Hotel Holiday Inn Sisli

امتیاز 3.9 از 5 | از 103 کاربر
Holiday Inn Sisli
Holiday Inn Sisli
Holiday Inn Sisli
Holiday Inn Sisli
Holiday Inn Sisli
Holiday Inn Sisli
Holiday Inn Sisli تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Holiday Inn Sisli

نت در اتاق
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
پارکینگ
لاندری
خدمات اتاق
استخر
اعلام حریق
رستوران
آسانسور
کافی شاپ
گاو صندوق
اتاق جلسه
آمفی تأتر
پذیرش
امکانات ویژه معلولین
کرایه خودرو
خدمات فکس
صرافی
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق

هتل هالیدی این شیشلی يكي از هتل های استانبول بوده كه در منطقه شيشلی تكسيم واقع شده است و فاصله بسيار كمی با منطقه معروف مد و فشن نيشان تاشی دارد. اين هتل پنج ستاره فاصله بسيار كمی با ايستگاه های وسايل حمل و نقل همچون مترو و متروباس داشته كه باعث شده است تا دسترسی به ديگر نقاط استانبول بسيار آسان گردد.

تمامی واحد های اقامتی هتل با وسايل بسيار شيک و لوكسی، طبق مد روز ديزاين شده اند و فضايی لاكچری و راحت را برای ميهمانان ايجاد كرده اند. گفتنی است كه كليه واحد ها دارای امكاناتی در خور هتلی پنج ستاره می باشند. از جمله اين امكانات می توان به سيستم تهويه مطبوع هوا، تلويزيون، يخچال، ميني بار، قهوه ساز و چای ساز اشاره كرد. در اتاق های اين هتل، بخشی امنيتی به نام گاو صندوق، طراحی شده است تا با خيال راحت اشيای با ارزش خود را در آن جا گذاشته و مطمئن باشيد كه جای آن ها امن خواهد بود. در همه اتاق ها، حمام هايی اختصاصی همراه با انواع وسايل و لوازم بهداشتي وجود دارد.

رستوران "Dec" با انواع غذا های خوشمزه و با كيفيت محلی و بهترین غذاهای بین‌المللی در فضایی شیک، آماده پذيرايي از ميهمانان و مسافران مي باشد. در بار هتل که در ‌بام هتل قرار گرفته می‌ توانید حين نوشيدن نوشيدني مورد علاقه خود، از تماشای ويو زیبا و پرنور شهر لذت ببرید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

هتل Holiday Inn Sisli اين دارای سالنی مختص بدنسازی می باشد و می توانيد در آن جا ورزش كنيد. همچنين اين هتل استخر بزرگی نيز برای مسافران خود ايجاد كرده است تا با خيال راحت شنا كرده و تفريح كنند. علاوه بر اين ها، خدمات ماساژ و اسپا نيز ارائه مي شود. بعد از يک روز بسيار شلوغ و پر از تفريح يكي از بهترين تجربه ها می تواند يک ماساژ خوب و حرفه ای باشد. تمامی افرادی كه در اين مكان كار مي كنند بسيار حرفه ای بوده و به شما در دستيابی به حس دلخواهتان كمک خواهند كرد.

در همه جای هتل، اينترنت پرسرعت وجود دارد؛ بنابراين نيازی به نگراني بابت آنتن دهی اينترنت وجود ندارد. در بخشي از هتل، پاركينگی براي افرادی كه با ماشين شخصی سفر كرده اند طراحی شده تا با خيالي آسوده خودرو خود را در آن جا پارک كنند. شايان ذكر است كه هتل هاليدی اين، امكاناتی مخصوص افراد ناتوان و معلول دارد. از دیگر خدمات اين هتل مي توان به خدمات تجاری همچون فکس و فتوکپی، خدمات خشک شويي يا لاندري، انبار چمدان، حمل چمدان و خدمات كانسيرج اشاره كرد كه ممكن است همراه با هزينه هاي جداگانه باشند. پذيرش نيز در اين هتل به صورت 24 ساعته انجام مي گيرد.

امكانات موجود در هتل هاليدی اين

سشوار، اتاق هاي دو تخته، حمام بخار، اتاق فرش شده، حمام، مینی بار، کافی شاپ، بالکن، اتاق کنفرانس، مینی بار، حمام داخل اتاق، رسپشن 24 ساعته، تبديل ارز، خشک شویی، تلویزیون، سرویس اتاق، سوپر مارکت، وی-لن WLAN، پاسخگویی 24 ساعته، صندوق امانات، ماساژ، هواساز اتاق، پارکینگ، جعبه امانات، رستوران، بار، اينترنت در اتاق، اينترنت در سالن، آسانسور، استخر سرپوشيده، سونا، بوفه صبحانه، سالن بدنسازي، خدمات اسپا، اتاق سيگار ممنوع، خدمات خانه داري، اجاره خودرو، شاتل محلي، ميني بار، قهوه ساز، سيستم تهويه مطبوع هوا، سيستم اطفا حريق، سيستم اعلام حريق، سيستم گرمايشي و سيستم سرمايشي

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است