Hotel Ipek Palas

امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر
 Ipek Palas
 Ipek Palas
 Ipek Palas
 Ipek Palas
 Ipek Palas
 Ipek Palas
 Ipek Palas تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Ipek Palas

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

استانبول، یکی از پرگردشگرترین شهرهای ترکیه، دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد. جاذبه های طبیعی، تاریخی، تفریحی و فرهنگی این شهر، استانبول را به مقصدی محبوب برای گردشگری تبدیل کرده است. این شهر را می توان قلب و روح ترکیه دانست، گردشگران فراوان این شهر آن را مقصدی برای همه سلیقه ها توصیف می کنند. هتل ها و اقامت های زیبای این شهر نیز از این قاعده مستثنی نیست. با هر سلیقه و بودجه ای می توانید در استانبول، مکانی مناسب برای اقامت خود را پیدا کنید. یکی از هتل های این شهر توریستی، هتل ipek palas استانبول می باشد.

هتل ipek palas، هتلی 4 ستاره است که نماد دوران عثمانی می باشد. این هتل دارای 79 اتاق در 7 طبقه برای مسافران است که همگی دارای طراحی زیبا و مدرن می باشند. هتل ipek palas یکی از هتل های پرطرفدار استانبول به شمار می رود به طوری که برای فصل های شلوغ باید از 3 ماه قبل برای رزرو اتاق اقدام نمایید.

موقعیت جغرافیایی خوب این هتل نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن است. این هتل در بخش قدیمی استانبول یعنی محله سلطان احمد قرار گرفته است. فاصله هتل ipek palas تا کاخ توپکایی تنها 10 دقیقه پیاده روی می باشد که نشان دهنده موقعیت جغرافیایی خوب این هتل است. 

امکانات و خدمات هتل ipek palas

هتل ipek palas دارای امکاناتی کامل و مفید می باشد به طوری که انتظار شما را از یک هتل 4 ستاره به خوبی برآورده می سازد. از جمله امکانات این هتل ترنسفر فرودگاهی، آسانسور برای دسترسی به طبقات، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ، لباسشویی و خشکشویی، اتو، مینی بار، تبدیل ارز و تهویه مطبوع می باشد. 

کارکنان مجرب و آموزش دیده این هتل نیز با برخوردی خوب پذیرای مهمانان می باشند. هتل ipek palas، اجاره اتومبیل را نیز در دستور کار خود قرار داده است تا امکان راحتی هرچه بیشتر مسافران را فراهم نماید. اتاق جلسه و اتاقی مخصوص برای سیگار کشیدن نیز از دیگر امکانات مفید این هتل می باشند. از امکانات دیگر هتل ipek palas می توان به سالن زیبایی، ایستگاه کامپیوتر، میز تور، مرکز تجاری، انبار چمدان و تلویزیون در لابی اشاره کرد. 

این هتل دارای تراس آفتاب می باشد که می تواند مکانی مناسب برای آفتاب گرفتن و ریلکس کردن مسافران باشد. اتاق ماساژ، جکوزی، بدنسازی و سونا نیز از دیگر امکانات تفریحی هتل ipek palas می باشد. رستوران هتل با انواع مربا ها، میوه ها و سبزیجات تازه پذیرای مشتریان در وعده صبحانه می باشد. این هتل دارای رستوران تراس نیز است که به دلیل قرار گیری در طبقه ششم چشم اندازی زیبایی از منطقه در اختیار مسافران قرار می دهند. این چشم انداز زیبا در کنار غذاهای ترکی و بین المللی می تواند لحظات جذابی را برای مسافران به ارمغان آورد.

از دیگر مزیت های این هتل می توان به منوی غذای کودک اشاره کرد که خیال والدین را از بابت تغذیه کودکانشان راحت می کند. منوهای رژیم غذایی نیز در صورت درخواست می تواند در اختیار مسافران قرار بگیرد. کافی شاپ هتل ipek palas نیز ارائه دهنده انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسر می باشد که می تواند بعد از گشت و گذار در شهر خستگی مسافران را از تنشان بیرون کند. 

اتاق های هتل ipek palas 

اتاق های هتل ipek palas دارای طراحی مدرن و زیبا می باشد. اتاق های هتل با این طراحی زیبا و امکاناتی راحت می تواند به خوبی آرامش و راحتی را برای مسافران فراهم نماید. از امکانات این اتاق ها می توان به حمام، مینی بار، تلویزیون، سشوار، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، دوش، لوازم بهداشتی، اینترنت بی سیم، دمپایی، میز تحریر، میز کار، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تراس اشاره کرد. 

اتاق ها را می توان با توجه به نیاز خود رزرو نمایید. اتاق ها یک تخت دو نفره به همراه یک تختخواب کینگ دارند. مسافران می توانند با توجه به نیاز خود تخت های جداگانه نیز رزرو نمایند. خانواده های دارای کودک می توانند برای کودکان تخت خواب کودک درخواست کنند. 

فاصله هتل ipek palas از مکان های مهم استانبول

همانطور که گفته شد هتل ipek palas دارای موقعیت مکانی مناسب می باشد و به بسیاری از مکان های دیدنی شهر استانبول نزدیک است. در ادامه به برخی اماکن دیدنی شهر استانبول و فاصله این اماکن با هتل ipek palas می پردازیم:

  • فاصله هتل تا سه گانه موزه باستان‌ شناسی استانبول: ۰.۵ کیلومتر
  • فاصله هتل تا پل گالاتا استانبول: ۱.۱ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا کاخ توپکاپی استانبول: ۱.۸ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا مسجد رستم پاشا استانبول: ۱.۸ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱.۹ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا بازار ادویه استانبول: ۲.۰ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا گرند بازار استانبول: ۲.۲ کیلومتر
  • فاصله هتل تا باسیلیکا سیسترن (آب انبار استانبول) : ۳.۰ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۳.۶ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا میدان سلطان احمد استانبول: ۳.۷ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا موزه هنرهای ترکی و اسلامی استانبول: ۳.۸ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۴.۰ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۴.۴ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا مسجد ایا صوفیه استانبول: ۴.۵ کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک مینیاتورک استانبول: ۹.۴ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا قلعه روملی حصار: ۱۲.۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا برج مایدن استانبول: ۱۵.۶ کیلومتر 
  • فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۲۳.۱ کیلومتر 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است