Hotel Avantgarde Taksim Square

امتیاز 4.2 از 5 | از 105 کاربر
هتل آوانتگارد تاکسیم اسکوار استانبول
هتل آوانتگارد تاکسیم اسکوار استانبول
هتل آوانتگارد تاکسیم اسکوار استانبول
هتل آوانتگارد تاکسیم اسکوار استانبول
هتل آوانتگارد تاکسیم اسکوار استانبول
هتل آوانتگارد تاکسیم اسکوار استانبول
هتل آوانتگارد تاکسیم اسکوار استانبول تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Avantgarde Taksim Square

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

هتل آوانتگارد میدان تکسیم (Avantgarde Taksim Square) یکی از مجلل‌ترین هتل های استانبول است که در سال 2012 در نزدیکی میدان تکسیم استانبول احداث شد و از آن زمان تا کنون به فعالیت خود ادامه داده است. این هتل 4 ستاره به اکثر جاذبه های دیدنی و مراکز تجاری و خدمات رفاهی شهر دسترسی آسانی دارد و از نظر موقعیت مکانی از امتیاز ویژه ای برخوردار است.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات و خدمات هتل آپارتمان Avantgarde Taksim Square

هتل آپارتمان Avantgarde Taksim Square با میز پذیرش 24 ساعته از میهمانان به گرمی استقبال می کند و کارکنان خوش برخورد و صمیمی آن ها را به اتاق هایشان راهنمایی می کنند. هتل آوانتگارد میدان تکسیم، خدمات حمل چمدان و اتاق چمدان ها را نیز به میهمانان خود ارائه می کند. این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد تا نهایت راحتی را برای مسافران به ارمغان بیاورد. هنگامی که کارهای پذیرش شما در حال انجام هستند، می توانید در لابی هتل استراحت کنید. در لابی هتل آوانتگارد از شما با نوشیدنی های خنک پذیرایی می شود و موزیک و سرگرمی نیز تدارک دیده شده اند. در صورت تمایل، فردی به عنوان مترجم به میهمانان خارجی کمک می کند. هتل آوانتگارد میدان تکسیم مجهز به آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، برق اضطراری، سنسور های ضد حریق، سیستم اطفای حریق و پله اضطراری می باشد و امنیت مسافران را به نحو احسن تامین می کند.  اینترنت بی سیم رایگان در تمامی نقاط هتل قابل استفاده است و علاوه بر آن شما می توانید از کافی نت درون هتل هم استفاده کنید. هتل Avantgarde Taksim Square همچنین دارای نمازخانه می باشد.در هتل آوانتگارد میدان تکسیم، خدمات خشکشویی با بهترین کیفیت ارائه می گردد و دیگر لازم نیست نگران کثیف شدن لباس های خود باشید؛ خشکشویی هتل در سریع ترین زمان ممکن لباس هایتان را سالم و تمیز به شما تحویل خواهد داد.

پارکینگ رایگان برای میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می کنند فراهم گردیده و خدمات کرایه خودرو و تاکسی سرویس نیز در هتل آوانتگارد ارائه می شوند. لازم به ذکر است این هتل برای معلولین امکانات ویژه ای را فراهم نموده تا این عزیزان بتوانند به راحتی از امکانات هتل استفاده کنند و اقامت خاطره انگیزی را داشته باشند. صندوق امانات هتل از اشیای قیمتی و ارزشمند یا اسناد و مدارک مهم شما به خوبی نگهداری می کند تا شما بتوانید با خاطری آسوده به تفریح و گردش بپردازید.صرافی هتل امور تبدیل ارز را به سرعت انجام می دهد و نیازی نیست برای این کار از هتل خارج شوید. هتل چهار ستاره آوانتگارد، دارای فضای سبز اختصاصی می باشد که می توانید بعد از ظهر های خود را به قدم زدن و تنفس هوای تازه در آن اختصاص دهید و از تماشای غروب آفتاب لذت ببرید. هتل آوانتگارد میدان تکسیم، دارای اتاق جلسات نیز می باشد و برای افرادی که با اهداف کاری به این شهر آمده اند امکانات مناسب و کافی ارائه می کند. خدمات نگهداری از کودکان و همینطور خدمات خانه داری به صورت 24 ساعته از دیگر خدمات این هتل هستند.

امکانات تفریحی هتل

هتل Avantgarde Taksim Square دارای استخر سرپوشیده، استخر روباز، جکوزی و سونا می باشد که می توانید در آن ها با خانواده یا دوستان خود اوقات خوشی را سپری کنید و با شنا کردن سرحال شوید. حمام ترکی و اتاق ماساژ نیز از بهترین گزینه ها برای رفع خستگی و استراحت هستند. همچنین سالن بیلیارد محل فوق العاده ای برای طرفداران این ورزش است که ساعت ها آن ها را سرگرم می کند. پس اگر به بازی بیلیارد علاقه مند هستید حتما به این اتاق سری بزنید و با دوستان خود رقابت کنید و لحظات به یاد ماندنی را از سفر خود به استانبول تجربه کنید. افزون بر این ها سالن بدنسازی، مرکز اسپا و مجتمع ورزشی و تفریحی هتل آوانتگارد با امکانات کامل پذیرای شما عزیزان می باشد.

رستوران و کافی شاپ 

رستوران هتل Avantgarde Taksim Square انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را سرو می کند و رضایت هر فردی با هر سلیقه ای را به دست می آورد. همچنین در این هتل امکان سفارش صبحانه و ناهار در اتاق وجود دارد. تمامی غذاها از مواد درجه یک و توسط سرآشپزهای ماهر طبخ و سرو می شوند. کافی شاپ هتل بهترین مکان برای سپری کردن بعد از ظهر و لذت بردن از نسیم دلچسب عصرگاهی به همراه نوشیدنی های خنک و میان وعده های خوش طعم است. بعد از یک روز طولانی و گردش در شهر استانبول می توانید در کافه هتل خستگی از تن به در کنید و از منظره لذت ببرید.

اتاق های هتل آپارتمان Avantgarde Taksim Square

هتل آپارتمان آوانتگارد میدان تکسیم، دارای 61 اتاق می باشد که به انواع زیر تقسیم می شوند.

  • اتاق های لوکس دو نفره با منظره پارک

 این اتاق های 24 متری دارای یک تخت خواب بزرگ دو نفره می باشند و امکان درخواست تخت اضافه نیز در این اتاق وجود دارد. اگر از پنجره به بیرون نگاه کنید، با منظره زیبای پارک روبرو خواهید شد.

  • اتاق های لوکس دو نفره با منظره باغ

 این اتاق ها 22 متر مربع مساحت داشته و شامل یک تخت خواب بزرگ دو نفره هستند. امکان درخواست تخت اضافه نیز در این اتاق ها وجود دارد. هنگامی که از پنجره به بیرون نگاه کنید، باغ روبروی شما قرار دارد و از تماشای مناظر چشم نواز آن می توانید لذت ببرید.

  • اتاق های لوکس دو نفره با منظره دریا

 این اتاق ها با 25 متر مربع مساحت دارای یک تخت خواب بزرگ دو نفره هستند و امکان درخواست تخت اضافه نیز وجود دارد. با اقامت در این اتاق نمای بی نظیری از دریا پیش روی شما قرار دارد.

  • سوئیت سه نفره با منظره دریا

 سوییت ها 40 متر مربع مساحت داشته و از یک تخت دو نفره بزرگ و یک کاناپه تخت خواب شو بهره مند هستند؛ با این حال امکان درخواست یک تخت اضافه برای یک نفر مهمان نیز وجود دارد. این سوییت به منظره زیبای دریا دسترسی دارد و اقامت دلنشین و راحتی را برای شما فراهم می کند.

تمامی اتاق های هتل Avantgarde Taksim Square دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی می باشند. همچنین خوب است بدانید واحد های اقامتی این هتل مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی بوده و برای اقامت در تمام فصول سال مناسب می باشند. امکاناتی همچون سشوار و دمپایی در حمام، خمیر دندان و صابون از جمله امکاناتی هستند که در این اتاق ها در اختیار شما قرار داده می شود. در همه اتاق ها تلویزیون ال سی دی و ماهواره موجود است و شما می توانید اوقات فراغت خود را با تماشای برنامه های مهیج تلویزیون سپری کنید. چای ساز و مینی بار در اتاق ها فراهم شده است و کارکنان هتل با روم سرویس 24 ساعته به میهمانان خدمت رسانی می کنند. اتاق های هتل آوانتگارد میدان تکسیم دارای تلفن ثابت می باشند و دسترسی به اینترنت وای فای نیز به سادگی امکان پذیر است. کف اتاق ها پارکت شده و با کاناپه های نرم و راحت مبلمان شده اند. نکته ای که باید راجع به این هتل بدانید این است که ورود حیوانات خانگی به هتل آوانتگارد ممنوع می باشد.

فاصله هتل آپارتمان Avantgarde Taksim Square از مکان های مهم استانبول

هتل آوانتگارد میدان تکسیم فاصله نزدیکی با اکثر اماکن دیدنی و جاذبه های توریستی شهر استانبول دارد و از این جهت دارای مزیت است. در ادامه لیست تعدادی از مراکز مهم شهر به همراه فاصله آنها از هتل Avantgarde Taksim Square  قید شده اند:

  • فاصله تا برج گالاتا: 3 کیلومتر
  • فاصله تا موزه هنرهای مدرن: 1.8 کیلومتر
  • فاصله تا موزه پرا استانبول: 1.4 کیلومتر
  • فاصله تا کاخ دلما باغچه: 1.4 کیلومتر
  • فاصله تا جزیره بیوک آدا: 31 کیلومتر
  • فاصله تا پل سلطان محمد: 17.6 کیلومتر
  • فاصله تا آکواریوم استانبول: 23 کیلومتر
  • فاصله تا پارک امیرگان: 14 کیلومتر
  • فاصله تا قلعه آناتولی حصار: 16.7 کیلومتر
  • فاصله تا پارک مینیاتورک: 7.5 کیلومتر
  • فاصله تا مسجد ایا صوفیه: 7.3 کیلومتر
  • فاصله تا کاخ کوچوکسو: 17.4 کیلومتر
  • فاصله تا مسجد سلطان احمد: 7.4 کیلومتر
  • فاصله تا پل بسفر: 9.8 کیلومتر
  • فاصله تا مسجد ایوب سلطان: 7.6 کیلومتر
  • فاصله تا موزه و کلیسای کورا: 6.6 کیلومتر
  • فاصله تا قلعه روملی حصار: 9.9 کیلومتر
  • فاصله تا مرکز خرید جواهر: 3.5 کیلومتر
  • فاصله تا مرکز خرید سیتیز: 1.8 کیلومتر
  • فاصله تا گرند بازار استانبول: 5.6 کیلومتر
  • فاصله تا مرکز خرید آستوریا: 4.6 کیلومتر
  • فاصله تا مرکز خرید کانیون: 7.7 کیلومتر
  • فاصله تا مرکز خرید سفیر: 8.8 کیلومتر
  • فاصله تا فرودگاه آتاتورک: 16.3 کیلومتر
  • فاصله تا فرودگاه استانبول: 32 کیلومتر
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن: 31.3 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است