Hotel Sheraton Istanbul Atakoy

امتیاز 4 از 5 | از 101 کاربر
 هتل شراتون استانبول آتاکوی
 هتل شراتون استانبول آتاکوی
 هتل شراتون استانبول آتاکوی
 هتل شراتون استانبول آتاکوی
 هتل شراتون استانبول آتاکوی
 هتل شراتون استانبول آتاکوی تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Sheraton Istanbul Atakoy

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل شراتون استانبول آتاکوی(Hotel Sheraton Istanbul Atakoy)

شهر استانبول ترکیه یکی از مهم ترین شهر های این کشور است؛ جالب است بدانید تعداد توریست هایی که سالان از شهر استانبول ترکیه دیدن می کنند، از تعداد 5 میلیون نفر بیشتر هستند و همین موضوع باعث شده است تا از شهر استانبول، به عنوان یکی از پر رفت و آمد ترین شهر های ترکیه یاد شود.
امروز قصد داریم به بررسی یکی از هتل های چهار ستاره این شهر که Sheraton atakoy نام دارد بپردازیم؛ همه ی ما می دانیم که در هر شهر توریستی، تعداد هتل هایی که اماده پذیرش مسافران هستند، به دلیل جذب گردشگر توسط آن شهر، رقم زیادی دارد. استانبول نیز از این قاعده مستثنی نیست و این شهر هتل های مجلل و همچنین ساده ی زیبایی دارد؛ ما امروز قصد داریم به بررسی این هتل چهارستاره یعنی هتل شراتون استانبول بپردازیم.
هتل شراتون آتاکوی، با مساحت حدود 40 هزار متر مربع در کنار دریای مرمر ساخته شده است؛ البته نمی توان از این هتل به عنوان یک هتل ساحلی یاد کرد، چون این هتل تنها یک آپارتمانی است که در کنار ساحل ساخته شده است و مانند هتل های ساحلی ترکیه، امکانات آن ها را ندارد. 
هتل شراتون که 285 اتاق و 24 سوییت، در 24 طبقه دارد، یکی از بهترین گزینه های گردشگران برای انتخاب یک هتل خوب می باشد، چراکه فاصله ی این هتل از مراکز مهم شهر استانبول، فواصل زیادی نیست و گردشگران می توانند به راحتی به نقاط مختلف شهر بروند. برای مثال مهمانان می توانند از جاهای دیدنی شهر استانبول مانند ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، مخزن زیرزمینی، مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول، به راحتی دیدن کنند. برای رسیدن به این مکان ها از هتل و با وسیله ی نقلیه ی عمومی، چیزی حدود کمتر از 20 دقیقه زمان لازم است. هتل شراتون استانبول، تنها 8 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد.
همچنین شما می توانید تنها با اجاره کردن اتوموبیل و صرف حدود 10 دقیقه رانندگی، به منطقه ی فرهنگی سلطان احمد استانبول برسید و از این مکان بسیار زیبا دیدن کنید؛ کادر خدماتی هتل شراتون برای مسافران، امکان ترانسفر مسافران به مراکز گردهمایی اصلی شهر را نیز فراهم کرده است!
در ادامه قصد داریم امکانات رفاهی و گردشگری این هتل و همچنین فاصله ی آن تا نقاط مهم شهر و دیگر اطلاعاتی که ممکن است برای سفر به استانبول به آن ها نیاز پیدا کنید بپردازیم؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید..

امکانات و خدمات هتل آپارتمان شراتون آتاکوی (Hotel Sheraton Istanbul Atakoy)

 هتل Sheraton، تمام آن چه که مهمانان برای رفاه نیاز دارند فراهم کرده است؛ اما باید توجه داشت که این هتل قوانین خاصی هم برای پذیرش مسافران دارد. برای مثال خدمات صبحانه  سلف سرویس هتل نیز تنها در ساعت های خاصی ارائه می شود؛ مسافران تنها می توانند در میان ساعت های 7 الی 10 و نیم صبح از خدمات صبحانه استفاده کنند.
هتل شراتون، یک رستوران به نام Sheraton Istanbul Atakoy نیز دارد؛ در این رستوران انواع غذا های ترکی و بین المللی با کیفیت خوبی سرو می شوند؛ اما اگر شما از آن دسته از مسافرانی هستید که به غذای هتل علاقه ندارید، می توانید از رستوران ها و یا کافه های اطراف هتل شراتون استفاده کنید؛ فاصله ی این هتل تا رستوران های خوب اطرافش اصلا زیاد نیست! البته باید توجه داشته باشید که اگر تصمیم به خوردن غذا در رستوران هتل بگیرید، می توانید غذای خود را به صورت آلاکارته یا با انتخاب دلخواه تعیین کنید! در هنگامی که غذای خود را در این رستوران میل می کنید می توانید از موسیقی زنده ای که برای شما نواخته می شود نیز لذت ببرید.
اگر بخواهیم به دیگر خدمات رفاهی موجود در هتل شراتون اشاره کنیم، می توانیم منوی پذیرش 24 ساعته، اتاق رختکن، سرویس مبادله ی ارز، خدمات پزشکی، آرایشگاه، آسانسور، خدمات شاتل، خدمات دربان، یازده اتاق کنفرانس، وجود امکاناتی برای دوچرخه سواری، حمام سنتی و همچنین یک مرکز تجاری را نام ببریم. تمامی قسمت های این هتل به اینترنت وای فای متصل هستند و این موضوع می تواند نگرانی مسافرانی که سیم کارت مناسب برای برقرای ارتباط ندارند را برطرف کند. البته باید ذکر کنیم که مسافران باید هزینه ی استفاده از اینترنت هتل را بپردازند.
داشتن پارکینگ و همچنین تعدادی مغازه که برای خرید سوغاتی و تامین کردن نیاز مسافران در اطراف هتل ساخته شده اند نیز از جمله مزیت های دیگر اقامت در این هتل چهار ستاره ی آپارتمانی می باشد. از هر چه سخن بگوییم، نباید سخن گفتن از استخر های سرپوشیده و روباز این مجموعه را فراموش کنیم! در کنار این استخر ها، زمین بسکتبال، زمین تنیس، سالن بدن سازی، سونا و حمام بخار نیز قرار دارند. مسافران می توانند از سالن ماساژ نیز دیدن کنند. در آخر این قسمت باید بگوییم که همه ی آن چه که شما برای یک سفر و یک اقامت به یاد ماندنی در شهر استانبول نیاز دارید در این هتل برای شما فراهم شده است!

 اتاق های هتل آپارتمان  شرایتون 

همه  اتاق های هتل شراتون آتاکوی استانبول، به سیستم تهویه مطبوع هوا و همچنین سیستم های گرمایشی و سرمایشی مجهز هستند. سیستم گرمایش دستی این اتاق ها به مسافران این اجازه را می دهد که خودشان به صورت دستی و یا به صورت خودکار، دمای هوای اتاق را تنظیم کنند.
کف همه ی اتاق های این هتل، فارغ از تعداد تخت هایی که در هر اتاق موجود می باشد، با فرش پوشیده شده است و همچنین لازم به ذکر نیز هست که اکثر اتاق ها یک تخت دو نفره، و یا تک تخت کینگ سایز (تخت های بزرگ) دارند. صندوق امانات، مینی بار، ایستگاه چای و قهوه، تلفن مستقیم، میزمطالعه و میز آرایشی، تلویزیون کابلی، و دسترسی به اینترنت وای فای می توانند نیاز های شما را برای داشتن یک اقامت خوب در این هتل رفع کنند. سرویس بهداشتی هر اتاقی نیز به دوش و وان و همچنین سشوار مجهز است. هتل شراتون، اتاق های خانوادگی نیز دارد. 

فاصله هتل آپارتمان Sheraton Atakoy از مکان های مهم شهر استانبول

همان طور که در ابتدا نیز گفتیم، فاصله ی کم این هتل تا مراکز مهم اطرافش، یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این هتل توسط گردشگرانی می باشد. ما در این قسمت قصد داریم به بررسی برخی از فواصل مهم هتل تا مراکز مهم شهر استانبول بپردازیم.

  • فست فود هاربی برگر : 765 متر 
  • تایتانیک پورت باکیرکوی : 560 متر
  • مرکز خرید بست دری : 3.5 کیلومتر
  • مسجد ایا صوفیه : 10 کیلومتر
  • تنگه بسفر : 23.5 کیلومتر
  • فرودگاه آتاترک : 5.1 کیلومتر
  • فرودگاه بین المللی صابیحا گوکچن : 38.2 کیلومتر
  • فرودگاه اصلی استانبول : 33.7 کیلومتر

برخی مراکز نیز از این هتل فاصله بسیار کمی دارند که شما می توانید به آن ها با پیاده روی و صرف مدت زمان کوتاهی برسید. برخی از این مکان ها عبارت اند از :

  • Galleria : یک دقیقه پیاده روی 
  • Saray Muhallebicisi : یک دقیقه پیاده روی
  • Happy Moon's Cafe : دو دقیقه پیاده روی
  • Cookshop : دو دقیقه پیاده روی
  • Capacity : شش دقیقه پیاده روی
  • Carousel : هفت دقیقه پیاده روی
  • Tchibo : هفت دقیقه پیاده روی
  • Green Salads : هفت دقیقه پیاده روی
  • San Marco's Caffe : هفت دقیقه پیاده روی

قوانین هتل هتل شراتون استانبول آتاکوی

  1. در تمامی اتاق های این هتل، سیگار کشیدن ممنوع است.
  2. زمان تحویل دادن اتاق ها در این هتل، ساعت 12 ظهر می باشد؛ همچنین زمان تحویل گرفتن آن ها نیز ساعت 14 ظهر است. وجود این دو ساعت اختلاف میان ساعت تحویل ها، به دلیل انجام نظافت و شارژ کردن وسایل یک بار مصرف اتاق، مانند شامپو ها و چیز های دیگر توسط خدمه هتل می باشد.
  3. مسافران نمی توانند تحت هیچ عنوانی حیوانات خانگی خود را درون محوطه هتل یا اتاق ها ببرند.
تورهای مرتبط
تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است