Hotel Sunlight

امتیاز 3.7 از 5 | از 100 کاربر
Hotel Sunlight
Hotel Sunlight
Hotel Sunlight
Hotel Sunlight
Hotel Sunlight
Hotel Sunlight
Hotel Sunlight تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Sunlight

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر

در این شهر استانبول هتل ها و مراکز اقامتی بسیاری وجود دارد که هر کدام در جایی و در درجه ای قرار گرفته اند و تمام تلاششان در جهت پذیرش مسافر و خدمات رسانی خوب به آن ها است. در دل شهر قدیم استانبول هتلی با نام سان لایت مشغول فعالیت می باشد که هتلی 3 ستاره به حساب می آید. این هتل دارای 5 طبقه و 37 اتاق است و شرایط پذیرش مسافران و خدمت رسانی به آن ها را دارد و توسط مهمت کاراتاش مدیریت می شود. 

امکانات و خدمات هتل سان لایت 

تمام هتل های دنیا بنا به درجه و موقعیتی که دارا هستند سعی بر فراهم کردن بهترین امکانات برای مسافران و میهمانانشان می کنند که خاطره ای خوب در ذهن آنان بسازند و اینکه در سفر های بعدی باز هم همان هتل را برای اقامت انتخاب نمایند. هتل سان لایت نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و امکانات زیر را با بهترین وضعیت و کیفیت موجود گرد هم آورده است.

پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، لابی، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، حمل چمدان، صندوق امانات، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، میز تور، اینترنت، اتاق رختکن، خدمات لباسشوئی، پرداخت توسط: امریکن اکسپرس، مستر کارت، ویزا کارت، آسانسور، بار، فکس، لاندری و تاکسی سرویس

اگر با خودروی شخصی خود به سفر آمده اید می توانید از پارکینگی که به صورت رایگان در خدمت مسافران است استفاده کنید و ماشینتان را در اینجا پارک کنید. لابی هتل مکان خوبی برای استراحت کوتاه مدت می باشد و با توجه به این که در این قسمت اینترنت رایگان وجود دارد می توانید مشغول به انجام کارهای اینترنتی روزمره خود شوید و یا به وسیله تلویزیونی که در لابی می باشد مشغول دیدن برنامه ی مورد علاقه خود گردید.

کارکنان هتل بسیار مودب و خوش رفتار بوده و رفتار محترمانه ای با مسافران دارند همچنین به زبان هایی از جمله ترکی و انگلیسی تسلط داشته و می توانید به راحتی با آنها صحبت کنید و اگر سوالی در زمینه ی اقامت خود دارید با آن ها در میان بگذارید. رستوران موجود در هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را طبخ و در میان مهمانان توزیع می کند. این غذاها به دلیل اینکه از مواد اولیه ی مرغوب در پخت آن ها استفاده  می شود بسیار با کیفیت بوده  و عطر و طعم بسیار خوبی را دارا هستند. برای شروع یک روز خوب می توانید از صبحانه ی هتل که به صورت بوفه ارائه می شود استفاده کنید. این رستوران در هر 3 وعده ی غذایی آماده پذیرایی از مشتریان است.

کافی شاپی که در هتل مشغول فعالیت است فضای دنج و آرامی را به خود اختصاص داده و مکان خوبی برای استراحت کوتاه مدت می باشد. در این کافی شاپ انواع نوشیدنی های خوش طعم سرد و گرم در کنار کیک ها و دسر های خوشمزه ی دیگری سرو می شود.

خدمات پزشکی در این هتل وجود داشته و در صورت نیاز می توان به آن مراجعه نمود. همچنین در این هتل سالن زیبایی نیز موجود است و آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد. اجازه ی ورود حیوانات خانگی به این هتل داده نمی شود و ورود آنها ممنوع است. همچنین ساعت ورود به اتاق ها 14 و ساعت خروج از آن ها نیز 12 می باشد.

اتاق های هتل Sunlight

در این هتل 37 اتاق موجود است که همه ی این اتاق ها فضای خوبی برای استراحت دارند. فرش هایی که کفپوش اتاق ها هستند همگی تمیز بوده و دارای تخت های دو نفره می باشند. اگر میهمانان کودک نیز به همراه دارند می توانند به پرسنل اطلاع دهند که تختی برای کودک نیز در اتاق قرار دهند. 

از مزیت هایی که این اتاق ها دارا هستند وجود تهویه هوا و گرمایشی می باشد که برای هر اتاق به صورت جداگانه تنظیم می شود و همواره دمای اتاق ها خوب و مطبوع است. امکاناتی که هر مسافر در سفر به آن نیاز دارد و در محل اقامتش باید وجود داشته باشد در اتاق های هتل سان لایت موجود است. این امکانات همچون، مینی بار، یخچال، تلفن، تلویزیون، کمد لباس،  حمام و سشوار است. در صورت نیاز به چیز های دیگر به کارکنان اطلاع دهید که در خدمت شما قرار دهند. تراس اتاق ها جای خوبی برای لذت بردن از آب و هوای منطقه است و می توانید ریه های خود را سرشار از اکسیژن تازه نمائید.

فاصله ی هتل سان لایت تا اماکن مهم استانبول

موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که به راحتی می توان به تمام نقاط استانبول دسترسی داشت و به آن رفت و آمد کرد. فواصل خوب و مناسب هتل با مکان های مهم شهر از جمله دلایل انتخاب آن برای سفر های بعدی مسافران می باشد. در ادامه به فاصله ی هتل تا برخی از این مکان ها خواهیم پرداخت:

  • مسجد جامع سلطان احمد استانبول: 8 دقیقه با رانندگی

  • بازار سرپوشیده ی استانبول: 8 دقیقه با رانندگی

  • آب انبار باسیلیکا استانبول: 9 دقیقه با رانندگی

  • مسجد جامع ایاصوفیه استانبول: 11 دقیقه با رانندگی

  • موزه باستان شناسی استانبول: 11 دقیقه

  • موزه ی توپکاپی استانبول: 14 دقیقه با رانندگی

  • مسجد سلیمانیه استانبول: 17 دقیقه

  • بازار سرپوشیده مصر: 17 دقیقه 

  • برج دختر استانبول: 18 دقیقه

  • موزه ی مدرن استانبول: 18 دقیقه 

  • کنیسه ی کورا استانبول: 19 دقیقه

  • برج گالاتا استانبول: 19 دقیقه

  • قصر سلاطین استانبول: 20 دقیقه با رانندگی

  • فرودگاه بین المللی آتاتورک: 25 دقیقه با رانندگی

  • کاخ چراغان استانبول: 26 دقیقه

  • فرودگاه استانبول: 47 دقیقه با رانندگی

  • فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن: 51 دقیقه با رانندگی

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است