Hotel Eresin Crown

امتیاز 4.9 از 5 | از 101 کاربر
Eresin Crown
Eresin Crown
Eresin Crown
Eresin Crown
Eresin Crown
Eresin Crown
Eresin Crown تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Eresin Crown

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل ارسین کرون (Eresin Crown) در منطقه سلطان احمد و محله فاتح شهر استانبول واقع گردیده و دارای ۵۹ واحد اقامتی مجهز می باشد. این هتل به دلیل معماری شیک و زیبای داخلی و همچنین بهره مندی از امکانات و تسهیلات رفاهی گوناگون، به یکی از هتل های محبوب شهر استانبول مبدل گردیده است. هتل ارسین کرون اقامتی بی نظیر و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اکنون ما به بررسی امکانات و خدمات این هتل خواهیم پرداخت.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان Eresin Crown

هتل ارسین کرون دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته می باشد و با کارکنانی خوش برخورد از شما استقبال می کند. لابی هتل محلی دنج و راحت می باشد که با مبل های نرم چیدمان شده و فضایی دلپذیر را برای استراحت کردن فراهم نموده است. اینترنت پرسرعت رایگان در لابی و و تمام نقاط هتل قابل استفاده است. هتل ارسین کرون همچنین مجهز به آسانسور بوده و رفت و آمد در طبقات را آسان می‌کند.اگر لباسهای شما در حین سفر کثیف شدند، اصلاً نگران نباشید! خشکشویی هتل با خدمه مجرب و کاربلد در خدمت شماست؛ شما می توانید با مراجعه به خشکشویی، لباس های خود را در کمترین زمان ممکن، سالم و تمیز تحویل بگیرید. این هتل همچنین دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی بوده و آسایش و راحتی میهمانان را به بهترین نحو فراهم می نماید.

 مسافرانی که با خودروی شخصی به این شهر سفر کرده اند، امکان استفاده از پارکینگ را دارا می باشند و همچنین خدمات تاکسی سرویس و اجاره خودرو نیز در دسترس است. هتل (Eresin Crown) دارای فروشگاه می باشد که شما می توانید به سادگی تمامی اقلام مورد نیاز خود را از آنجا تهیه فرمایید. علاوه بر این صندوق امانات هتل از اشیای گران قیمت و ارزشمند یا اسناد و مدارک مهم شما به خوبی نگهداری می کند و شما می توانید با خاطری آسوده به تفریح و گردش در شهر بپردازید. هتل ارسین کرون همچنین دارای اتاق جلسات کاملا مجهز می‌باشد که برای برگزاری دیدارهای کاری و مراسم های رسمی بسیار مناسب است. این هتل همچنین دارای آمفی تئاتر نیز می باشد.

هتل ارسین کرون فعالیت ها و تفریح های متعددی را برای شما فراهم نموده است که تقریباً تمام روز شما را سرگرم خواهد کرد. از جمله محبوب ترین تفریحات این هتل می‌توان به سونا، جکوزی و سالن بدنسازی اشاره‌ کرد. در این بخش ها شما می توانید ساعت ها به ورزش و استراحت بپردازید و از سفر خود لذت ببرید. هتل Eresin Crown  استانبول ترکیه دارای دو رستوران شیک و تمیز می باشد که انواع غذاهای محلی ترکی و غذاهای بین المللی را با بهترین مواد و عالی ترین کیفیت طبخ می نمایند. یکی از رستوران ها در فضای باز و در پشت بام هتل واقع گردیده است و شما می توانید در حین غذا خوردن، از تماشای چشم انداز شهر استانبول لذت ببرید و لحظات خاطره انگیزی را تجربه کنید.

اتاق های هتل آپارتمان Eresin Crown

هتل Eresin Crown ترکیه مجموعا دارای ۵۹ اتاق است که‌ در انواع مختلفی در دسترس شما قرار می گیرند. در ادامه انواع اتاق های هتل به همراه هزینه رزرو آن ها ذکر شده است:

  • اتاق های استاندارد تک نفره: این اتاق ها مجهز به تخت می باشند و همچنین صبحانه رایگان به شما تعلق خواهد گرفت. هزینه اقامت به ازای هر شب
  •  اتاق های دلوکس تک نفره: این اتاق ها مجهز به تخت خواب بوده و صبحانه رایگان نیز در اختیار شما قرار می گیرد. هزینه اقامت به ازای یک شب
  •  اتاق های استاندارد دو نفره: این اتاق ها مجهز به دو تخت خواب دو نفره می باشند. هزینه اقامت به ازای هر شب 
  • اتاق های استاندارد دو نفره: این نوع از اتاق های استاندارد، شامل یک تخت دو نفره کویین هستند. هزینه اقامت به ازای  هر شب
  • اتاق های دلوکس دو نفره: اتاق های دبل دلوکس شامل تخت خواب نرم و راحت هستند و صبحانه رایگان نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. هزینه اقامت به ازای هر شب
  •  اتاق های دولوکس سه نفره: این اتاق ها شامل یک تخت خواب دو نفره و یک تخت خواب یک نفره هستند و صبحانه رایگان نیز در اختیار شما قرار می گیرد. هزینه اقامت به ازای هر شب
  • سوئیت های جونیور: سوئیت جونیور شامل تخت خواب و صبحانه رایگان می باشد. هزینه اقامت به ازای هر شب
  •  اتاق های خانوادگی: این اتاق ها برای ۵ نفر ظرفیت دارند و دارای تخت خواب و صبحانه رایگان می باشند. اتاق های خانوادگی همانطور از اسمش پیداست، بهترین گزینه برای اقامت خانواده ها هستند.
  • تمامی اتاق ها دارای جکوزی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال قهوه ساز، چای ساز، گاوصندوق، میز مطالعه و کاناپه های نرم و راحت هستند. همچنین حمام اختصاصی به همراه وان، دوش و لوازم بهداشتی در اختیار شما قرار می گیرند. علاوه بر این، اتاق ها دارای تلویزیون ال سی دی و ماهواره هستند. اینترنت پر سرعت رایگان در همه اتاق های هتل ارسین کرون قابل استفاده می باشد. اتاق ها به صورت روزانه‌ توسط خدمه ماهر و با تجربه نظافت می شوند و موجبات آسایش و راحتی شما به نحو احسن فراهم می گردد. تحویل اتاق ها در ساعت ۱۴ بعد از ظهر و تخلیه اتاق ها، در ساعت ۱۲ ظهر انجام می پذیرد.

فاصله هتل Eresin Crown از مکان های مهم استانبول

هتل ارسین کرون ترکیه در منطقه سلطان احمد که قلب تاریخ ترکیه به شمارمی آید استقرار یافته است و از همین جهت به اماکن تاریخی و توریستی بسیاری دسترسی دارد. به طور مثال شما می توانید از مسجد آبی، بازار ادویه، برج گالاتا، موزه کاشی و خیابان استقلال دیدن بفرمایید و لحظات خوشی را در کنار خانواده و دوستان سپری کنید. همچنین کاخ توپکاپی، یکی از محبوب ترین آثار دیدنی استانبول، تنها 850 متر دورتر از هتل است و به سادگی می توانید خود را به آنجا برسانید. هتل Eresin Crown در فاصله 34.4 کیلومتری فرودگاه بین المللی استانبول قرار دارد.


 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است