Hotel Apartment Nupelda Suites Bomonti

امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر
hotel Apartment Nupelda Suites Bomonti
hotel Apartment Nupelda Suites Bomonti
hotel Apartment Nupelda Suites Bomonti
hotel Apartment Nupelda Suites Bomonti
hotel Apartment Nupelda Suites Bomonti
hotel Apartment Nupelda Suites Bomonti
hotel Apartment Nupelda Suites Bomonti تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Apartment Nupelda Suites Bomonti

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

شهر استانبول که پایتخت ترکیه می باشد یکی از شهرهای گردشگری این کشور بوده و بسیاری از تورهای ایرانی این مقصد را برای مسافران در نظر گرفته اند. استانبول شهری نام آشنا برای ما ایرانیان می باشد و معمولا برای خرید ها و سفرهای برون مرزی آن را انتخابی مناسب می دانیم.

استانبول دارای هتل ها و مراکز اقامتی فراوانی است که مناطق مختلف این شهر مشغول به فعالیت می باشند و دارای رنج قیمت متفاوتی هستند. یکی از این هتل ها که تنها با میدان تکسیم 5 دقیقه فاصله دارد هتل نوپلدا سوییتس بومونتی است که هتلی 4 ستاره می باشد و دارای امکاناتی بیشتر از یک هتل اپارتمان می باشد.

امروز قصد داریم شما را بیشتر با این هتل آشنا کنیم شاید در سفرتان به استانبول قصد پیدا کردید در آن اقامت نمایید.

امکانات و خدمات هتل نوپلدا سوییتس بومونتی

هتل Nupelda Suites Bomonti دارای امکانات خوب و مناسبی می باشد و توانسته تا به حال مسافران را راضی نگه دارد. از جمله امکاناتی که این هتل در خدمت مسافرانش قرار داده است می توان از موارد زیر نام برد.

پذیرش 24 ساعته، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفای حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، خشکشویی، پارکینگ، خدمات لاندری، سیستم تهویه هوای مطبوع، حمل چمدان، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، اینترنت و آسانسور

ترانسفر فرودگاهی این هتل شامل هزینه ای 40 یورویی بوده و این مبلغ برای یک مسیر می باشد و برای خوردن صبحانه ی کانتیننتال در این هتل نیز باید 7.50 یورو برای هر نفر بپردازید. البته این مبالغ ممکن است کمی دچار تغییر شود.

رستورانی که در هتل Nupelda Suites Bomonti فعال است از آشپزهای ماهری جهت طبخ غذا استفاده می کند و آن ها انواع غذاهای بین المللی و ترکی را تهیه و در اختیار میهمانان قرار می دهند. این رستوران بسیار تمیز و شیک بوده و دائما نظافت می شود پس می توان با خیال راحت در محیطش نشست و غذا خورد. مواد اولیه ی تازه ای که در تهیه غذا در این رستوران به کار برده می شود راز خوشمزگی و طعم خوب غذاها می باشد.

کافی شاپ دنج و آرام هتل می تواند محیط خوبی برای رفرش سازی اعصاب باشد و با آرامشی که دارد روح را جلا می دهد ضمن این که در کنار آرامش برای شما انواع نوشیدنی ها و دسر ها سرو می گردد و می توانید از خوردن آن ها لذت ببرید.

برای صرفه جوئی در زمان سفر مسافران، هتل فروشگاه بزرگی را دایر نموده که مهمانان بتوانند به راحتی به آن جا رفته هر آنچه را که نیاز دارند تهیه نمایند و به عنوان سوغات با خود به شهر و دیارشان ارمغان ببرند.

لابی بزرگ هتل نوپلدا سوییتس بومونتی دارای اینترنت و تلویزیون است و میهمانان می توانند از این امکانات استفاده کنند. همانطور که قبلا اشاره کردیم این هتل بیش تر از یک هتل آپارتمان ساده امکانات دارد و خدمات خوبی را نیز برای سرگرم نمودن میهمانان و مسافرانش تدارک دیده است. این تفریحات شامل: اتاق ماساژ، استخر، جکوزی، سونا، بدنسازی و زمین بازی می باشد و فرصت خوبی برای سپری کردن اوقات فراغت در هتل است.

روسی، عربی و ترکی از جمله زبان هایی می باشد که کارکنان هتل به آن مسلط می باشند و می توان به راحتی با آن ها ارتباط گرفت. این کارکنان رفتار بسیار مناسب و خوبی دارند و همواره جوابگوی نیاز میهمانان می باشند.

ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد بنابراین اگر با خود حیوانی را به همراه دارید باید هتل دیگری را برای اقامت انتخاب نمایید. هتل نوپلدا سوییتس بومونتی به آسایش معلولان و سالمندان اهمیت ویژه ای داده و تمام توان خود را به کار گرفته است که این عزیزان نیز به راحتی به هتل رفت و آمد نمایند و از تمام امکانات هتل بهره ببرند.

اتاق های هتل نوپلدا سوییتس بومونتی

هتل Nupelda Suites Bomonti، آپارتمان های بزرگی را در اختیار مسافران گذاشته که کف پوش همه ی آن ها پارکت بوده و دارای نظافت و تمیزی خیلی خوبی می باشند. معمولا این اتاق ها از 3 اتاق خواب و 1 هال برخوردار هستند که فضای خوبی برای مسافرت های خانوادگی رقم زده اند. تمام این اتاق ها دارای آشپزخانه، تهویه هوای مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفای حریق، زنگ بیدار باش، حمام اختصاصی، تخت خواب های استاندارد، ملحفه های سفید و تمیز، چای ساز، قهوه ساز، تلویزیون، مینی بار، ماهواره، یخچال، لوازم بهداشتی از جمله صابون و شامپو، اینترنت، اجاق گاز، سرویس بهداشتی، ماشین لباسشویی و کمد لباس می باشند. 

فضای این آپارتمان ها وسیع و دلباز بوده و از سر و صدا به دور می باشند به همین دلیل استراحت در آن ها بسیار آرامش بخش است. اتاق ها همه روزه تمیز می شوند و تمیزی در این هتل حرف اول را می زند. ساعت ورود به اتاق ها 14 و ساعت تحویل دادن آن ها 12 می باشد. شما در هتل نمی توانید سیگار بکشید مگر این که به اتاق مخصوص سیگار کشیدن بروید. 

فاصله هتل Nupelda Suites Bomonti تا اماکن مهم استانبول

یکی از دلایلی که مسافران هتل نوپلدا را برای اقامت خود انتخاب می کنند موقعیت قرار گیری آن در استانبول می باشد. این هتل در یکی از بهترین مکان ها بوده و به راحتی به همه ی اماکن مهم شهر دسترسی دارد. در زیر به فاصله ی هتل تا برخی از این اماکن می پردازیم.

  • فاصله ی هتل تا خیابان عبدی ایپکچی: 1.4 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا مرکز خرید Nisantasi: حدودا 1.4 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا بیمارستان یادبود هستانسی: 1.5 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا مرکز خرید و سرگرمی Cevahir استانبول: 1.5 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا بیمارستان آمریکایی: 1.6 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا بیمارستان Acibadem Fulya: حدودا 1.8 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا بیمارستان Cerrahi استانبول: 1.8 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا مرکز کنگره: 1.9 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا برج ترامپ: 1.9 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا نمایشگاه لوتری: 2 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا پارک ماکا: 2.2 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا میدان تکسیم: 2.8 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا وودافون آرنا: 2.8 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا پارک گزی تکسیم: 2.8 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا خیابان استقلال: 2.9 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا دانشگاه فنی استانبول: 2.9 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا فرودگاه آتاتورک: 22 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا فرودگاه استانبول: 37.1 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا فرودگاه بین المللی صبیحه گوچکن: 41.3 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است