Hotel Radisson Blu

امتیاز 3.8 از 5 | از 101 کاربر
hotel Radisson Blu
hotel Radisson Blu
hotel Radisson Blu
hotel Radisson Blu
hotel Radisson Blu
hotel Radisson Blu
hotel Radisson Blu تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Radisson Blu

نت در اتاق
ترانسفر
بدنسازی
نت در لابی
استخر
سونا
رستوران
کافی شاپ
گاو صندوق
پذیرش
جکوزی
تهویه هوا

هتل رادیسون بلو ترکیه یکی از هتل های استانبول واقع در منطقه پرا است که به عنوان یک مرکز فرهنگی، هنری و سرگرمی در شهر استانبول شناخته می شود. این هتل 5 ستاره که دارای چشم انداز وسیعی از استانبول است به دیدنی های تاریخی و جاذبه های طبیعی این شهر بسیار نزدیک می باشد. نزدیکی با اماکن دیدنی استانبول در کنار امکانات غذایی دلچسب، نوشیدنی های خوشمزه و منظره باشکوه گلدن هورن از جمله دلایلی است که گردشگران بین المللی و داخلی این هتل را با 500 اتاق و سوئیت مهمان با دکوراسیون داخلی بسیار عالی انتخاب کنند. ویژگی ها و خدمات ارائه شده در رابطه با این هتل تنها به این موارد ختم نمی شود، مخاطبان گرامی لحظه آخر که تمایل دارند در رابطه با این هتل اطلاعات بیشتری کسب کنند تا پایان مقاله ما را همراهی کنند.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات و خدمات رفاهی رادیسون بلو استانبول

هتل Radisson Blu استانبول اولین هتل بین المللی زنجیره ای در منطقه پرا محسوب می شود که دارای امکانات و خدمات فوق العاده ای مانند رستوران هایی با منو های متنوع، وان آب گرم، سونا و جکوزی، خدمات ترانسفر فرودگاهی، باشگاه تناسب اندام است. هم چنین در ادامه خدمات این هتل می توان گفت هتل رادیسون بلو ترکیه واقع استان سیسلی استانبول دارای امکانات و خدمات رفاهی دیگری مانند سرو صبحانه بوفه باز، منوی غذایی متنوع و مملو از غذا های اصیل ترکی است. وجود کافی شاپ نیز از جمله خدمات رفاهی است که موجب می شود تا گردشگران بین المللی با نوشیدنی های ترکی آشنا شوند. از دیگر امکانات هتل رادیسون بلو استانبول می توان به استخر سرپوشیده و باز، وجود سالن تجاری نفیس، خدمات دربانی، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، میز پذیرش 24 ساعته و وای فای رایگان اشاره کرد. هم چنین آنچه که گردشگران برای اسکان در این هتل ترغیب می کند علاوه بر هزینه اسکان خوب، وجود بار در کنار استخر است.

اتاق های هتل رادیسون بلو استانبول

یکی دیگر از ویژگی اتاق های هتل رادیسون بلو ترکیه که گردشگران را به خود جذب می کند وجود اتاق ها و سوئیت های کاملا بازسازی شده با دکوراسیون کاملا مدرن و زیبا است. در کلیه اتاق های این هتل می توان آثار هنری و نورپردازی های ایده آل و زیبایی را مشاهده کرد، اما در مورد امکانات این هتل باید گفت اتاق های هتل رادیسون بلو استانبول نیز مانند سایر هتل ها دارای ویژگی ها و امکانات مخصوص به خود هستند که از جمله امکانات شاخص این هتل می توان به تلویزیون LED ماهواره ای، تهویه مطبوع، کتری برقی، حمام اختصاصی، لوازم آرایشی مانند سشوار رایگان، اتاق نشیمن، قهوه رایگان، قفسه لباس، دمپایی رایگان، موکت، خدمات وب گردی با لپ تاپ، صندوق امانات، میز تحریر و وسایل اتو اشاره کرد هم چنین برخی از اتاق های برتر که به نام Business Lounge مشهور هستند مجهز به نوشیدنی های خاص می باشد. قیمت هر یک از اتاق های هتل Radisson Blu ترکیه می تواند وابسته به عوامل مختلفی مثل تعداد افراد، سطح انتظارات و توقعات او، میزان بودجه و غیره متفاوت باشد اما به طور کلی هزینه اسکان در این هتل از بازه آغاز 3 میلیون و نیم تا 5 میلیون وابسته به وعده های غذایی، شرایط اتاق، زمان سفر گردشگر و غیره متغیر است.

فاصله هتل رادیسون بلو از مکان های مهم استانبول

 اغلب گردشگران نخستین موضوعی که پس از انتخاب هتل یا محل اسکان مورد بررسی قرار می دهند فاصله هتل یا محل اسکان با دیدنی ها و جاذبه های شهر است این موضوع برای گردشگران بین المللی بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که عموم گردشگران خارجی با هدف تفریح و بازدید از زیبایی های استانبول وارد این شهر می شوند. برای آگاهی از فاصله هتل رادیسون بلو استانبول با اماکن مهم شهر می توانید سطر های ذیل را مطالعه بفرمایید

  • فاصله هتل تا ورزشگاه ترک تلکام: 8/0 کیلومتر
  • فاصله هتل تا فولکس واگن آرنا استانبول: 8/1 کیلومتر
  • فاصله هتل تا UNIQ استانبول: 8/1 کیلومتر
  • فاصله هتل تا یاقوت کبود استانبول: 3 کیلومتر
  • فاصله هتل تا مرکز سابانجی: 3/3 کیلومتر
  • فاصله هتل تا بیمارستان استتیکا لونت: 7/3 کیلومتر
  • فاصله هتل تا رستوران Vadistanbul Alışveriş Merkezi: حدودا 1/0 کیلومتر
  • فاصله هتل تا کافه بار: 1/0 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک ایستینیه: 9/3 کیلومتر
  • فاصله هتل تا کاخ دولما باغچه: 8 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است