Hotel Titanic City

امتیاز 4.2 از 5 | از 108 کاربر
سونا جکوزی هتل تایتانیک سیتی استانبول
اتاق ماساژ هتل
جکوزی هتل
رستوران هتل
تصاویر هتل تایتانیک سیتی استانبول
اتاق های هتل
اتقا های هتل تایتانیک سیتی استانبول تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Titanic City

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

هتل تایتانیک سیتی (Titanic City) یکی از هتل های ترکیه است که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در استانبول انتخاب می کنند. هتل تایتانیک سیتی هتلی 4 ستاره در استانبول است و با توجه به 4 ستاره بودن این هتل می توانید اقامتی با امکانات تقریبا خوب را داشته باشید. از جمله امکانات این هتل می توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، رستوران و کافی شاپ، اتاق های زیبا، امکانات تفریحی، نظافت روزانه، برخورد مناسب پرسنل، حمل بار، پذیرش 18 ساعته، اینترنت پر سرعت در اتاق، کمد و قفسه کافی در اتاق، لاندری و خدمات 24 ساعته اتاق اشاره نمود. به طور کلی انتخاب هتل نام برده شده می تواند اقامت خوبی را برای شما به ارمغان آورد.

تایتانیک سیتی
استانبول در اکثر نقاط خود دارای اغلب ویژگی های منطقه ای برای جذب افرادی که به دنبال مقاصد مختلف تفریحی-سرگرمی، فرهنگی، تاریخی، و تجاری-بازرگانی هستند، است. همین امر موجب شده سالانه گردشگران بسیاری تور استانبول را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اگر شما نیز قصد سفر با استانبول به این منطقه را دارید می توانید برای اقامت خود هتل (تایتانیک سیتی) را انتخاب نمایید. استانبول دارای انواع جاذبه های طبیعی، جاذبه های فرهنگی و جاذبه های ویژه است که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود کند.
تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  • آرمین آرمین 1398/09/23
    19 نفر پسندیدند
    من خودم همیشه ورزش می کنم و پارسالم که قرار بود بریم سفر کلی نگران بودم که برنامه ورزشیم بهم بریزه ولی خداروشکر گشتیم و این هتلو انتخاب کردیم که سالن بدنسازیش خیلی خوب و مجهز بود منم حتی 2 برابر همیشه اونجا تمرین می کردم. انقدر اون 3 روز به من خوش گذشت که کلی خاطره خوب ازش دارم هر وقتم که یادش میفتم میگم خوب شد که دانشگاه و باشگاهو همرو ول کردم و رفتم حال و هوام عوض شد. به نظرم تفریح یکی از مهم ترین رکن های زندگیه که هر آدمی بهش نیاز داره.
  • اکبرنژاد اکبرنژاد 1398/09/07
    21 نفر پسندیدند
    اتفاقا من به همراه همسرم برای سفر ماه عسلمون رفته بودیم این هتل، یعنی همسرم خودش هتلو انتخاب کرده بود و من اصلا نمیدونستم که قرارِ کجا بریم ولی وقتی رفتم داخل هتل از همه چی راضی بودم به نظرم هتل خوبی بود. هم از امکاناتش خیلی راضی بودم هم اینکه اتاقاش مجهز بود و همه چی داشت. به نظرم اصلا نباید هتلای استانبولو با هتلای آنتالیا مقایسه کنید چون زمین تا آسمون باهم فرق دارن. توی آنتالیا باید برای جذب مسافر روی هتل مانور بدن ولی استانبول کلی جاذبه تاریخی و دیدنی داره که برای هر کسی جذابیت داره.
  • پریسا پریسا 1398/09/07
    11 نفر پسندیدند
    من فکر می کنم فاصله ای که از هتلا نوشتید دقیق نیست چون من خودم میخواستم بعضی از این جاهارو برم مسیرش طولانی تر بود به نظرم. مثلا با توجه به چیزی که خونده بودم تصمیم گرفتم که تا برج گالاتارو خودم پیاده روی کنم و برم که هم از منظره های شهری دیدن کنم و هم این که با خیابونای شهر بیشتر آشنا بشم ولی هرچی می رفتم نمی رسیدم. ولی این نکته که هتل نزدیک خیابون استقلال و میدون تقسیم بود خیلی خوبه و تاثیر زیادی روی انتخاب ما داشت.