Hotel Cartoon

امتیاز 4.4 از 5 | از 117 کاربر
هتل کارتون استانبول
لابی هتل
میز پذیرش هتل
فضای لابی
تصاویر هتل Cartoon
اتاق های هتل کارتون
اتاق های هتل تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Cartoon

اتاق سیگار
آسانسور
اسنک بار
اعلام حریق
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات پزشکی
خدمات فکس
دستگاه ATM
رستوران
صرافی
کافی شاپ
گاو صندوق
لابی
لاندری
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق

یکی از هتل های استانبول، هتل کارتون است. این هتل 4 ستاره در منطقه بی اوغلو واقع شده و دارای طراحی لوکس و خلاقانه ای است که این هتل را از دیگر هتل های منطقه متمایز کرده است. دکوراسیون این هتل بر اساس شخصیت های کارتونی بوده و تمامی بخش های عمومی هتل به این سبک تزئین شده است. منطقه ای که Cartoon در آن قرار دارند، یکی از مناطق معروف استانبول جهت خرید کردن می باشد، بنابراین اگر به قصد خرید به استانبول سفر می کنید هتل کارتون استانبول میدان تکسیم انتخاب مناسبی خواهد بود. علاوه بر مراکز خرید، رستوران های معروفی نیز در منطقه بی اوغلو و اطراف این هتل قرار دارد.

امکانات هتل کارتون استانبول

هتل 4 ستاره کارتون اقامتگاه بسیار مجهزی است و در آن انواع امکانات رفاهی اولیه و پیشرفته در اختیار مسافران قرار می گیرد. به عنوان مثال در این هتل اینترنت Wi-Fi در سرتاسر هتل به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است. همچنین اگر با خودروی شخصی سفر کنید خیالتان از بابت جای پارک راحت باشد، در این هتل پارکینگ عمومی به اقامت کنندگان ارائه می شود اما استفاده از پارکینگ این هتل نیازمند رزرو قبلی و شامل هزینه به مبلغ 18 یورو در روز می باشد. از دیگر خدمات این هتل می توان به میز تور، پذیریش شبانه روزی، آسانسور، خدمات پزشکی، صندوق امانات، خدمات مخصوص معلولین و افراد ناتوان، سیستم تهویه هوا سرویس شاتل فرودگاهی، لاندری، خدمات پزشکی و سلامت و غیره اشاره کرد. در ساختمان هتل علاوه بر اتاق ها یک لابی، کتابخانه، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، اتاق نگهداری چمدان، تراس، کافی نت، صرافی، سالن جلسه و یک اتاق بیزینس تعبیه شده که گردشگران می توانند از خدمات موجود در این اماکن بهره مند شوند.

 رستوران و کافی شاپ های هتل Cartoon 

رستوران شیک آیشا در Cartoon Hotel لذت خوردن غذایی محلی در فضایی شیشه ای را برای شما به ارمغان می آورد. افزون بر آسانسور و دیواره های رستوران، سقف آن هم شیشه ای می باشد و جذابیت فراوانی دارد. در این رستوران می توانید از انواع غذاهای بین المللی و دریایی هم سفارش دهید. کارکنان هتل به زبان های ترکی، عربی و انگلیسی تسلط دارند؛ آن ها در کمترین زمان ممکن کارهای مربوط به اقامت در هتل را انجام می دهند تا گردشگران تور ترکیه بتوانند به استراحت خود بپردازند.

اتاق های هتل کارتون استانبول

هتل Cartoon استانبول دارای 127 اتاق مجزا می باشد. اتاق های هتل کارتون استانبول در انواع مختلف با امکانات و خصوصیات متفاوت در اختیار مسافران قرار می گیرد. در ادامه با بررسی اتاق های این هتل 4 ستاره همراه ما باشید:

Double Room: ظرفیت دو نفر، متراژ 20 مترمربع، یک تخت دو نفره کوئین یا دو تخت یک نفره توئین

:Executive Double Roomظرفیت دو نفر، با متراژ 30 مترمربع، یک تخت دو نفره کوئین

Budget Double Room: ظرفیت دو نفر، با متراژ 17 مترمربع، یک تخت دو نفره کوئین یا دو تخت یک نفره توئین

Two Connecting Double Rooms: ظرفیت چهار نفر، با متراژ 60 مترمربع، یک تخت دو نفره بزرگ و دو تخت یک نفره توئین

امکانات اتاق های هتل کارتون استانبول

اتاق های هتل کارتون در فضایی تمیز، لوکس و مجهز به امکاناتی نظیر: سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، تخت های شیک و زیبا، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، خدمات روم سرویس، کتری برقی، قهوه ساز، میز کار، حوله، سشوار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، فرش، لوازم بهداشتی و تلفن میزبان میهمانان و مسافران عزیز می باشد.

فاصله هتل کارتون استانبول تا اماکن مهم شهر

هتل کارتون در فاصله 2 دقیقه ای از میدان تقسیم قرار گرفته که این امر سبب دسترسی بسیار خوب آن به نقاط مختلف شهر می شود. گردشگران تور استانبول برای جابجایی در سطح شهر این امکان را دارند که از ایستگاه متروی نزدیک هتل بهره مند شویند و به راحتی به مقصد مورد نظر خود برسند. برخی از مهم ترین مکان های توریستی که در اطراف هتل قرار دارد به شرح زیر است:

  • فاصله تا تراموا تکسیم: 160 متر
  • فاصله تا کاخ دولماباغچه: حدود 1.5 کیلومتر
  • فاصله تا برج گالاتا: حدود 1.5 کیلومتر
  • فاصله تا برج دختر استانبول: حدود 2.5 کیلومتر
  • فاصله تا موزه هنرهای مدرن استانبول: حدود 1.3 کیلومتر
  • فاصله تا بازار ادویه: حدود 3 کیلومتر
  • فاصله تا مسجد لالالی: حدود 5 کیلومتر
  • فاصله تا میدان بایزید: حدود 3 کیلومتر
  • فاصله تا مسجد ایاصوفیه 5 :کیلومتر
  • فاصله تا خیابان استقلال: حدود 150 متر
  • فاصله تا مرکز خرید دمیرورن: حدود 320 متر
  • فاصله تا حمام ترکی گالاتاسرای: حدود 4 متر
  • فاصله تا مسجد سلیمانیه: حدود 3 کیلومتر
  • فاصله تا ستون کنستانتین: حدود 3.4 کیلومتر
  • فاصله تا فرودگاه صابیحا: حدود 31 کیلومتر
  • فاصله تا فرودگاه آتاتورک: حدود 32 کیلومتر
  • فاصله تا برج ساعت دولماباغچه: حدود 1.2 کیلومتر

قوانین هتل کارتون استانبول

-ورود حیوانات خانگی به فضای هتل ممنوع است.

-زمان تحویل اتاق ها: 14:00

-زمان تخلیه اتاق ها: از ساعت 12:00 الی 13:00

-سیگار کشیدن در هتل کارتون استانبول ممنوع است اما محوطه ای مخصوص کشیدن سیگار در این هتل تعبیه شده است.

تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. آیدین فریمانه آیدین فریمانه 1398/09/24
    10 نفر پسندیدند
    چند روزی بود که دنبال یه هتل خوب و تقریبا با قیمت مناسب توی استانبول بودم تحقیقایی که در مورد هتل های استانبول کردم به نظرم هتل کارتون استانبول هتل خوبی به نظر میرسید. هتل رو 6 شب رزرو کردم این هتل توی یکی از محله های قدیمی بود برام جالب بود. دیزان و طراحی هتل شخصیت کارتونی بود که برای مسافرایی که بچه داشتند خوشایند بود. شب برای شام به رستوران هتل کارتون رفتم که کل رستوران شیشه ای بود و بسیار هیجان انگیز، به پیشنهاد پرسنل هتل کباب ترکی خوردم خیلی خوشمزه و تازه بود. از انتخاب هتلم راضی بودم خیلی خوب و تمیز بود
  2. رضا سهیلی رضا سهیلی 1398/09/18
    11 نفر پسندیدند
    من و خانواده چون که نمی خواستیم هزینه ی زیادی برای هتل کنیم مجبور به رزرو هتل 4 ستاره شدیم. اتاق های هتل کارتون استانبول خیلی کوچیک بود تا حدی که جای کافی برای گذاشتن چمدون هامون نبود. ما چون 5 نفر بودیم یه اتاق 2 تخته و یک اتاق 3 تخته توی طبقه سوم گرفتیم اتاق ها خیلی نمیز و مرتب بودن، همه ی اتاق پنجره سراسری داشتن که بسیار نورگیر بودن. تمامی پرسنل هم مسلط به ترکی و انگلیسی بودن. یکی از ویژگی های خوب هتل سالن صبحانه بود که در طبقه ی آخر هتل بود که نمای شیشه ای داشت و خیلی دلباز بود.
  3. داوود نظریان داوود نظریان 1398/08/29
    19 نفر پسندیدند
    همرا همکارانم برای ماموریت رفتیم استانبول شسرکت هتل کارتون رو برامون رزرو کرده بود خیلی هتل شیک با دکوراسیون لاکچری بود از حق نگذریم غذاهای بین المللی خوبی داشت، هم اینکه مکان غذا خوری محوطه ای شیشه ای بود که فضا رو خیلی باحال و خاص کرده بود. ما هر 2 نفر یه اتاق گرفته بودیم که حدودا 40 متر بود اتاق و امکانات داخل اتاق خیلی کامل و تمیز بودن. آخرین روز که کاری نداشتیم هم یه سر به جاذبه های نزدیک هتل مثل برج دختر، کاخ دولما باغچهف حمام ترکی گالاتا زدیم اکثرشن رو میشد با چند دقیقه پیاده روی رفت.