Hotel Fide Istanbul

امتیاز 4.3 از 5 | از 116 کاربر
 هتل فیده استانبول Fide Hotel Istanbul
 هتل فیده استانبول Fide Hotel Istanbul
 هتل فیده استانبول Fide Hotel Istanbul
 هتل فیده استانبول Fide Hotel Istanbul
 هتل فیده استانبول Fide Hotel Istanbul
 هتل فیده استانبول Fide Hotel Istanbul
 هتل فیده استانبول Fide Hotel Istanbul تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Fide Istanbul

نت در اتاق
ترانسفر
اتاق ماساژ
نت در لابی
کافی نت
خدمات اتاق
ماهواره
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
گاو صندوق
آمفی تأتر
میز تور
پذیرش
کرایه خودرو
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
صرافی
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق سیگار
تهیه بلیط

هتل فیده استانبول Fide Hotel Istanbul یکی از هتل های استانبول است که همانطور که از نامش پیداست در نزدیکی میدان تکسیم بنا شده است. این هتل در 400 متری کلیسای سنت آنتونی پادوا قرار دارد. هتل فیده ( فاید ) با میدان تکسیم در حدود 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. فاصله خیابان استقلال از هتل فیده در حدود 600 متر می باشد و همچنین میدان تکسیم ( تقسیم ) در 800 متری این هتل قرار دارد. این هتل موقعیت مکانی بسیار مناسبی را از نظر دسترسی به نقاط گردشگری به خود اختصاص داده است. با توجه به نزدیک بودن این هتل به میدان تکسیم، با استفاده از آن می توان به راحتی به هر نقطه ای از استانبول رسید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات هتل فیده استانبول

هتل فاید (فیده) Fide Hotel Istanbul  امکانات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می دهد از جمله این امکانات می توان به حمام اختصاصی هر اتاق اشاره نمود. در اتاق های این هتل می توان لوازم بهداشتی رایگان و سشوار را مشاهده کرد. اتاق های هتل فیده دارای یک تلویزیون LCD می باشند و در سراسر هتل وای فای رایگان یافت می شود.

این هتل خدمات کرایه اتومبیل را ارائه می دهد و همچنین می توانید از پیشخوان 24 ساعته این هتل نیز استفاده نمایید. یکی از انتخاب های مقرون به صرفه در تور استانبول با امکانات پایه این هتل می باشد.

انواع اتاق های هتل فیده استانبول

این هتل دارای 3 نوع اتاق: اتاق های دو تخته ساده و اتاق های 2 تخته و سه تخته استاندارد می باشد.

محبوب ترین امکانات هتل فیده استانبول

  • خدمات اتاق

  • شاتل فرودگاهی

  • اتاق خانوادگی

  • صبحانه عالی

  • اینترنت رایگان

  • اتاق های بدون سیگار

فاصله هتل فیده به جاذبه های گردشگری استانبول

  • میدان تکسیم 0.8 کیلومتر

  • ایستگاه متروی تکسیم 0.8 کیلومتر

  • برج گالاتا 1.1 کیلومتر

  • کاخ دولما باغچه 2.1 کیلومتر

  • بازار ادویه 2.2 کیلومتر

  • مسجد سلیمانیه 2.4 کیلومتر

  • مسجد ایاصوفیه 3 کیلومتر

قیمت رزرو اتاق های هتل فیده استانبول چقدر است؟

هزینه تقریبی رزرو هتل فیده برای هر شب در حدود 25$ می باشد.

تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. زیبا زیبا 1401/11/20
    13 نفر پسندیدند
    من دی ۹۸ رفته بودم این هتل و فقط نداشتن آسانسور تو ذوقم خورد ولی با این قیمت و در مقایسه با هتل های ۳ ستاره استانبول عالی بود چرا که اتاق ها تمیز رفتار پرسنل عالی و مسلط به زبان انگلیسی بودن صبحانشونم خوب بود اون نوقع یه بشقاب بزرگ شامل انواع چیز میزهای صبحانه به یه نفر میدادن و موقعیت مکانیش واقعا خیلی خوب بود به خ استقلال و میدان تقسیم کمتر از ۱۰ مین پیاده تقسیم بودی ولی از راه میانبر ۲ دقیقه ای وسط استقلال بودی ،صرافی هم نزدیکش زیاد بود
  2. نوید اکبری نوید اکبری 1398/08/29
    15 نفر پسندیدند
    هتل فیده استانبول نسبت به این که یک هتل 3 ستاره هست اما امکاناتش بد نیست یعنی در حدیه که نیاز اصلیه مسافر رو برطرف کنه من مجردی که رفته بودم استانبول این هتل رو گرفتم چیزی که برام جالب بود این بود مبادله ارز در صرافی خود هتل فیده استانبول صورت می گرفت، من اتاق سینگل استاندارد که فکر می کنم اتاق تک نفره بود رو زررو کردم و راضی بودم هم تمیز بود و هم امکانات داخل اتاق به نسبت بد نبود. هتل تا خیابون استقلال 6 کیلومتر راهه اما دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شهر مثل برج گالاتا، برج ساعت و.. داره.
  3. آذین حکیمی آذین حکیمی 1398/08/11
    9 نفر پسندیدند
    هتل فیده استانبول خیلی خیلی معمولی هست که امکانات جزیی رو که همه هتل ها دارند رو داره یعنی در واقع ویژگی یا مزایا خاصی نسبت به هتل های دیگه استانبول نداره، الان که داشم نظرات در مورد هتل فیده رو می خوندم گویا همه مسافرا از این هتل ناراضی بودن و مشکل اصلیش نداشتن آسانسوره که خیلی اذیت می شدیم تا بریم اتاقمون، کارکنان هتل فیده اکثرا سن بالا و کم حوصله بودن به زور جواب آدم رو میدادن من اصلا راضی نبودم