Hotel Icon Istanbul

امتیاز 3.9 از 5 | از 129 کاربر
هتل آیکون استانبول
وزرودی هتل
لابی هتل
رستوران هتل
جکوزی
اتاق ها
اتاق تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Icon Istanbul

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

هتل آیکون یکی از بهترین و پر طرفدارترین هتل های استانبول است که در منطقه زیبای سیسیلی واقع شده و همه روزه با ارائه امکانات رفاهی و اقامتی از مسافران و گردشگران میزبانی می کند. این هتل 4 ستاره در نزدیکی میدان تقسیم و خیابان شلوغ و پر جنب و جوش استقلال قرار گرفته و اطراف آن تعداد زیادی رستوران، کافی شاپ و مرکز خرید قرار دارد که دسترسی را برای مسافران بسیار سریع و راحت کرده است. اگر شما نیز قصد سفر با تور استانبول و اقامت در هتل آیکون را دارید، در ادامه این مقاله از سایت لحظه آخر همراه ما باشید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات هتل Icon استانبول

در این مجموعه اقامتی امکانات رفاهی با کیفیت بسیار خوب در اختیار مسافران قرار داده می شود که البته برخی از آن ها با پرداخت هزینه اضافه و جداگانه همراه است. اما از جمله امکانات پر طرفدار از نظر مسافران این هتل صبحانه رایگان آن است که منوی آن از صبحانه اروپایی و حلال تشکیل شده و به صورت بوفه سرو می شود.

اینترنت Wi-Fi پرسرعت از دیگر خدماتی است که در سرتاسر هتل به صورت رایگان به مسافران عرضه می شود. خدمات کرایه خودرو از دیگر امکانات هتل آیکون در استانبول است که با استفاده از آن گردشگران تور می توانند ماشین مورد علاقه خود را با پرداخت هزینه اجاره کرده و به راحتی در طول اقامتشان در استانبول و بدون نیاز به حمل و نقل عمومی، در شهر رفت و آمد کنند. گردشگران عزیز خوب است بدانید که این هتل خدمات حمل و نقل گشت شهری عمومی را نیز با پرداخت هزینه جداگانه برای هر نفر در اختیار علاقمندان قرار می دهد، یعنی شما می توانید برای بازدید از جاذبه های گردشگری تور استانبول بلیط بازدید از مکان مورد نظر خود را تهیه کرده و برای رسیدن به آدرس مقصد از سرویس حمل و نقل هتل استفاده نمایند.

خدمات پذیرش هتل: لابی لوکس، دربانی و نگهبانی، دستگاه خودپرواز، خدمات نگهداری و حمل بار، خدمات تبدیل ارز، رزرواسیون 24 ساعته.

خدمات نظافتی: تمیز کردن روزانه اتاق ها، خدمات خشکشویی و اتوشویی.

سایر امکانات هتل icon: تاکسی سرویس، سرویس ترانسفر فرودگاهی، تحویل مواد غذایی در اتاق، فروشگاه داخل هتل، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی، روم سرویس، خدمات اعلام و اطفاء حریق، صندوق امانات، کتابخانه و غیره.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل icon

در این اقامتگاه امکاناتی نیز برای سرگرمی، تفریح و سلامت مسافران در نظر گرفته شده از جمله آن های می توان به مرکز تناسب اندام مجهز اشاره کرد که مسافران می توانند در طول اقامتشان در هتل icon hotel taksim به تمرین و ورزش های روزانه خود ادامه دهند. همچنین در این هتل خدمات آبگرم و سلامت، اسپا، ماساژ مو، حمام ترکی و سونا به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار داده می شود. خدمات ماساژ کل بدن نیز با پرداخت هزینه جداگانه از دیگر خدمات سلامتی این هتل به شمار می رود. باغ و فضای سبز زیبای هتل نیز مکانی مناسب برای تفریح های شبانه به همراه خانواده و دوستانتان می باشد. لازم به ذکر است که در این هتل خدمات نگهداری کودک نیز پرداخت هزینه و در صورت درخواست ارائه می شود.

رستوران و کافه های هتل Icon

در هتل آیکون استانبول، به منظور رفاه هرچه بیشتر مسافران امکانات مورد نیاز برای خورد و خوراک نیز در نظر گرفته شده و به همین منظور یک رستوران و اسنک بار در ساختمان این هتل تعبیه شده است. رستوران آیکون همه روزه با سرو انواع غذاهای ترکی و بین المللی در سه وعده نهار، شام و صبحانه از میهمانان محترم میزبانی به عمل می آورد. اسنک بار هتل icon استانبول نیز با ارائه مواد غذایی برای میان وعده آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد. از دیگر امکانات هتل آیکون در زمینه خورد و خوراک می توان به ارائه شکلات و کوکی، میوه، نوشیدنی، وعده غذایی کودکان، منوی رژیمی مخصوص و آب اشاره کرد.

اتاق های هتل آیکون استانبول

ساختمان این هتل از 8 طبقه و 65 اتاق تشکیل شده که همگی در فضایی تمیز، شیک با دکوراسیون به سبک کلاسیک میزبان مسافران و میهمانان محترم می باشد. همگی اتاق ها عایق صدا بوده و دارای منظره شهری هستند. لازم به ذکر است که جابجایی بین طبقات با آسانسور امکان پذیر است. در ادامه با انواع اتاق های icon hotel istanbul taksim همراه ما باشید.

اتاق های استاندارد دو نفره: این اتاق ها دارای متراژ 25 متری بوده و دارای یک تخت دو نفر بزرگ هستند. ظرفیت اتاق ها نیز 2 بزرگسال به همراه 1 کودک است.

سوئیت Superior: اتاق های سوپریور 28 متر مساحت دارند و به دو تخت یک نفره مجهز هستند. ظرفیت این اتاق های 3 بزرگسال به همراه یک کودک است.

سوئیت Deluxe: اتاق های لوکس دارای ظرفیت 2 بزرگسال به همراه یک کودک بوده و دارای متراژ 35 متری هستند. این اتاق ها نیز مجهز به دو تخت سینگل می باشند.

امکانات اتاق های هتل آیکون

سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی با دوش، حوله، دمپایی، روکش یک بار مصرف دستشویی فرنگی، سشوار، تلویزیون، تلفن، رادیو، سیستم تهویه هوا، یخچال، فرش، کاناپه، میز کار، بالکن، کمد لباس، کتری برقی و غیره از جمله امکاناتی است که در اتاق های Icon Istanbul Hotel دیده می شود. 

فاصله هتل آیکون استانبول تا اماکن مهم و توریستی شهر

فاصله تا مترو تکسیم: حدود 700 متر

فاصله تا میدان تقسیم استانبول: حدود 900 متر

فاصله تا خیابان استقلال: حدود 1 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه آتاتورک استانبول: حدود 31.2 کیلومتر

فاصله تا برج ساعت: حدود 1.4 کیلومتر

فاصله تا کاخ دلمه باغچه: حدود 1.6 کیلومتر

فاصله تا برج گالاتا: حدود 2.2 کیلومتر

فاصله تا بازار ادویه استانبول: حدود 3.3 کیلومتر

فاصله تا مسجد سلیمانیه: حدود 3.5 کیلومتر

قوانین هتل آیکون استانبول

ساعت تحویل اتاق های رزرو شده: 14:00 به بعد

ساعت تخلیه اتاق های رزرو شده: تا 12:00

سیگار کشیدن در اتاق های این هتل ممنوع است اما برای استعمال سیگار محوطه ای مخصوص در هتل تعبیه شده است.

ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

تورهای مرتبط

سوالات متداول

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است