Hotel Maxwell

امتیاز 4.8 از 5 | از 122 کاربر
Hotel Maxwell
Hotel Maxwell
Hotel Maxwell
Hotel Maxwell
Hotel Maxwell
Hotel Maxwell
Hotel Maxwell تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Maxwell

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

سفر به استانبول طی سالیان اخیر در میان ایرانیان بسیار رواج یافته و همه ساله شاهد سیل عظیمی از مسافران ایرانی در این شهر هستیم. شهر استانبول دارای جذابیت های توریستی زیادی است و به خاطر همین گردشگر پذیر بودنش دارای هتل ها و مراکز اقامت بسیاری می باشد. از جمله این هتل های استانبول، هتل مکسول است که در یکی از آرام ترین و بهترین مناطق شهر استانبول قرار دارد. این هتل در ردیف هتل های 3 ستاره ترکیه قرار گرفته و 77 اتاق را دارا می باشد. نزدیکی هتل به میدان تکسیم و خیابان استقلال از جمله دسترسی های مناسب آن است که باعث می شود میهمانان آن را به عنوان محل اقامت خود برگزینند.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات و خدمات هتل آپارتمان مکسول ترکیه

هتل های سراسر دنیا در راستای بالا بودن کیفیت و کارایی شان و همچنین در جهت اینکه بتوانند مسافران زیادی را به خود جلب کرده و نظر مساعد آن ها را کسب نمایند اقدام به فراهم کردن بهترین خدمات و امکانات می کنند. هتل MAXWELL  از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به 3 ستاره بودنش توانسته امکاناتی فراتر از انتظار را در اختیار میهمانان و مسافران قرار دهد و خدمات بسیار خوبی را به این عزیزان ارائه کند. امکانات و خدمات این هتل بسیار زیاد و متنوع است و می تواند نظر مثبت گردشگران را به خود جلب نماید.

از جمله این امکانات و خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

استقبال فرودگاه، اینترنت رایگان بی سیم، آسانسور، آلارم بیدار باش، برق اضطراری، پارکینگ، تاکسی سرویس در هتل، تالارهای چند منظوره، ترانسفر فرودگاهی، حمل چمدان به اتاق و بالعکس، خدمات تور شهری و تفریحی، صرافی، خشکشویی، دفتر خدمات مسافرتی، روم سرویس 24 ساعته، پذیرش 24 ساعته، بوفه، صندوق امانات، کافی نت، لابی، خدمات لابی، سرگرمی و موزیک در لابی، مترجم برای مهمانان خارجی، تهویه مطبوع، سرویس کافی شاپ در اتاق، سنسورهای دودیاب، سنسورهای ضد حریق، اتاق بازی برای کودکان، استخر روباز، سونا، ماساژ، رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی در راهرو، خدمات خانه داری و روزنامه

صبحانه هتل مکسول بسیار متنوع است و به سرو چای، قهوه، شیر، آبمیوه، تخم مرغ آب پز، نیمرو، دو مدل کالباس، کورن فلکس، سه مدل پنیر، کره، عسل، دو مدل مربا، شکلات صبحانه، کیک، یک مدل نان، زیتون سبز و سیاه، گوجه، خیار می پردازد.

رستوران هتل به صورت بار، اسنک بار و همچنین رستوران بوفه در خدمت میهمانان است و اگر بخواهید می توانید از رستوران تقاضا کنید که برای شما صبحانه تان را به اتاق بیاورند و در اتاق خود صبحانه را میل نمایید.

لابی هتل مکسول مکان خوبی است که بتوانید ساعاتی را به استراحت در آن بپردازید و با توجه به اینکه در این مکان هم اینترنت فعال است مشغول به فعالیت های روزمره مجازی خود شوید و از آن استفاده نمائید.

در تمام هتل سیگار کشیدن ممنوع است و اجازه سیگار کشیدن ندارید، اگر کسی بخواهد سیگار بکشد باید به محل مخصوص افراد سیگاری در هتل رجوع کند.

میهمانان هتل اگر بخواهند با ماشین به جایی بروند می توانند علاوه بر وجود تاکسی سرویس در هتل، از مسئولان بخواهند که خودرویی را در اختیارشان قرار دهند زیرا یکی از خدمات هتل مکسول کرایه اتومبیل می باشد.

کارکنان هتل مکسول به زبان های ترکی، انگلیسی و آلمانی تسلط دارند و به راحتی با مسافران ارتباط برقرار کرده و در صدد رفع نیازها و سوالات آنان بر می آیند به همین خاطر مسافران اگر به مشکلی برخوردند یا سوالی در زمینه اقامت خود داشتند می توانند با کارکنان در میان گذاشته و پاسخ لازم را دریافت نمایند. در ضمن اگر حیوان خانگی همراه دارید لازم به ذکر است ورود هر گونه حیوانات خانگی به هتل ممنوع می باشد.

اتاق های هتل آپارتمان مکسول ترکیه

دسته بندی اتاق های این هتل به گونه ای صورت گرفته است که هر مسافر با توجه به نیازش به راحتی بتواند یکی از آن ها را انتخاب نماید. اتاق های این هتل به چند دسته ی اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی، اتاق های مخصوص افراد سیگاری و اتاق های عایق صدا تقسیم می شوند.

هتل مکسول توانسته است امکانات لازم برای مسافران را در اتاق ها فراهم نماید و در صدد رفع نیازهای آنان بر آمده است. این امکانات خوب و مناسب نیاز مسافران را برطرف کرده و آن ها دیگر نگرانی از بابت مکان اقامت خود ندارند. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کمد دیواری همراه با جالباسی، حوله و دمپایی به تعداد نفرات، یخچال با مینی بار شارژ شده، سشوار، لوازم بهداشتی(مسواک، خمیر دندان و صابون)، تراس، ماهواره، میز کار، تلویزیون ال سی دی، سرویس بهداشتی، تهویه مطبوع، چای ساز در اتاق ها، تختخواب و حمام

اتاق های دنج و راحت هتل مکسول محل خوبی برای استراحت مسافران است و بالکن هایی که برای این اتاق ها تعبیه شده فضا و منظره ای زیبا و چشم نواز را به مهمانان هدیه می کند. اتاق های هتل بسیار تمیز هستند و به صورت روزانه نظافت می شوند. این اتاق ها فضا و مساحت خوبی دارند و دارای یک نشیمن هستند.

فاصله هتل آپارتمان مکسول تا اماکن مهم استانبول

فواصل خوب هتل با مکان های مهم و دسترسی های لازم آن از عوامل مهم برای جذب گردشگران به شمار می آید. در زیر به فاصله هتل تا برخی از مکان های مهم  خواهیم پرداخت.

  • فاصله هتل تا مرکز شهر مارماریس: 1000 متر
  • فاصله هتل تا مراکز خرید و قلعه مارماریس: 2000 متر
  • فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: 1900 متر
  • فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: 2500 متر
  • فاصله هتل تا بندر جزایر پرنس آیلند: 2200 متر
  • فاصله هتل تا بازار اسپری: 3200 متر
  • فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک: 19000 متر
  • فاصله هتل تا میدان تکسیم: 600 متر
  • فاصله هتل تا موزه پرا: 500 متر
  • فاصله هتل تا خیابان استقلال: 400 متر
  • فاصله هتل تا مرکز خرید دمیترون: 200 متر

اگر به پیاده روی نیز علاقه مند هستید می توانید با پای پیاده به مکان های زیر رفته و دقایق خوب و خوشی را سپری نمایید:

  • فاصله هتل تا پل گالاتا: 30 دقیقه
  • فاصله هتل تا بازار ادویه: 40 دقیقه
تورهای مرتبط
تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است