Hotel Nova Plaza Taksim Square by istan

امتیاز 3.5 از 5 | از 105 کاربر
هتل نوا پلازا تقسیم اسکوئر بای هتلیستان استانبول
هتل نوا پلازا تقسیم اسکوئر بای هتلیستان استانبول
هتل نوا پلازا تقسیم اسکوئر بای هتلیستان استانبول
هتل نوا پلازا تقسیم اسکوئر بای هتلیستان استانبول
هتل نوا پلازا تقسیم اسکوئر بای هتلیستان استانبول
هتل نوا پلازا تقسیم اسکوئر بای هتلیستان استانبول
هتل نوا پلازا تقسیم اسکوئر بای هتلیستان استانبول تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Nova Plaza Taksim Square by istan

نت در اتاق
ترانسفر
مراقبت کودک
اتاق ماساژ
نت در لابی
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
رستوران
لابی
آسانسور
چایخانه
کافی شاپ
آمفی تأتر
پذیرش
کرایه خودرو
نظافت اتاق
خدمات اسپا
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق

هتل نوا پلازا تقسیم اسکوئر بای هتلیستان استانبول یکی از بهترین هتل های استانبول واقع در 50 متری میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول واقع شده است. خیابان استقلال، یکی از توریستی ترین خیابان های استانبول محسوب می شود و مملو از رستوران های مختلف و لوکس، کافه های جذاب و زیبا، گالری های فوق‌العاده و مراکز خرید تخصصی و عالی می باشد. بسیاری از گردشگران صرفا برای بازدید و تفریح کردن در این خیابان به استانبول سفر می کنند و نزدیکی هتل نوا پلازا به میدان تقسیم و فاصله 300 متری آن تا ایستگاه مترو، مزیتی عالی و کم نظیر است. اگر به نمایش های شبانه و گردش در شب علاقه مندید، این هتل3 ستاره  دارای بهترین موقعیت مکانی برای شما می باشد، چرا که در فاصله های بسیار کم از هتل به کافه های شبانه و نمایش های ترکی عالی دسترسی خواهید داشت.  است این هتل مناسب و زیبا، دارای امکانات خوب دیگری هم بوده که اقامت مهمانان را برای شان بسیار لذت بخش تر می کند. مجموعا 51 اتاق در این هتل وجود دارد که تمامی اتاق ها دارای عایق صدا هستند که این موضوع اقامت در نوا پلازا تقسیم اسکوئر را، با همه جنب و جوش و هیاهوی خیابان های اطرافش بسیار آرام و لذت بخش می کند.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات و خدمات هتل Nova Plaza Taksim Square by Hotelistan Istanbul

از بهترین ویژگی های این هتل، دسترسی راحت به بسیاری از مکان های مهم استانبول می باشد. خدمات پذیرش نوا پلازا بیست و چهار ساعته بوده و اینترنت رایگان در تمام ساختمان وجود دارد. پرسنل مجرب این هتل مسلط به زبان های ترکی، ایتالیایی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و فارسی هستند. این هتل مجهز به امکانات تفریحی، نظافت روزانه، خدمت رسانی خوب پرسنل، حمل بار، سونا، رستوران، بار و کافی شاپ، لاندری، مرکز اسپا و باشگاه بدنسازی می باشد که برای راحتی و آرامش مهمانان خود به بهترین شکل ممکن در اختیار افراد قرار می گیرد. 
خدمات دیگری از قبیل صرافی، ترانسفر فرودگاهی(با هزینه)و خشکشویی در هتل وجود دارد که مهمانان می توانند از آن ها استفاده کنند. رستوران هتل انواع غذا های محلی و بین المللی را با بهترین کیفیت و بسیار خوش طعم برای مهمانان سرو می کند. البته اطراف هتل هم پر از رستوران های مختلف و متنوع است و برای هر ذائقه ای، مورد مناسبی پیدا می شود. امکانات و خدمات هتل نوا پلازا تقسیم اسکوئر بسیار با کیفیت و خوب بوده و همواره توانسته رضایت مهمانان خود را برآورده کند. 

اتاق های هتل نوا پلازا تقسیم اسکوئر 

بعد از انتخاب یک مقصد جذاب و دیدنی برای سفر، پیدا کردن یک اقامت گاه مناسب که دارای تجهیزات خوب باشد بخش سخت بعدی مسافرت است. اما اتاق های هتل نوا پلازا تقسیم اسکوئر، هر چیزی که یک گردشگر مشتاق بخواهد را در خود جای داده و بهترین شکل امکانات لازم، در تمامی واحد ها به چشم می خورد. 
همان طور که گفته شد، این هتل در شلوغ ترین خیابان های استانبول واقع شده و در حالت عادی، اقامت در یک اتاق ساده در بین این خیابان ها خیلی زود باعث کلافگی و ناراحت شدن شخص می شود، به همین دلیل اتاق های این هتل مجهز به قوی ترین عایق های صدایی هستند و محیط اتاق را بسیار آرام، ساکت و دور از هیاهوی بیرون نگه می دارند. کف اتاق ها با پارکت پوشانده شده، و حمام و سرویس بهداشتی مرمری و زیبا می باشد. در هر واحد  سیستم تهویه مطبوع هوا وجود دارد که مرتب هوای اتاق را تمیز و پاک می کند. از دیگر امکانات در اتاق ها می توان به مینی بار، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت، کمد دیواری و فضای نشیمن دل باز اشاره کرد. بالکن های هر اتاق مبله و جالب بوده و در یک عصر زیبا، می توان به مشاهده هیاهو خیابان ها مشغول شد و وقت گذرانی کرد. لازم به ذکر است که چای و قهوه روزانه در دسترس مهمانان قرار می گیرد. 

فاصله هتل نوا پلازا تقسیم اسکوئر از مکان های مهم استانبول

  • میدان تقسیم: 0.3 کیلومتر
  • خیابان استقلال: 0.4 کیلومتر
  • مرکز خرید دمیرورن: 0.7 کیلومتر
  • میدان جهانگیر: 0.8 کیلومتر
  • فرودگاه استانبول: 31 کیلومتر
  • کاخ دلمه باخچه : 1.3 کیلومتر
  • مسجد ایا صوفیه : 3.5 کیلومتر
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است