دسترسی راحت به تمام نقاط شهر را برای گردشگران تور استانبول فراهم می‌کند. در ادامه بیشتر با امکانات و خدمات این هتل آشنا می‌شوید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

خدمات و امکانات کلی هتل ملاس استانبول

پذیرش هتل همیشه به صورت 24 ساعته بوده و در لابی خدمات روم سرویس و صرافی برقرار است. اینترنت در لابی فعال بوده و هتل خدمات خود را برای بازدید از جاهای دیدنی و تاریخی استانبول ارائه می‌دهد. اتاق جلسه برای افرادی که برای بیزنس به ترکیه سفر کرده‌اند دایر است. آریشگاه، خشکشویی، اتو، واکس کفش از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره است که با هزینه‌ اضافی ارائه می‌شود. هزینه پارکینگ نیز به صورت ساعتی محاسبه می‌شود.

از امکانات هتل Melas می‌توان به استخر سرپوشیده، حمام ترکی، اتاق بخار، سونا، بیلیارد، مینی گلف، ایروبیک و اتاق بازی اشاره کرد. استفاده از استخر رایگان بوده و هزینه‌ای برای گردشگران ترکیه ندارد. ساعت کاری استخر نیز از ساعت 9 صبح تا 22 شب است. از دیگر امکانات کلی هتل می‌توان به باشگاه بدنسازی اشاره کرد که با انواع دستگاه‌های ورزشی روز دنیا مجهز شده است. مرکز اسپا نیز برای دوستدارن ماساژ آماده حدمت رسانی است.

انواع اتاق های Melas Hotel Istanbul و امکانات آن

هتل ملاس 195 اتاق دارد که انواع آن شامل اتاق های کوئین دولکس، اتاق خانواده، اتاق دوبل استاندارد و سوئیت اکسکیوتیو می‌شوند. از امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به  چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، کاناپه، میز کار وسایل شستشو، فضای نشیمن، تلویزیون، تلفن و بالکن اشاره کرد. امکانات کامل هتل در بالای صفخه با آیکون اختصاصی لیست شده‌اند.

فاصله هتل تا مراکز مهم استانبول

  • فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۵ کیلومتر
  • فاصله تا برج گالاتا: ۵.۱ کیلومتر
  • فاصله تا کاخ‌ و موزه توپکاپی: ۶.۱ کیلومتر
  • فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶.۶ کیلومتر
  • فاصله تا مسجد آبی: ۷.۱ کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

نظرات کاربران

  1. فامیل دور فامیل دور 1402/11/08
    0 نفر پسندیدند
    ما یه فامیل داریم خیلی تو هتل ملا پلاسه!